פרטנר מתכוננת לניידות המספרים עם תוכניות ללא התחייבות

בין התוכניות המוצעות ללא התחייבות: 49 אג' לדקה לכל הרשתות, דמי מנוי החל מ-6.9 שקל לחודש, אך על פי יחידת מניה של 12 שניות
אפרת אדיר |

כמו יתר חברות הסלולר, גם פרטנר מכינה עצמה לניידות המספרים, שתיכנס לתוקפה בדצמבר, ומציעה מגוון תוכניות ללא התחייבות.

לדברי איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange: "כחלק מהמהלכים האסטרטגים שלנו לשנת 2007, פושטו תוכניות התעריפים המוצעות על-ידי אורנג' והרכב ההצעה. לרשות הלקוח מוצעות תוכניות אטרקטיביות, ברורות וחסכוניות הניתנות לחישוב קל ומהיר וללא כל התחייבות".

במסגרת התוכניות, מוצעים מסלולים ללא התחייבות, בתעריף של 49 אג' לכל הרשתות ודמי מנוי החל מ-6.9 שקל לחודש, אולם על פי יחידת מניה של 12 שניות. לקוחות שיבחרו להצטרף למסלול, יוכלו להפסיק תוכנית זו בכל עת ללא כל תשלום.

מסלול נוסף מתייחס להטבות משפחתיות ומציע תעריף של 26 אג' לדקה לשיחות בתוך המשפחה, בתשלום חודשי של 1.90 שקל בלבד למנוי. עוד מסלול הנו תוכנית בתעריף אגורה לשנייה, ללא דמי מנוי וללא התחייבות.

המהלך האסטרגי ילווה בקמפיין פרסומי שיעלה היום (ד') בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הסיסמא: "orange, הוגן חסכוני ופשוט". עלות הקמפיין, שהופק באמצעות שלמור אבנון עמיחי, הנה 4.5 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה