מחסני חשמל מגייסת פרזנטור 'דארוויש': אלי פיניש מככב בקמפיין חדש של אדלר חומסקי
רשת מחסני חשמל בחרה באלי פיניש לפרזנטור החדש של החברה. פיניש מככב בקמפיין חדש שעלה היום (יום ה) לאוויר שבו הוא מגלם את דמותו של יניב דארוויש - טיפוס אקסצנטרי שאישיותו מבוססת על הטייפקאסט של אנשי המסיבות והסמים, רק שבמקרה של דארוויש - הריגוש והטירוף שלו מגיעים מההפתעה שמחכה לו כשהוא מזמין ברשת מוצרי חשמל ומקבל מוצרים אחרים בטעות.
הקמפיין החדש של מחסני חשמל, בשילוב פיניש, מקדם את הכניסה של הרשת, המונה 39 סניפים בפריסה ארצית, לתחום הסחר האלקטרוני. עד כה נמנעה הרשת מלעשות שימוש בפרזנטורים בקמפיינים שלה והתבססה בעיקר על מודעות אינפורמטיביות במדיה הכתובה, באנרים במדיה האלקטרונית וג'ינגלים. הקמפיין שנאמד ב-3 מיליון שקלים הופק על ידי אדלר חומסקי ובוים על ידי רני כרמלי.
בכל אחד מ-3 הסרטונים שיופקו יציג פיניש בצורה הומוריסטית חיסרון אחר בעת הזמנת מוצר דרך אתר סחר מחו"ל וכיצד החיסרון הזה הוא למעשה יתרון בעת הזמנת דרך אתר הסחר החדש של מחסני חשמל תחת הסלוגן "אתר עם כתובת".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה שבבעלותה רשת מחסני חשמל: "אנו שמחים על בחירתו של אלי פיניש לקמפיין החדש של מחסני חשמל. אלי הוא שחקן מוכשר, כובש, בעל כריזמה, המקרין אמינות וכמובן נראה מצוין על המסך. אישיותו של אלי הולמת את המסרים שאנו מעוניינים להעביר לציבור ואין מתאים ממנו להוביל את האסטרטגיה של מחסני חשמל".
- 11.שי 31/07/2016 20:55הגב לתגובה זוSHIVA SHIDAPU היו הרכב של DJ JORG וארז אייזן(החצי השני של אינפקטד). פרסומת אחת מהטובות בטלויזיה הישראלית.
- 10.בוזבוז 05/04/2016 21:37הגב לתגובה זועידו קציר אתה המלך של העולם!!!!! בלעדיך הקמפיין הזה לא היה אותו דבר, אוהב אותך אח יפה עד כאב ביצים ושיזולפו חייך בקרמשניט מעשה ידיו של אסף גרניט!!
- 9.אני 10/01/2016 19:36הגב לתגובה זופרסומת סתומה אין לכם חיים
- 8.DJ 29/12/2015 22:35הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/C2zobOE2x74
- טראנס ענק!!! (ל"ת)פצצת אנרגיה 12/01/2016 13:48הגב לתגובה זו
- 7.רון 29/12/2015 22:24הגב לתגובה זומישהו יודע מה השם של הטראנס ברקע?
- 6.פרסומת הכי חזקה שיש!!! (ל"ת)אלי 29/12/2015 17:54הגב לתגובה זו
- 5.עומר 29/12/2015 02:09הגב לתגובה זומה השם של הטראנס?
- זה חואןןןן (ל"ת)לי 30/12/2015 22:20הגב לתגובה זו
- Juan - Spiritual Healing (ל"ת)DJ YouTube 29/12/2015 22:26הגב לתגובה זו
- 4.צופה מן השורה 28/12/2015 18:50הגב לתגובה זופיניש מגניב והטקסט משעשע. לא קלטתי את המסר שמדובר בפרסומת לאתר האינטרנט של מחסני חשמל - אני ראיתי בכך פרסומת למחסני חשמל בכללי.
- 3.סטיב 28/12/2015 08:31הגב לתגובה זוסרט טלוויזיה שיורד על קניות באינטרנט ומפנה לאתר קניות באינטרנט? על איזה תסריט שנכתב בניינטיז אנסתם את המסר? בקיצור, לא טוב.
- 2.וואלה כל הפייסבוק שלי שיתף את הסרטון!!! (ל"ת)דלוקה על אסיד 28/12/2015 02:02הגב לתגובה זו
- מנסה להיזכר... מי מנגן...? (ל"ת)ספיר 29/12/2015 09:04הגב לתגובה זו
- מנסה להיזכר... מי מנגן...? (ל"ת)ספיר 29/12/2015 08:59הגב לתגובה זו
- https://www.youtube.com/watch?v=C2zobOE2x74&list=PLrLupnRDANVNNPerrxbqhb1qychxfUmEQ (ל"ת)DJ Juan - Spirtual H 15/12/2016 19:23
- 1.מד מן 27/12/2015 10:35הגב לתגובה זושחקן כמו אלי פיניש הוא לא אסטרטגיה, הוא גם לא יכול להציל תסריט רע . סרט ברמות מביכות
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
