מיד אחרי הגלח"צ: אסף ליברמן יגיש את יומן בוקר - במקומו של מיכה פרידמן

ליברמן החל את שירותו הצבאי בגל"צ, ונשאר בתחנה גם לאחר השחרור. בשנים האחרונות הגיש את 'יהיה בסדר' עם אביב לביא, ואת התכנית 'שישבת'
אלכסנדר כץ | (3)

אסף ליברמן מונה אתמול (יום ג') למגיש יומן הבוקר של גל"צ. ליברמן מחליף בתפקיד בבוקר טוב ישראל החל מיום ראשון הקרוב, את מיכה פרידמן שהגיש את התכנית מיום עלייתה בשנות ה-80 ועד לפרישתו לפני מספר שבועות, ואת גולן יוכפז שמונה למנכ"ל חדשות 10.

ליברמן (29) החל את דרכו בגל"צ כחייל בשנת 2003 ועשה מגוון תפקידים עיתונאים בהם סיקור תחום העבודה והרווחה. עם שחררו החל לערוך ולהגיש במחלקת החדשות של התחנה. כיום הוא מגיש בגל"צ את יהיה בסדר לצידו של אביב לביא. התכנית עוסקת בנושאים חברתיים-סביבתיים ומסייעת למאזינים להתמודד עם הממסד, הביורוקרטיה ועוולות שונות מצד חברות מסחריות. בנוסף, מגיש ליברמן את התכנית שישבת שמסכמת את אירועי האקטואליה של סוף-השבוע.

'בוקר טוב ישראל' היא יומן הבוקר של התחנה הצבאית. על פי נתוני סקר TGI לחצי הראשון של 2013, מאזינים לתכנית כ-300 אלף איש מידי יום, והיא מובילה על הרצועה המקבילה של רשת ב' בקול ישראל.

מפקד גל"צ ירון דקל, מסר כי "אני מאמין כי לצד האחריות הרבה המונחת על כתפיו בתפקיד החדש, הוא גם יצליח לשמור על מובילות יומן הבוקר מול שאר תחנות הרדיו ויצעיד את התכנית להישגים רבים".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    נירית טנא 17/12/2014 08:07
    הגב לתגובה זו
    אסף ליברמן מגיש ממש מצויין. מדבר מעניין ולענייין. נעים לשמוע.
  • 2.
    העיקר לא אפי טריגר. (ל"ת)
    יופי 04/12/2013 23:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שני-מעריצה מס' 1 04/12/2013 11:40
    הגב לתגובה זו
    לא מוצלחת! מדובר בהגשה סטלנית שאינה מתאימה. אפשר להזניק את משה גל המיתולוגי, יעל דן, עיינה אילון ואולי גם דן שילון. סטלנות על הבוקר-לא בשבילי. צום קל!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.