הפוסט שסידר לפיניש עבודה: השחקן העלה תמונה לפייסבוק וקיבל קמפיין
לשחקן אלי פיניש, חבר הקאסט של ארץ נהדרת, לא חסרה עבודה, במיוחד לא לאחר שהעונה החדשה של תכנית הסאטירה עלתה לאוויר. למרות זאת, פיניש שמופיע גם בפרסומות של דואר ישראל (לצידו של אלי מריאנו), העלה לפני כחצי שנה תמונה, לעמוד הפייסבוק שלו, והצליח לארגן לעצמו קמפיין נוסף.
הפוסט שפיניש העלה בפייסבוק לפני כחצי שנה, היה סוג של הומור עצמי, על חשבון שם המשפחה שלו. השחקן העלה תמונה מדף שצולמה ברשת שיווק כלשהי ועליו מוצרי פיניש של חברת רקיט בנקיזר. לצד התמונה כתב פיניש: "ואני לא רואה מזה שקל".
משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'חנובר המטפל במותג פיניש זיהה את ההזדמנות ולא היסס לפנות לפיניש עם הצעה מעניינת - בוא לככב בקמפיין החדש של המותג. נתון חשוב מאוד שהקל על מו"מ בין הצדדים, קשור לעובדה שליניב מלינרסקי, מבעלי המשרד ופיניש יש עבר משותף, שכן הפרסומאי נמנה בעבר על כותבי ארץ נהדרת.
במסגרת הקמפיין, נכנס אלי פיניש במפתיע לבתיהם של אנשים אמיתיים, ומציע להם לנסות בזמן אמת את טבלית פיניש קוואנטום החדש במדיח הכלים שלהם, ולראות האם הטבליה החדשה אכן טובה יותר ממה שיש להם בבית. התגובות של המשתתפים, כמו גם ההפתעה מביקורו של פיניש - הם אותנטיים לחלוטין. הקמפיין שישודר במהלך חודש ינואר (במקביל להופעתו של פיניש על המסך) הוא בתקציב של 4.5 מיליון שקלים.
- 9.רעיון מיושן, בזק שסק (ל"ת)מענטש 09/01/2014 08:45הגב לתגובה זו
- 8.פארטי פופר 08/01/2014 22:32הגב לתגובה זוהשלב הבא: בן כספית-ימכור בסופר פארם מדי חום דן מרגלית יפרסם את זר פור יו יובל סגל יפרסם את אפנת סגל... פשששש קריאייטיב במיטבו שווה כל אגורה -לידיעת המפרסמים גאוני
- 7.דדו 08/01/2014 17:59הגב לתגובה זועושה רושם שהם על הגל החבר'ה האלה
- 6.התמונה הגדולה 08/01/2014 17:44הגב לתגובה זו"טוב מאדעבודה טובהרעיון טוב, בימוי טוב, תסריט חכם ומדויק"
- 5.מבולבל 08/01/2014 16:15הגב לתגובה זולא הבנתי למה הוא קיבל קמפיין
- 4.תוך חצי שנה מפרסום הפוסט זיהו את ההזדמנות... (ל"ת)היחיד שיודע 08/01/2014 16:07הגב לתגובה זו
- דורין 10/01/2014 16:12הגב לתגובה זוגם אתה נפלת בפח היח"צ...
- 3.אחלה רעיון (ל"ת)ארז מיטל 08/01/2014 16:06הגב לתגובה זו
- 2.מלינרסקי פשוט רצה שידעו שכתב לארץ נהדרת (ל"ת)פיניש 08/01/2014 15:42הגב לתגובה זו
- 1.משחק מילים 08/01/2014 15:24הגב לתגובה זוזה היה כ"כ מתבקש.. בערך כמו שמוש בן ארי ידגמן שמפו :)
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
