20:06 Equifax נסחרת בירידות שערים, מנכ"ל החברה התפטר >>

19:00 מדד קייס שילר: מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לעלות >>

16:10 אילת: רוכב אופניים בן 32 נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב

16:18 איש העסקים גרשון זלקינד הלך לעולמו בגיל 87 >>

14:50 נתניהו למרקל: "היחסים המיוחדים בין גרמניה לישראל ימשיכו לשגשג"

13:09 הקלת מס למשקיע הישראלי: מסלול חדש לביצוע השקעות בחו"ל >>

11:20 אינטק פארמה עולה 3.6% ומשלימה עלייה של 67% מתחילת השנה

10:42 בולטות בת"א: דלק קבוצה עולה 1%, אופקו הלת' עולה 1.3%

09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתון מזעזע על מכירות טסלה בחודשים האחרונים, המניה סגרה בעלייה בסיום מסחר תנודתי במיוחד

 |  6
צרות בצרורות
Share
מניית טסלה (סימול TSLA), שהתבלטה עד כה השנה בשל הזינוק שביצעה, בולטת לשלילה בימים האחרונים. מניית החברה סיימה את שבוע המסחר הקודם בירידה של 13%, וסיימה היום בעלייה של 0.9%, זאת לאחר שפתחה את המסחר בירידה חדה של 3%. נראה כי החדשות הרעות עבור משקיעי החברה מגיעות בצרורות בימים האחרונים. בשבוע האחרון הודיעה החברה על אכזבה במספר המכוניות שהחברה העבירה ברבעון השני של השנה, וכן הרשות לביטוח תאונות דרכים הורידה את דירוג הבטיחות של מכונית הדגל של החברה (מודל S). היום, מגיע נתון מעורר השתאות בנוגע למכירות החברה בהונג קונג, שהיה עד כה שוק מרכזי עבור טסלה.



הממשלה בהונג קונג  ביטלה את תמריץ המס לבעלי רכב חשמלי בתחילת אפריל, ומאז לא נרכשה אף מכונית של טסלה בהונג קונג. ביטול תמריץ הממשלה הקפיץ את מחיר מודל S של החברה ל-118 אלף דולר, לעומת 73 אלף דולר בלבד לפני. הנהלת טסלה לא הגיבה עדיין לנתון זה.נתון המכירות המזעזע בהונג קונג מגיע כאשר טסלה שואפת להיכנס חזק לשוק הסיני. בשבועות האחרונים דיווחה החברה כי היא מתכננת להקים מתקן ייצור במדינה, דבר שלטענת החברה יעזור לחברה לקצץ ב-50% את מחיר המכוניות.בגולדמן זאקס הורידו בשבוע שעבר את מחיר היעד למניית טסלה ל-6 החודשים הקרובים לרמה של 180-190 דולרים - כלומר 42% מתחת למחיר השוק. "אנו נותרים בהמלצת 'מכירה' לטסלה כאשר אנו מעריכים כי מודל 3 של החברה ייפול מתחזית הייצור שהציבה החברה. וזה מגיע לאחר שהביקוש לדגמים S ו-X יורד מתחת לקצת מכירות של 100 אלף בשנה".

באופנהיימר כותבים כי מבחינה טכנית, המניה נמצאת 10-20 דולרים מעל רמה קריטית. נזכיר כי המניה זינקה מרמה של 216 דולרים בתחילת השנה ל-387 דולרים ביוני האחרון, שיא כל הזמנים. 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

6 תגובות ב-4 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
4 דודו 11/07/2017 17:53 מחכים לטבלה 3 זה הסיבה
כולם מחכים לטבלה 3 בגלל המחיר
3 אנונימי 11/07/2017 17:17 כל עוד המניה עולה - יש פגם בכתבה - יש עתיד ובכתבה אין (ל"ת)
2 פיני 10/07/2017 20:46 עובדות שמאחורי הפרגוד
טסלה מוכרת כיום כ90000 מכוניות בשנה, היא מוכרת כל מה שהיא מייצרת, אם היא יכלה לייצר יותר היא גם היתה מוכרת יותר. אחד מעשרות הארצות שהיא מוכרת בהם זה הונג קונג. להונג קונג היתה תכנית סבסוד מדהימה של מעל %40 הנחה, כל נהג מונית קנה טסלה. היה רק שאלה של זמן עד שיתעשתו ויורידו את ההטבה. ברגע שאתה מבטל את ה%40, הקניה הופכת לא כדאית, לפחות לזמן מסוים עד שיתרגלו שם ויבינו בוודאות את המצב החדש. אז אני מעריך המכירות יתייצבו על מספר ריאלי של מכירות - הרבה פחות מהמספרים הקודמים. רק לפרופורציה, הונג קונג יש 7.3 מיליון תושבים, 41000 מכוניות חדשות נמכרו שם בשנה ב2016! ישראל יש 8 מיליון נמכרו כמעט 300000! סין יש מעל מיליארד נמכרו 28 מיליון, ארה"ב מעל 300 מיליון, נמכרו 17.5 מיליון. הונג קונג זה שוק מזערי שטסלה לא ציפתה למכור הרבה אבל נהנתה כל עוד הסובסידיה היתה תקפה...
יואב 10/07/2017 23:22 נתונים יפים ומענינים אבל מה הקשר?
אם יכלו למכור מליון רכבים בשנה לא היו דואגים להגדיל כושר ייצור ולמכור? ואם יש קליינטים למליון רכבים בשנה ולא מסוגלים לייצר בגלל בעיות מצבר ואחרות אז זה לא מדאיג עוד יותר?
אסף 11/07/2017 22:26 הבעיה הייתה
כפולה ,אין כדאיות כלכלית לרכוש את המכונית במודל היקר ,לצרכן ...ולמרות שהיה ביקוש גדול ואפילו יותר גדול מכושר הייצור אין באמת ביקוש בסדר גודל שיכול היה להביא את הפס יצור של המודל היקר לרווחיות ,עכשיו יש להם יכולות לייצר בטריות ורכבים בסדר גודל רחב ,ובמחיר כמעט מפתה ,לפחות הרבה יותר עממי ,אבל לא באמת כלכלי לצרכן נראה אם באמת הם ימכרו את כל כושר הייצור . אבל בהחלט לדעתי בטווח הרחוק הם יתנו פייט רציני לכל יצרני הרכב שהמחיר ירד לרמה שיותר זול לקנות ולתפעל חשמלי . בהנחה שהם לא יפשטו רגל בגלל החובות ...סיכוי גבוה מאד שכן ,דרך אגב אני באופן אישי מעריץ אותו . הבעיה הכי גדולה שלהם נ.ב היא שמחירי הדלק נפלו בחצי בכמה שנים האחרונות וזה לא הולך להשתנות בקרוב
1 הנה זה בא 10/07/2017 17:24 סין מול ארה"ב (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש
כל הזכויות שמורות לחברת ביזפורטל בע"מ מקבוצת קו מנחה © |תנאי שימוש | לאתר אקטיבטרייל
לחץ לביטול הצגת המידע המורחב על מדד/נייר בבר המדדים, לחיצה נוספת תשיב את המידע.