מחסני חשמל מגייסת פרזנטור 'דארוויש': אלי פיניש מככב בקמפיין חדש של אדלר חומסקי
רשת מחסני חשמל בחרה באלי פיניש לפרזנטור החדש של החברה. פיניש מככב בקמפיין חדש שעלה היום (יום ה) לאוויר שבו הוא מגלם את דמותו של יניב דארוויש - טיפוס אקסצנטרי שאישיותו מבוססת על הטייפקאסט של אנשי המסיבות והסמים, רק שבמקרה של דארוויש - הריגוש והטירוף שלו מגיעים מההפתעה שמחכה לו כשהוא מזמין ברשת מוצרי חשמל ומקבל מוצרים אחרים בטעות.
הקמפיין החדש של מחסני חשמל, בשילוב פיניש, מקדם את הכניסה של הרשת, המונה 39 סניפים בפריסה ארצית, לתחום הסחר האלקטרוני. עד כה נמנעה הרשת מלעשות שימוש בפרזנטורים בקמפיינים שלה והתבססה בעיקר על מודעות אינפורמטיביות במדיה הכתובה, באנרים במדיה האלקטרונית וג'ינגלים. הקמפיין שנאמד ב-3 מיליון שקלים הופק על ידי אדלר חומסקי ובוים על ידי רני כרמלי.
בכל אחד מ-3 הסרטונים שיופקו יציג פיניש בצורה הומוריסטית חיסרון אחר בעת הזמנת מוצר דרך אתר סחר מחו"ל וכיצד החיסרון הזה הוא למעשה יתרון בעת הזמנת דרך אתר הסחר החדש של מחסני חשמל תחת הסלוגן "אתר עם כתובת".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה שבבעלותה רשת מחסני חשמל: "אנו שמחים על בחירתו של אלי פיניש לקמפיין החדש של מחסני חשמל. אלי הוא שחקן מוכשר, כובש, בעל כריזמה, המקרין אמינות וכמובן נראה מצוין על המסך. אישיותו של אלי הולמת את המסרים שאנו מעוניינים להעביר לציבור ואין מתאים ממנו להוביל את האסטרטגיה של מחסני חשמל".
- 11.שי 31/07/2016 20:55הגב לתגובה זוSHIVA SHIDAPU היו הרכב של DJ JORG וארז אייזן(החצי השני של אינפקטד). פרסומת אחת מהטובות בטלויזיה הישראלית.
- 10.בוזבוז 05/04/2016 21:37הגב לתגובה זועידו קציר אתה המלך של העולם!!!!! בלעדיך הקמפיין הזה לא היה אותו דבר, אוהב אותך אח יפה עד כאב ביצים ושיזולפו חייך בקרמשניט מעשה ידיו של אסף גרניט!!
- 9.אני 10/01/2016 19:36הגב לתגובה זופרסומת סתומה אין לכם חיים
- 8.DJ 29/12/2015 22:35הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/C2zobOE2x74
- טראנס ענק!!! (ל"ת)פצצת אנרגיה 12/01/2016 13:48הגב לתגובה זו
- 7.רון 29/12/2015 22:24הגב לתגובה זומישהו יודע מה השם של הטראנס ברקע?
- 6.פרסומת הכי חזקה שיש!!! (ל"ת)אלי 29/12/2015 17:54הגב לתגובה זו
- 5.עומר 29/12/2015 02:09הגב לתגובה זומה השם של הטראנס?
- זה חואןןןן (ל"ת)לי 30/12/2015 22:20הגב לתגובה זו
- Juan - Spiritual Healing (ל"ת)DJ YouTube 29/12/2015 22:26הגב לתגובה זו
- 4.צופה מן השורה 28/12/2015 18:50הגב לתגובה זופיניש מגניב והטקסט משעשע. לא קלטתי את המסר שמדובר בפרסומת לאתר האינטרנט של מחסני חשמל - אני ראיתי בכך פרסומת למחסני חשמל בכללי.
- 3.סטיב 28/12/2015 08:31הגב לתגובה זוסרט טלוויזיה שיורד על קניות באינטרנט ומפנה לאתר קניות באינטרנט? על איזה תסריט שנכתב בניינטיז אנסתם את המסר? בקיצור, לא טוב.
- 2.וואלה כל הפייסבוק שלי שיתף את הסרטון!!! (ל"ת)דלוקה על אסיד 28/12/2015 02:02הגב לתגובה זו
- מנסה להיזכר... מי מנגן...? (ל"ת)ספיר 29/12/2015 09:04הגב לתגובה זו
- מנסה להיזכר... מי מנגן...? (ל"ת)ספיר 29/12/2015 08:59הגב לתגובה זו
- https://www.youtube.com/watch?v=C2zobOE2x74&list=PLrLupnRDANVNNPerrxbqhb1qychxfUmEQ (ל"ת)DJ Juan - Spirtual H 15/12/2016 19:23
- 1.מד מן 27/12/2015 10:35הגב לתגובה זושחקן כמו אלי פיניש הוא לא אסטרטגיה, הוא גם לא יכול להציל תסריט רע . סרט ברמות מביכות

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.