שת"פ בינ"ל ל'דני לוי': יעבוד עם VSC ב-PR לטק ישראלי בחו"ל
משרד היח"צ והייעוץ התקשורתי דני לוי תקשורת בבעלותו של דני לוי יוצא לראשונה בהסכם אפיליאיישן עם סוכנות PR בינלאומית - כך נודע לאייס. לוי שכמו רבים ממתחריו מסמן את חברות הטק והטכנולוגיה כמנוע הצמיחה העתידי יחבור לסוכנות ה-Tech PR מסן פרנסיסקו - VSC שתפתח נציגות בישראל.
הסוכנות האמריקאית נמצאת בבעלותו של ויג'אי צ'אטה ותחל לפעול בישראל באמצעות משרד היח"צ המקומי דני לוי שישמש כנציגה בישראל. בשלב הראשון, הנציגות המקומית של החברה תפעל פיזית ממשרדי 'דני לוי' בשטח שיוקצה לו.
מחלקת הטק של משרד מייצגת גופים גדולים בתחום כמו סמסונג ו- GETT, לצד כ-20 חברות הזנק, מרכזי פיתוח וקרנות הון סיכון. לדברי צ'אטה: "ישראל מייצרת יותר חדשנות למטר מרובע מכל מדינה אחרת בהיסטוריה של העולם. הגיעה העת לספר את הסיפורים האלה בבמה הגלובלית, ועמוק אל תוך הלב של סיליקון וואלי ו- וול סטריט".
הפעילות בישראל תהיה בשותפות מלאה של 2 החברות, במטרה לייצר ישות אחת שתאפשר לחברות הישראליות לדבר עם המשתמשים הישראלים בשלב הראשון, ולבצע מעבר חלק ביציאתן לארצות הברית. בין 2 החברות תהיה חלוקת רווחים על הריטיינר עבור הפעילות.
VSC, קיצור ל-Visibility+Strategy+Creativity היא סוכנות תקשורת אסטרטגית מוכרת מאד בתעשיית הטק האמריקאית, עם בסיס פעילות בלב סן פרנסיסקו, ומשרדים נוספים גם בניו-יורק. המגעים בין הצדדים מתקיימים מתחת לרדאר בחודשים האחרונים ובתוך כך, מנהלים בכירים מהסוכנות הגיעו לישראל מספר פעמים ונפגשו עם נציגי חטיבת הטק של 'דני לוי' בניהולו של יבגני אידלננט, זאת לצד מנהלי קרנות בולטות שהציגו להם את חברות הפורטפוליו שלהן.
חברות ישראליות נכשלות ב-Story Telling
בנוסף, מייסד VSC, צ'אטה (Vijay Chattha), גם עתיד להגיע לישראל ברבעון השני של 2019, במטרה לפגוש במרוכז כ-50 חברות מקומיות, מהן ייבחרו בודדות שייכנסו להליך השקה מזורז, ובחלקן יתכן שאף ישקיע, באמצעות זרוע ההשקעות של הקבוצה.
הסוכנות ייצגה עד היום 44 חברות הזנק שנמכרו במאות מיליוני דולרים כל אחת, לצד עשרות מותגים מובילים קיימים, דוגמת: Softbank, Sony, Admob, Sequoia, Zume, Mammoth Diagnostics, NFX Guild, Poshmark, Ada Health, Mopub, Tile, Molekule, Fastly, Osmo, Honeybook, PAX Labs.
לדברי צ'אטה, "סייענו לחברות ביותר מתריסר מדינות מרחבי העולם לבצע אופטימיזציה של המסרים שלהן במטרה לכבוש את ה- "מיינד שר" של סיליקון וואלי, לרבות הסטארטאפ הישראלי המצליח Honeybook, כמו גם לחברות הפורטפוליו של קרן NFX Guild של גיגי לוי-וייס. אנחנו מתרגשים לקראת עבודה עם חברות נוספות מהטריטוריה, במטרה לספר סיפור אינטרקונטיננטלי, שמתחיל בישראל, וממשיך ללא חיכוך בשוק הגדול יותר".
יבגני אידלננט, מנהל חטיבת ה'טק' ב'דני לוי' אמר לאייס: "אנו גאים שנבחרנו על ידי VSC לייצג את הסוכנות בישראל, ולהוות צוהר איכותי מאד לחברות הזנק ישראליות המבקשות לחדור לשוק החשוב מכולם".
- 2.תעשה הגהה יצא לך רוסי (ל"ת)יבגני 23/01/2019 16:14הגב לתגובה זו
- 1.חמדני 22/01/2019 14:52הגב לתגובה זויאללה מכות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
