4 חודשים לאחר הזכייה במכרז: הסרטון הראשון של 'פובליסיס' עבור 'כללית'
כ-4 חודשים וחצי לאחר שרשם את אחד ההישגים (וההפתעות) של השנה האחרונה, כשזכה במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח 'כללית', משרד הפרסום פובליסיס ישראל בניהולו של ארי מלמוד יוצא לדרך עם הקמפיין הראשון בקדנציה שאחרי מקאן תל אביב.
כזכור, בשנים האחרונות מי שהוביל את הקו הפרסומי של הקופה הגדולה בישראל, היתה הדמות המצוירת של הילד הקטן והסקרן 'חמודי'. בסרטון שעולה הערב לאוויר (יום ה) הקופה מציגה שפה תקשורתית חדשה-ישנה שבה הקופה תופסת משבצת תדמיתית של "מייעצת" ומסבירה לצופים על הסכנות שבחיפוש מידע רפואי ממקור לא מוסמך. החלק ה"ישן" של השפה התקשורתית מגיעה בסיומת שבה מופיע לא אחר מאשר 'חמודי' שתפקידו התקצר לשניות ספורות - אולי כהכנה לקראת פרידה הדרגתית וסופית מדמותו?
לאייס נודע עוד, כי הסרטון הנוכחי הוא רק תחילתו של מהלך אסטרטגי יסודי יותר שקופת חולים כללית עתידה להוציא לפועל בתכנית התקשורתית שתוכננה לשנה הקרובה.
הפרסומת החדשה של כללית
- 3.ייאוש 01/11/2014 00:10הגב לתגובה זורופא המשפחה הפך ל second opinion וסמכות למתן אישורי מחלה, לא ברור איך קופת חולים תמשיך להתקיים.
- 2.24/10/2014 16:50הגב לתגובה זואין סיכוי לפרסום הישראלי בעידן הקרוב. חבל.
- 1.סרט דיבורים גרוע מהאייטיז (ל"ת)קודן 23/10/2014 17:00הגב לתגובה זו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.