באהבה: 'ראובני פרידן' יטפל בתקציב ההשקה של Beloved מבית ניאופרם

לאחר מכרז זכה המשרד בתקציב המותג החדש בקטגוריית מוצרי המזון לפעוטות. ההשקה תעמוד על כ-2 מיליון שקלים ותתמקד בדיגיטל ובעיתונות
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום ראובני פרידן יטפל בקמפיין ההשקה של מותג המזון לתינוקות ופעוטות Beloved מבית ניאופרם. הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות הכתובה ובמדיה הדיגיטלית בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים. תקציב היח"צ של המותג יטופל על ידי רני רהב.

יואל גרינבוים, מנכ"ל פיתוח עסקי 'ניאופרם מוצרי צריכה': "ההורים של היום ובעיקר האימהות מחפשים קלות, זמינות ונוחות בחיי היומיום בכל התחומים. בתחום המזון חשובים גם הבריאות, הטעם, המגוון והאיכות. לאור צרכים אלו, פיתחנו את Beloved, המציעה סדרת מוצרים מזינים, טעימים, המותאמים לפעוטות".

סדרת מוצרי Beloved כוללת 16 מוצרים שונים בשלושה תחומים: דייסות, מחיות פרי ומזון אצבעות. ניאופרם משווקת מותגי צריכה בינלאומיים ותרופות ללא מרשם וביניהם: 'אדויל', 'צנטרום', 'דוקטור עור', 'נוקס', 'מוסטלה', 'בלנאום', 'נרבן', 'מדיבר' ועוד.

ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן: "השקה של מותג חדש היא חלומו של כל איש שיווק ופרסומאי, ואנחנו גאים שאנשי ניאופרם בחרו בנו למשימה. ראובני פרידן הוא משרד פרסום דיגיטלי, המשלב מומחיות במגוון כלי הפרסום במובייל ובאינטרנט עם חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית מעמיקה. השילוב הזה יבוא לידי ביטוי במיטבו במהלך ההשקה של Beloved".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חגית 14/08/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    לקוחה מרוצה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.