קופ"ח כללית. קמפיין ראשון עם פובליסיס
צילום: צילום מסך
TV

4 חודשים לאחר הזכייה במכרז: הסרטון הראשון של 'פובליסיס' עבור 'כללית'

מספר חודשים לאחר שגברו על 7 משרדים ובשלב הגמר על ראובני פרידן וגליקמן, פובליסיס מעלה הערב קמפיין ראשון לכללית; האם 'חמודי' נשאר?
משה בנימין | (3)

כ-4 חודשים וחצי לאחר שרשם את אחד ההישגים (וההפתעות) של השנה האחרונה, כשזכה במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח 'כללית', משרד הפרסום פובליסיס ישראל בניהולו של ארי מלמוד יוצא לדרך עם הקמפיין הראשון בקדנציה שאחרי מקאן תל אביב.

כזכור, בשנים האחרונות מי שהוביל את הקו הפרסומי של הקופה הגדולה בישראל, היתה הדמות המצוירת של הילד הקטן והסקרן 'חמודי'. בסרטון שעולה הערב לאוויר (יום ה) הקופה מציגה שפה תקשורתית חדשה-ישנה שבה הקופה תופסת משבצת תדמיתית של "מייעצת" ומסבירה לצופים על הסכנות שבחיפוש מידע רפואי ממקור לא מוסמך. החלק ה"ישן" של השפה התקשורתית מגיעה בסיומת שבה מופיע לא אחר מאשר 'חמודי' שתפקידו התקצר לשניות ספורות - אולי כהכנה לקראת פרידה הדרגתית וסופית מדמותו?

לאייס נודע עוד, כי הסרטון הנוכחי הוא רק תחילתו של מהלך אסטרטגי יסודי יותר שקופת חולים כללית עתידה להוציא לפועל בתכנית התקשורתית שתוכננה לשנה הקרובה.

הפרסומת החדשה של כללית

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    ייאוש 01/11/2014 00:10
    הגב לתגובה זו
    רופא המשפחה הפך ל second opinion וסמכות למתן אישורי מחלה, לא ברור איך קופת חולים תמשיך להתקיים.
  • 2.
    24/10/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    אין סיכוי לפרסום הישראלי בעידן הקרוב. חבל.
  • 1.
    סרט דיבורים גרוע מהאייטיז (ל"ת)
    קודן 23/10/2014 17:00
    הגב לתגובה זו