הארץ THEMARKER
צילום: צילום: ארכיון אייס

כפי שנחשף באייס לפני כשנה: מערכות TheMarker בפרינט ובדיגיטל יאוחדו

סמי פרץ מונה לעורך TheMarker עם עזיבתו של גיא רולניק ללימודים בארה"ב. עורך אתר TheMarker איתן אבריאל ישמש כעורך מגזין וכפרשן
אלכסנדר כץ | (2)

כמעט שנה וחצי לאחר ההחלטה לאחד את פעילות דסק החדשות של 'הארץ' באינטרנט ובפרינט, וכשנה ו-3 חודשים לאחר שבקבוצה הצהירו על הכוונה להעתיק איחוד זה גם ל-TheMarker, מהלך זה קורם עור וגידים. על המהלך פורסם לראשונה באייס.

במייל ששלח מו"ל הארץ עמוס שוקן לעובדי הקבוצה, הוא כתב כי "לאור הניסיון המוצלח שנצבר ב'הארץ' בהפעלת דיגיטל ופרינט ולאור מה שלמדנו על הפעלה משולבת שלהם בביקור צוות העורכים במערכות עיתונים בניו יורק, הגענו למסקנה שעלינו לשנות את מבנה ההפעלה גם ב-TheMarker, ולהפעיל את הדיגיטל והפרינט במערכת אחידה שבראשה עורך אחד". לדברי שוקן, העורך הוא סמי פרץ, מי שעד כה היה עורך מהדורת הדפוס היומית של העיתון.

לדברי שוקן, ההחלטה למנות את פרץ לתפקיד, היא "שינוי שמתבקש גם בשל נסיעתו של גיא רולניק ללימודים בארה"ב, אף שגיא ימשיך לכתוב בעיתון ולהיות מעורב בו". שוקן גם הצהיר על מינויו של איתן אבריאל, מי שהיה עד כה עורך אתר TheMarker, לעורך המגזין וככותב ופרשן בפלטפורמות השונות, כפי שהיה עד כה.

TheMarker החל את דרכו כאתר אינטרנט בשנת 2000, כאשר הוקם קבוצת משקיעים, קבוצת 'הארץ', ורולניק - עד אז העורך הכלכלי של 'הארץ'. ב-2001 החלה הפצתו של מגזין TheMarker החודשי, ו-4 שנים לאחר מכן, החלה הפצתו של מוסף TheMarker היומי, שהחליף את 'הארץ כלכלה'.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גוסט 02/09/2013 08:32
    הגב לתגובה זו
    וייתן לאנשים ראויים יותר להנהיג את הארץ / דה מרקר. זה הסיכוי היחד שלהם לשרוד. שוקן מיצה את עצמו לפני הרבה שנים וזקנתו מביישת את נעוריו
  • 1.
    המתחרים אוכלים את דה מרקר בלי מלח (ל"ת)
    סילבן 01/09/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.