'ישראל ספורט' הושק: "לא מפחדים מתחרות, הקהל רוצה אתר נטול אינטרס"
ביום שאחרי אירוע ההשקה הרשמי של אתר ישראל ספורט, מתקשה מרדכי שלו, מבעליו, להתאושש. את השקת האתר הוא בחר לערב גמר המונדיאל ביום ראשון בערב, אבל ממש לא תכנן שהאירוע ייפול בעיצומה של תקופה ביטחונית קשה, עם רקטות שמשוגרות לכל רחבי הארץ.
בתחילת ינואר העלתה חברת s-group את 'ישראל ספורט' במעין השקה שקטה, ובתקופה האחרונה הוחלט לחשוף אותו יותר ויותר, לצד השקת אפליקציה אנדרואיד חדשה. האתר הוא למעשה איחוד של כמה אתרים קטנים - ספורט פי כמה, והשישית באירופה, שאנשיהם השתלבו בצוות 'ישראל ספורט'. בשבועות האחרונים נכנסה לאתר כשותפה חברת יו-קונקט של אודי פרידמן, שרכשה 5% על פי שווי של 2 מיליון דולר.
מי שעומד מאחורי s-group הוא מרדכי שלו, שפעיל בתחום האינטרנט כבר 15 שנה, ומאחריו מספר אתרים בהם freelove ו inboxcupid, מועדון הלוטו הבינ"ל WINNET, ועוד. בשיחה עם אייס, הוא מאמין שאפשר לעשות מהאתר כסף, ומעריך כי תוך שנתיים האתר יגיע לנקודת איזון ויתחיל להרוויח.
-למה אתה בכלל צריך את זה כשיש כוחות גדולים בשוק, ONE וערוץ הספורט?
"הקהל צמא למשהו אובייקטיבי, נקי ונטול אינטרסים", אומר שלו. "אנחנו באים להביא משהו יותר מקצועי. כל ידיעה שעולה לאוויר אומתה לרוחב ולעומק. תראה, הייתה דרישה של הקהל לזה. הנה, החרם שאוהדי מכבי חיפה עשו על ONE בגלל הסיקור שהיה לכאורה מוטה. אנחנו לא מפחדים ממלחמות עם אתרים כאלה ואחרים, יש לנו ניסיון בקידום אתרים, ונתמודד גם מולם".
לדבריו, "אנחנו מודעים לתחרות ולשחקנים הגדולים בשוק, אבל אנחנו מקבלים חיבוק מצד כלי המדיה הגדולים, שיתופי פעולה שיש לנו עם גלובס ווואלה ספורט. יש לנו 63 אלף יוזרים בחודש האחרון ו-757 אלף דפים נצפים, והמטרה היא להכפיל את זה פי ארבעה בתוך שנתיים".
בתוך כך, באתר חלו מספר שינויים בתחום הניהולי: אדי חליאבין ינהל את האתר במקביל לעריכתו. לריכוז הכתבים מונה עדי כפיר ורכז הצלמים הוא ישי נאמן. בשלב זה עובדים באתר כ-40 איש, חלקם קבועים והיתר פרילנסרים. המטרה היא להתגבש לכדי 15 עובדים קבועים. באתר שמים על הפרק יעד חדש: להעלות תכנית טוקשואו אינטרנטית שבועית באתר.
כאמור, האתר קיים שלשום השקה רשמית בזאוס ספורט במגדלי משה אביב. לאירוע הגיעו כ-400 איש לצפות בגמר המונדיאל, ליהנות ממסאז'ים, אלכוהול - לצד החשש מאזעקות ושיגורי רקטות. בשל המצב, ערוץ 1 שלח צוות צילום לסקר את האירוע שנערך למרות המצב.
- 14.zam 17/07/2014 10:29הגב לתגובה זולא הגיוני משהו יכול להסביר לי??
- אלין רפואה 27/07/2014 23:57הגב לתגובה זוחברת יו-קונקט של אודי פרידמן, שרכשה 5% על פי שווי
- 13.יאללה, תנו פייט לאתר הצהוב של אופירע (ל"ת)שלום 16/07/2014 06:00הגב לתגובה זו
- 12.את אתר ONE אני בטוחה שלא יהיה להם קשה ל... (ל"ת)מיכל 15/07/2014 23:51הגב לתגובה זו
- 11.קשה לי לראות אותם מתחרים בONE וSPORT 5 (ל"ת)אוהד 15/07/2014 17:25הגב לתגובה זו
- 10.אחלה אתר תמשיכו ככה !!! (ל"ת)בוזגלו 15/07/2014 16:24הגב לתגובה זו
- 9.בהצלחה! (ל"ת)יורם ארבל 15/07/2014 16:18הגב לתגובה זו
- 8.א.ר. 15/07/2014 16:08הגב לתגובה זוכבר כמה חודשים שאני נכנס לאפליקצייה שלהם וזה פשוט נפלא. כתבות מעניינות פרשנויות אדירות ומדוייקות של כתבים אנונימיים שעוד יהיו בפורנט הכתבים של המדינה הזאת.
- 7.מיכל 15/07/2014 15:46הגב לתגובה זותודה לכם לערב גמר קסום היה פשוט מושלם, מושקע מאוד... מאוד...!!!
- 6.ציקו 15/07/2014 15:33הגב לתגובה זוהאתר נראה זוועה בלי תוכן ועם העתקות רבות על נושאים שונים 2 מליון דולר?? 2 מליון כוסילמלמים אולי
- נו באמת מי שלח אותך one או sport5 ??? (ל"ת)מיכל 16/07/2014 12:51הגב לתגובה זו
- 5.טוני 15/07/2014 15:23הגב לתגובה זוהרבה בהצלחה!
- 4.מישו 15/07/2014 14:39הגב לתגובה זויגידו לך- one ו sport5 נותנים לנ ו40% עמלה ויש להם הרבה יותר גולשים מאשר אצלך. מה תענה שאתה נותן 50% ?? הנה כל הבעיה ולא לא תצליח לשבור את המשרדים. בהצלחה רבה כי צריך כזה אתר, יאללה מכבי
- 3.אבי גיני 15/07/2014 14:29הגב לתגובה זואני עוקב אחרי האתר הזה שלשה חודשים והורדתי את האפליקציה. חייב לצייח שהתוכן נקי מאינטרסים והאתר חזותית הכי יפה ומושקע. תמשיכו כך
- 2.אוהד 15/07/2014 14:25הגב לתגובה זוצריך פה עוד אתרי ספורט, זה בטוח
- 1.BIZ 15/07/2014 13:13הגב לתגובה זומספיק ONE לא צריך את כל השאר
- ONE אתר רכילות ירוד ברמה ! (ל"ת)הקופים הירוקים 15/07/2014 15:48הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
