"נמלטים למקאן דיגיטל": קמפיין גיוס למשרד הפרסום

משרד הפרסום עולה בקמפיין עצמי לגיוס עובדים, תחת הכותרת: "נמלטים ממשרדי הפרסום הישנים"
אפרת אדיר |

מספר חודשים לאחר שעורר שיחה עם קמפיין עצמי שהציג את מובילי ענף הפרסום כדינוזאורים, עולה משרד האינטראקטיב, מקאן דיגיטל, בקמפיין נוסף לגיוס עובדים, תחת הכותרת: "להימלט ממשרדי הפרסום הישנים ולהצטרף לעולם החדש".

בפעילות האינטראקטיבית החדשה יוכלו הגולשים לבחור את מקום עבודתם הנוכחי ולקבל "מסלול מילוט" הומוריסטי היישר אל משרד האינטראקטיב המוביל, מקאן דיגיטל.

קמפיין "נמלטים", בעלות של 100 אלף שקל, יעלה למשך שבועיים באתרים נבחרים ברשת כגון גלובס, דה מרקר ואייס.

יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "קמפיין הדינוזארים היה הצלחה מסחררת, אבל בחודשים האחרונים גדלנו משמעותית ואנחנו זקוקים לעוד אנשי פרסום מבריקים, כאלה המאמינים כמונו כי העולם הישן הולך ונכחד - ורוצים לצעוד איתנו קדימה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה