אלי פיניש
צילום: יח"צ

הפוסט שסידר לפיניש עבודה: השחקן העלה תמונה לפייסבוק וקיבל קמפיין

השחקן שמופיע ב'ארץ נהדרת' העלה לפייסבוק תמונה של מוצרי פיניש וכתב "ואני לא רואה מזה שקל". הפנייה ממשרד הפרסום מנצ' לא איחרה להגיע
משה בנימין | (10)

לשחקן אלי פיניש, חבר הקאסט של ארץ נהדרת, לא חסרה עבודה, במיוחד לא לאחר שהעונה החדשה של תכנית הסאטירה עלתה לאוויר. למרות זאת, פיניש שמופיע גם בפרסומות של דואר ישראל (לצידו של אלי מריאנו), העלה לפני כחצי שנה תמונה, לעמוד הפייסבוק שלו, והצליח לארגן לעצמו קמפיין נוסף.

הפוסט שפיניש העלה בפייסבוק לפני כחצי שנה, היה סוג של הומור עצמי, על חשבון שם המשפחה שלו. השחקן העלה תמונה מדף שצולמה ברשת שיווק כלשהי ועליו מוצרי פיניש של חברת רקיט בנקיזר. לצד התמונה כתב פיניש: "ואני לא רואה מזה שקל".

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'חנובר המטפל במותג פיניש זיהה את ההזדמנות ולא היסס לפנות לפיניש עם הצעה מעניינת - בוא לככב בקמפיין החדש של המותג. נתון חשוב מאוד שהקל על מו"מ בין הצדדים, קשור לעובדה שליניב מלינרסקי, מבעלי המשרד ופיניש יש עבר משותף, שכן הפרסומאי נמנה בעבר על כותבי ארץ נהדרת.

במסגרת הקמפיין, נכנס אלי פיניש במפתיע לבתיהם של אנשים אמיתיים, ומציע להם לנסות בזמן אמת את טבלית פיניש קוואנטום החדש במדיח הכלים שלהם, ולראות האם הטבליה החדשה אכן טובה יותר ממה שיש להם בבית. התגובות של המשתתפים, כמו גם ההפתעה מביקורו של פיניש - הם אותנטיים לחלוטין. הקמפיין שישודר במהלך חודש ינואר (במקביל להופעתו של פיניש על המסך) הוא בתקציב של 4.5 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    רעיון מיושן, בזק שסק (ל"ת)
    מענטש 09/01/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    פארטי פופר 08/01/2014 22:32
    הגב לתגובה זו
    השלב הבא: בן כספית-ימכור בסופר פארם מדי חום דן מרגלית יפרסם את זר פור יו יובל סגל יפרסם את אפנת סגל... פשששש קריאייטיב במיטבו שווה כל אגורה -לידיעת המפרסמים גאוני
  • 7.
    דדו 08/01/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    עושה רושם שהם על הגל החבר'ה האלה
  • 6.
    התמונה הגדולה 08/01/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    "טוב מאדעבודה טובהרעיון טוב, בימוי טוב, תסריט חכם ומדויק"
  • 5.
    מבולבל 08/01/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי למה הוא קיבל קמפיין
  • 4.
    תוך חצי שנה מפרסום הפוסט זיהו את ההזדמנות... (ל"ת)
    היחיד שיודע 08/01/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
  • דורין 10/01/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    גם אתה נפלת בפח היח"צ...
  • 3.
    אחלה רעיון (ל"ת)
    ארז מיטל 08/01/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מלינרסקי פשוט רצה שידעו שכתב לארץ נהדרת (ל"ת)
    פיניש 08/01/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משחק מילים 08/01/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    זה היה כ"כ מתבקש.. בערך כמו שמוש בן ארי ידגמן שמפו :)
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.