דני לוי תקשורת
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שת"פ בינ"ל ל'דני לוי': יעבוד עם VSC ב-PR לטק ישראלי בחו"ל

הסוכנות האמריקאית בבעלות ויג'אי צ'אטה תחל לפעול בישראל באמצעות 'דני לוי' שישמש כנציגה. את הפעילות ינהל יבגני אידלננט, מנהל חטיבת הטק במשרד היח"צ
משה בנימין | (2)

משרד היח"צ והייעוץ התקשורתי דני לוי תקשורת בבעלותו של דני לוי יוצא לראשונה בהסכם אפיליאיישן עם סוכנות PR בינלאומית - כך נודע לאייס. לוי שכמו רבים ממתחריו מסמן את חברות הטק והטכנולוגיה כמנוע הצמיחה העתידי יחבור לסוכנות ה-Tech PR מסן פרנסיסקו - VSC שתפתח נציגות בישראל.

הסוכנות האמריקאית נמצאת בבעלותו של ויג'אי צ'אטה ותחל לפעול בישראל באמצעות משרד היח"צ המקומי דני לוי שישמש כנציגה בישראל. בשלב הראשון, הנציגות המקומית של החברה תפעל פיזית ממשרדי 'דני לוי' בשטח שיוקצה לו.

מחלקת הטק של משרד מייצגת גופים גדולים בתחום כמו סמסונג ו- GETT, לצד כ-20 חברות הזנק, מרכזי פיתוח וקרנות הון סיכון. לדברי צ'אטה: "ישראל מייצרת יותר חדשנות למטר מרובע מכל מדינה אחרת בהיסטוריה של העולם. הגיעה העת לספר את הסיפורים האלה בבמה הגלובלית, ועמוק אל תוך הלב של סיליקון וואלי ו- וול סטריט".

    

הפעילות בישראל תהיה בשותפות מלאה של 2 החברות, במטרה לייצר ישות אחת שתאפשר לחברות הישראליות לדבר עם המשתמשים הישראלים בשלב הראשון, ולבצע מעבר חלק ביציאתן לארצות הברית. בין 2 החברות תהיה חלוקת רווחים על הריטיינר עבור הפעילות.  

VSC, קיצור ל-Visibility+Strategy+Creativity היא סוכנות תקשורת אסטרטגית מוכרת מאד בתעשיית הטק האמריקאית, עם בסיס פעילות בלב סן פרנסיסקו, ומשרדים נוספים גם בניו-יורק. המגעים בין הצדדים מתקיימים מתחת לרדאר בחודשים האחרונים ובתוך כך, מנהלים בכירים מהסוכנות הגיעו לישראל מספר פעמים ונפגשו עם נציגי חטיבת הטק של 'דני לוי' בניהולו של יבגני אידלננט, זאת לצד מנהלי קרנות בולטות שהציגו להם את חברות הפורטפוליו שלהן.

חברות ישראליות נכשלות ב-Story Telling

בנוסף, מייסד VSC, צ'אטה (Vijay Chattha), גם עתיד להגיע לישראל ברבעון השני של 2019, במטרה לפגוש במרוכז כ-50 חברות מקומיות, מהן ייבחרו בודדות שייכנסו להליך השקה מזורז, ובחלקן יתכן שאף ישקיע, באמצעות זרוע ההשקעות של הקבוצה.

 

הסוכנות ייצגה עד היום 44 חברות הזנק שנמכרו במאות מיליוני דולרים כל אחת, לצד עשרות מותגים מובילים קיימים, דוגמת: Softbank, Sony, Admob, Sequoia, Zume, Mammoth Diagnostics, NFX Guild, Poshmark, Ada Health, Mopub, Tile, Molekule, Fastly, Osmo, Honeybook, PAX Labs.

לדברי צ'אטה, "סייענו לחברות ביותר מתריסר מדינות מרחבי העולם לבצע אופטימיזציה של המסרים שלהן במטרה לכבוש את ה- "מיינד שר" של סיליקון וואלי, לרבות הסטארטאפ הישראלי המצליח Honeybook, כמו גם לחברות הפורטפוליו של קרן NFX Guild של גיגי לוי-וייס. אנחנו מתרגשים לקראת עבודה עם חברות נוספות מהטריטוריה, במטרה לספר סיפור אינטרקונטיננטלי, שמתחיל בישראל, וממשיך ללא חיכוך בשוק הגדול יותר".

יבגני אידלננט, מנהל חטיבת ה'טק' ב'דני לוי' אמר לאייס: "אנו גאים שנבחרנו על ידי VSC לייצג את הסוכנות בישראל, ולהוות צוהר איכותי מאד לחברות הזנק ישראליות המבקשות לחדור לשוק החשוב מכולם".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תעשה הגהה יצא לך רוסי (ל"ת)
    יבגני 23/01/2019 16:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חמדני 22/01/2019 14:52
    הגב לתגובה זו
    יאללה מכות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.