מותג האופנה העולמי טימברלנד יוצא בקמפיין חורף
מותג האופנה האמריקאי טימברלנד יוצא בקמפיין מקומי לחורף 2008, בהשקעה של 600 אלף שקל, תחת הקונספט של גשם.
הקמפיין בארץ עולה באמצעות פרסום אדלר חומסקי וורשבסקי ויכלול: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בחנויות, פרסום תלת מימדי על גבי 2 קירות בנתיבי איילון וסרטון פרסומת שיוקרן בקולנועים ברחבי הארץ למשך חודש שלם.
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: "טימברלנד הפך לשם נרדף לאופנת פנאי, נוחות איכות וספורט אתגרי. החורף הקולקצייה שמה דגש על אופנתיות, איכות, וטכנולוגיות חכמות כמו עמידות מוחלטת של המוצר במים".
הרשת מונה כיום 6 חנויות דגל בפריסה ארצית בקניון רמת אביב, קניון ארנה בהרצליה, קניון עזריאלי בת"א, קניון איילון בר"ג, גרנד קניון בחיפה וקניון מול הים באילת. כמו כן, נמכרים המוצרים בפינות בחנויות סקאל ספורט, חנויות רשת אמפוריום, בדיוטי פרי בנתב"ג ובנוסף, החברה משווקת לחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.