רשת הצילום "קמרה" ממתגת מחדש במיליון דולר
באמצעות משרד הפרסום הילה ושות'; המהלך כולל מיתוג חנויות הרשת, בניית זהות תאגידית, וקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט
רשת הצילום camera מקבוצת H4, יוצאת במהלך של מיתוג מחדש, בהשקעה של כ-1 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות'.
המהלך כולל מיתוג החנויות, בניית זהות תאגידית וקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, תחת הסיסמה: "החיוך הכי גדול". רוני חכם, מנכ"ל רשת camera: "מטרת המהלך לחזק את מעמדה של הרשת כמובילה בתחומה מול המפיצים ונקודות מכירה ולחזק את המותג מול קהל הצרכנים".
רשת Camera מייבאת ומשווקת מותגים מובילים בתחום המצלמות הדיגיטליות ואביזרי מולטימדיה, אותם היא משווקת באמצעות רשת חנויות שבבעלותה בפריסת ארצית רחבה וכן באמצעות אתר האינטרנט Camera.co.il.
לרשת 6 חנויות בתל אביב, חיפה, ירושלים, באר שבע ואילת והיא מחזיקה בזיכיון של מוצרי AEG בתחום התקשורת, אלקטרוניקה בידורית וציוד רפואי באמצעות חברת H&H תקשורת.