הפוסט שסידר לפיניש עבודה: השחקן העלה תמונה לפייסבוק וקיבל קמפיין

השחקן שמופיע ב'ארץ נהדרת' העלה לפייסבוק תמונה של מוצרי פיניש וכתב "ואני לא רואה מזה שקל". הפנייה ממשרד הפרסום מנצ' לא איחרה להגיע
משה בנימין | (10)

לשחקן אלי פיניש, חבר הקאסט של ארץ נהדרת, לא חסרה עבודה, במיוחד לא לאחר שהעונה החדשה של תכנית הסאטירה עלתה לאוויר. למרות זאת, פיניש שמופיע גם בפרסומות של דואר ישראל (לצידו של אלי מריאנו), העלה לפני כחצי שנה תמונה, לעמוד הפייסבוק שלו, והצליח לארגן לעצמו קמפיין נוסף.

הפוסט שפיניש העלה בפייסבוק לפני כחצי שנה, היה סוג של הומור עצמי, על חשבון שם המשפחה שלו. השחקן העלה תמונה מדף שצולמה ברשת שיווק כלשהי ועליו מוצרי פיניש של חברת רקיט בנקיזר. לצד התמונה כתב פיניש: "ואני לא רואה מזה שקל".

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'חנובר המטפל במותג פיניש זיהה את ההזדמנות ולא היסס לפנות לפיניש עם הצעה מעניינת - בוא לככב בקמפיין החדש של המותג. נתון חשוב מאוד שהקל על מו"מ בין הצדדים, קשור לעובדה שליניב מלינרסקי, מבעלי המשרד ופיניש יש עבר משותף, שכן הפרסומאי נמנה בעבר על כותבי ארץ נהדרת.

במסגרת הקמפיין, נכנס אלי פיניש במפתיע לבתיהם של אנשים אמיתיים, ומציע להם לנסות בזמן אמת את טבלית פיניש קוואנטום החדש במדיח הכלים שלהם, ולראות האם הטבליה החדשה אכן טובה יותר ממה שיש להם בבית. התגובות של המשתתפים, כמו גם ההפתעה מביקורו של פיניש - הם אותנטיים לחלוטין. הקמפיין שישודר במהלך חודש ינואר (במקביל להופעתו של פיניש על המסך) הוא בתקציב של 4.5 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    רעיון מיושן, בזק שסק (ל"ת)
    מענטש 09/01/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    פארטי פופר 08/01/2014 22:32
    הגב לתגובה זו
    השלב הבא: בן כספית-ימכור בסופר פארם מדי חום דן מרגלית יפרסם את זר פור יו יובל סגל יפרסם את אפנת סגל... פשששש קריאייטיב במיטבו שווה כל אגורה -לידיעת המפרסמים גאוני
  • 7.
    דדו 08/01/2014 17:59
    הגב לתגובה זו
    עושה רושם שהם על הגל החבר'ה האלה
  • 6.
    התמונה הגדולה 08/01/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    "טוב מאדעבודה טובהרעיון טוב, בימוי טוב, תסריט חכם ומדויק"
  • 5.
    מבולבל 08/01/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי למה הוא קיבל קמפיין
  • 4.
    תוך חצי שנה מפרסום הפוסט זיהו את ההזדמנות... (ל"ת)
    היחיד שיודע 08/01/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
  • דורין 10/01/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    גם אתה נפלת בפח היח"צ...
  • 3.
    אחלה רעיון (ל"ת)
    ארז מיטל 08/01/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מלינרסקי פשוט רצה שידעו שכתב לארץ נהדרת (ל"ת)
    פיניש 08/01/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משחק מילים 08/01/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    זה היה כ"כ מתבקש.. בערך כמו שמוש בן ארי ידגמן שמפו :)
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.