רייטינג

'חטופים' ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים; וכמה קיבלה הנבחרת בערוץ 1?

הסדרה של 'קשת' ירדה קלות ביחס להשקה, אבל רשמה 29%. ירידה חדה ל'יצאת צדיק'. מיקי רוזנטל עובר לפוליטיקה - 8.3% צפו ב'המקור'. שיא ל'מבט'
אלכסנדר כץ | (1)

'חטופים' ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים גם בפרק השני, אם כי ירדה במקצת ביחס להשקת העונה השנייה ביום שלפני כן. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'חטופים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה אמש (יום ג') 29%, ירידה קלה מ-31.4% שרשמה ביום שני. 'יצאת צדיק' (קשת, ערוץ 2) ששודרה לפני 'חטופים', זכתה ב-23%, ירידה חדה מ-31.8% ביום שלפני כן.

ממול, 'המקור' (ערוץ 10) הניבה 8.3% בפרק פתיחת העונה בה הודיע גם המגיש מיקי רוזנטל על חציית הקווים והמעבר שלו לפוליטיקה. 'פוליטיקה' (ערוץ 1) הניבה 6%, שיא עונתי.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

'מבחן המנהיגות' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 10.8%, שידור חוזר של 'הכבוד של מרציאנו' (ערוץ 10) עם 3.6%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.6%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 6.7%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) הניבה 4.4%.

ראש בראש בפרה-פריים: המיטב של 'ארץ נהדרת' (קשת, ערוץ 2) הניב 8%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שקיבלה 12.5%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-7.4%. משחק הנבחרת נגד לוקסמבורג (ערוץ 1) במסגרת מוקדמות המונדיאל, רשם 9.7% עם פיק של 13%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' חזקה עם 22.4%, 'חדשות 10' עם 8.4%, 'מבט' (ערוץ 1) נהנתה מהפלטפורמה של המשחק, ורשמה 8.2% - שיא לשנת 2012. מגזין האקטואליה 'המוסף' (ערוץ 1) רשם אף הוא שיא עם 6.3%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כותבים "אם כי" ולא "עם כי" (ל"ת)
    הגהה קלה 17/10/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.