ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

חנן מור על הקיפאון בשוק הדיור: "עניין נקודתי" - מספק 3 גורמים להאטה

קבוצת חנן מור רשמה צניחה במספר יח"ד שנמכרו מתחילת השנה ל-49 יחידות דיור בלבד
 |  73
ההאטה בנדל"ן
Share
בשבוע שעבר משרד האוצר פרסם נתון שמשקף את ההאטה בשוק הדיור לפיו נרשמה ירידה של 15% במספר הדירות שנרכשו ברבעון השני של השנה, והדבר מתבטא היטב בדו"חות החברות. אחרי י.ח דמרי ואפריקה מגורים, עכשיו זו קבוצת חנן מור (0%) חנן מור 1,819 0% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי חנן מור בסיס:1,819 פתיחה:1,819 גבוה:1,848 נמוך:1,792 תמורה:197,377 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  שחושפת ירידה במכירות במחצית הראשונה של השנה. חברת הנדל"ן מכרה 49 יחידות דיור בישראל (בהיקף של 67 מיליון שקל) בתקופה זו, לעומת 141 יחידות דיור (בהיקף 155 מיליון שקל) בתקופה המקבילה אשתקד.


בחברה מציינים כי בתקופה המקבילה אשתקד בוצע קמפיין שיווקי נרחב בעיר חריש אשר בו נמכרו 53 יחידות דיור בפרויקט חריש ג' טרם קבלת היתר בנייה. עם זאת, במודיעין למשל (פרויקט שעדיין לא הסתיים), מכרה החברה 19 דירות בלבד במחצית הראשונה לעומת 30 שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד.

וכך נכתב בדו"חות: "קיימת ירידה בכמות הדירות למכירה שנובעת ממחסור של פרויקטים וכן יש ירידה בהתחלות הבנייה. אין ביכולת החברה להעריך את השפעת המצב הכלכלי והלך הרוח בשוק הנדל"ן על תוצאות החברה בתקופות הבאות".חנן מור בשיחה עם Bizportal: "בשנה הבאה אנו מתכננים לפתוח פרויקטים חדשים ונראה עלייה במכירות. בליבת העסקים, ייזום הנדל"ן למגורים, אנו מעריכים כי גם במחצית השנייה של 2017 ובמהלך שנת 2018 נמשיך למסור מאות יחידות דיור, תוך האצת הפעילות היזמית. בסך הכל המכירות הן מול מלאי זמין למכירה ומבחינת התכניות שלנו עמדנו ביעד. ברבעונים האלה והבאים נראה עליה בהכנסות נוכח התקדמות בביצוע ומכירות ביחס של 80% לעומת המלאי בביצוע. מבחינת העיתוי, בשנה שעברה מכרנו את המלאי מוקדם, לפני היתר הבנייה. מחיר למשתכן' בוודאות עושה טוב ונותן אלטרנטיבה לזוגות הצעירים לרכוש דירה. אני תומך בתכנית הזו וגם בהכנסה של חברות ביצוע מחו"ל לישראל לנוכח ביקושים שלהערכתנו יעלו בשנים הבאות"ומה לגבי הקיפאון במחירי הדיור? 
"אני חושב בוודאות שמדובר בנתון נקודתי. ההאטה מורכבת משלושה פרמטרים מרכזיים. הפרמטר הראשון הוא חוסר מלאי למכירה, חוסר פרויקטים לנוכח 'מחיר למשתכן'. הפרמטר השני, הגבלת המשקיעים כתוצאה ממדיניות ממשלה. והפרמטר השלישי זה הסתת ביקושים לתכנית 'מחיר למשתכן' שעדיין אין לה ביטוי במכירות. אני חושב שאם היה מדד שכולל את הדירות שנמכרות במחיר למשתכן - המספרים היו נראים אחרת. חשוב לספק את הביקושים וחשוב לעשות תמהיל של מחיר למשתכן בשילוב עם שוק חופשי, זה יאפשר מתן דירות לחסרי דיור בהנחה ויאפשר שחרור דירות לשוק החופשי למשפרי דיור וגם ישמור על המחירים שלא יעלו בקצב גבוה מזה שהמדינה מעוניינת".

ברבעון השני היקף ההכנסות של חנן מור הסתכם ב-57 מיליון שקל בהשוואה ל-45 מ'יליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, לצד רווח גולמי בסך 12.2 מיליון שקל המהווה 20.5% מהמכירות. בנוסף החברה דיווחה על עליית ערך של 5.7 מיליון שקל במרכז המסחרי בחריש שהוביל לרווח נקי של 9.3 מיליון שקל. הקבוצה רשמה עלייה בהון העצמי לכ-122.5 מיליון שקל, צמיחה של 10% בחצי שנה, המשקפת קצב צמיחה של 20% שנתית.

עם פרסום הדו"חות הקבוצה הכריזה על חלוקה של 1 מיליון שקל כדיבידנד, חלוקה נוספת צפויה של 1 מיליון שקל במהלך הרבעון הרביעי של השנה וחלוקה של 4 מיליון שקל בשנת 2018, בחלוקה שווה מידי רבעון.

בתחום פעילות ייזום למגורים החברה יוזמת ומשווקת היום 1,842 יח"ד הכוללות 651 יח"ד בביצוע, מתוכן 509 יח"ג מכורות, וזאת לצד 8 מרכזים מסחריים הכוללים 35 אלף מ"ר, בהם שטחי המסחר שהחלו להניב לקבוצה תזרים מזומנים בעקבות מספר חוזים אסטרטגיים שנחתמו לאחרונה עם חברות מובילות, כמו: שופרסל וקופות החולים מכבי וכללית.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

73 תגובות ב-46 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
46 סטודנט תפרן 01/09/2017 18:43 יש יותר חמוד מחנן מור???
פשוט מאמי חבל רק שמבלבל את המוח
45 די לעושק 01/09/2017 12:30 נמאס מיזמים וקבלנים חזיריים לצאתלהפגנות נגד עושק הדירות (ל"ת)
44 איציק ר 31/08/2017 23:50 נראה שהיזמים בלחץ גדול ומשחקים אותה רגועים.
עליות המחירים המוגזמות בשנים האחרונות, גרמו לרגולציה ומיסוי ופגיעה בענף כולו. לא היה קורה כלום אם המחירים היו ללא שינוי כבר מספר שנים. אבל המחירים עלו. כמעט כל חודש היו מעלים מחירים בטענה שהציבור ...משלם. עכשיו חלק מהיזמים עשויים להיקלע לקריסה עסקית. חמדנות ללא גבולות.
43 אלי 31/08/2017 23:30 הבועה מתפוצצת
לחברה יש 1300 דירות למכירה ובחצי שנה היא מכרה 50 דירות! המחסור היחיד הוא בפריירים שיקנו את הדירות איתן הם תקועים. אם הם לא מורידים מחירים בצורה משמעותית הם בימצאו את עצמם בכינוס נכסים. היום כולם יודעים לא קונים דירה במחיר בועה
42 עידן 31/08/2017 11:09 תגזרו ותשמרו
זאת הכתבה אחת לפני "חנן מור הכריזה פשיטת רגל" תמשיך להתעלם מהנתונים
41 ממי 31/08/2017 10:56 חנן מור הדבר הנקודתי היחיד פה זה אתה!תעלם כאילו לא היית
עוד אחד שרכב על גל עליות המחירים שלא קשור אליו בכלום. זהו תחפש עיסוק אחר. חבל על כל הפרסומות וההשקעה. תציל מה שאפשר ותברח.
40 חנן מור : 28/08/2017 19:38 אין כססססססף (ל"ת)
39 בן ציון 28/08/2017 11:24 ירידת מחירים # משק צומח
ירידת מחירים תביא ,לצמיחת המשק יותר כסף. ישאר במשפחה ,משכנתא יותר קטנה. פחות הלוואות ,יותר כסף פנוי לשדרוג הבית . הכסף לא ילך ליזם חמדן ,הכסף יעבור ידיים. זה משק בצמיחה.
38 אלון 28/08/2017 11:16 מנסים לשדר עסקים כרגיל בפועל משקשקים מפחד הבועה התפוצצה
היזמים בפחד ,המחירים קורסים בכל מדד. זה לא נקדתי ,מחיר למשתכן מוכר דירות . קבלן חדשות בהנחות 500-900 אלף שקל. כל זוגות צעירם ומשפרי דיור,מייבשים את השוק.
37 טובה 28/08/2017 09:57 לא ציפינו לתגובה אחרת מהדובר . (ל"ת)
36 גיא 28/08/2017 09:37 לא הבנתי, זה נקודתי, בלבול או סודה? (ל"ת)
35 הרוזן 28/08/2017 09:11 נדלן
כל הכתבות שכותבים בעלי עניין בתחום הנדלן זה פשוט פקניוז
34 הומלס 28/08/2017 07:46 זה שיש האטה זה עובדה ולגבי הנקודתי זה רק דעה
והדעה היא מתוך פוזיציה ... והיא יותר נכון סוג של שאיפה שלהם ... היה נכון יותר שיגיד "אני מקווה שזה נקודתי...." ואני הייתי להוסיף שההאטה צריכה להדאיג אותו
33 פחלון 27/08/2017 23:03 פ פח פחל פחלו פחלון
קניתי דירה לפני שנה ב- 2.35 מיליון היום שווה 2.65 מיליון
זאב 28/08/2017 09:30 יש לך קונה ? (ל"ת)
ממי 03/09/2017 12:24 מה הוא צריך קונה?העיקר שהיא שווה 2.65. חחחח
ימכור לאמא שלו. חבורה של מטומטמים פשוט עוסקת בכל התחום שנקרא נדל"ן.
הייטקיסט 01/09/2017 16:13 אני מציע לך עליה 3 מיליון! :) (ל"ת)
32 בן אהרון 27/08/2017 22:55 אם הקבלנים יפשטו רגל זה יהיה רע מאד לכלכלה לכולם. (ל"ת)
הייטקיסט צעיר 01/09/2017 16:13 רק טוב לכל מי שפרנסתו מקורה בחו"ל
אני מרוויח נגיד 10 אלף דולר בחודש היום השקל חזק כי יש בועות עם קבלנים ממולחים וקונים אהבלים מחר השקל נחלש כי הבועות אשראי מתפוצצות אני לא מלווה שקל לאנשים בארץ (אפילו הפנסיות וההשתלמות יהיו בחו"ל בקרוב) משווה אני מרוויח יותר וכולם מרוויחים פחות משמע מצבי השתפר 100 בלוגיקה :)
רמי 28/08/2017 14:59 אם הקבלנים יפשטו רגל אני אחלק ממתקים ברחוב (ל"ת)
ממי 31/08/2017 10:58 אז תתחיל למה כבר עשרות פשטו רגל. והרשימה ארוכה
קבלנים שהריצו מחזורים של 20- 40 מיליון שקל בשנה נכנסו כבר לכינוס נכסים של החברה ושלהם גם.
רו"ח 01/09/2017 16:11 קבלני ביצוע זה לא נחשב, מסכנים, היזמים יקפצו מהגג (ל"ת)
ממי 03/09/2017 12:28 אה לא ידעתי שחלק נחשב וחלק לא נחשב. תחזיר את רישיון רוח
אם אתה לא יכול להבין, שזה דומינו וברגע שקבלני ביצוע נופלים (למרות שגם קבלנים גדולים וגם יזמים נופלים) אז זה משפיע גם על הקבלנים הראשיים, שהתחייבו לגמר עבודות לפי העבודה של הקבלני משנה, ולא מקבלים כסף עד שהשלב מוכן ושזה משפיע על היזמים שהתחייבו למועדי מסירה ומשלמים קנסות על איחור במסירה ועוד ריביות לבנקים על התחייבויות וערבויות שלקחו, אז אתה רו"ח כמו שאני רופא ילדים.
31 שוקה 27/08/2017 20:45 האטה?
לא. זו לא האטה. לזה קוראים ה ת ר ס ק ו ת !
30 בלה בלה 27/08/2017 20:44 חארטה חארטה
קשקושים בסיטונות
29 כלכלן 27/08/2017 19:59 למה נותנים במה לאינטרסנטים שברורה מגמתם ודעתם ידוע (ל"ת)
28 IFRS 27/08/2017 19:15 ממליץ לכל רו"ח או מי שהתחום מעניין אותו לקרוא את הדוח
(להורדה במאיה) חושב להביא לסטודנטים כעבודה לסמסטר הבא. המשימה: למצוא כמה שיותר סתירות,מניפולציות ומשחקים חשבונאיים שרק הנייר סובל. גם אם לא אעשה זאת בסוף,נהניתי לקרוא it was a good laugh
27 אדם 27/08/2017 19:07 זה לא ארוע נקודתי! זו בועה מתפוצצת! (ל"ת)
26 דירה 27/08/2017 18:54 חוסר מלאי למכירה..חחחחח
אדון חנן מור רק לידיעתך אין חוסר מלאי למכירה על המדפים אצלך ואצל קבלנים כמוך יש קרוב ל50 אלף דירות ביד 2 יש קרוב ל40 אלף דירות פרויקטים לא חסר כי הקבלנים כמוך מחזיקים קרקעות ולאר מוכנים לבנות כי הקרקעות עלו לכם יקר.. אל תבנו בסוף תקבלו את המכה שלכם הבנק כבר יתקשר אליך.. אם אתם חושבים שהמחירים יעלו למה אתם לא בונים?....הסיבה האמיתית.. נגמר הכסף.. העם כבר לא טיפש.. נראה כמה תמכור בחודש אוקטובר.. ואל תגיד :תקופת חגים"...אנחנו הצעירים לא נקנה דירות נלך יד ביד לאורך כל הדרך להתרסקות מחירי הדירות ופשיטת רגל של כל הקבלנים שלא ירידו את המחירים בהצלחה לכולנו ו
25 איל 27/08/2017 18:54 אפקט הפרפר- גם רפרוף כנף נקודתי יכול להפיל את כל השוק (ל"ת)
24 אחד שיודע 27/08/2017 18:52 חנן מור סך הכל יזם שהתמזל מזלו. קנה בזול מכר ביוקר
קנה קרקעות בגרושים בבאר יעקב ובנס ציונה עוד כשהמחירים היו בריצפה ומכר דירות במחיר השוק פלוס. עשה עיסקה על גב הרוכשים. שלא נדבר על הבעיות בתשלומים לקבלנים שלו שגם באו על חשבון הרוכשים. עכשיו בוא נראה כמה נקודתית ההאטה הזאת כי כמו שזה , כמות הרוכשים רק יורדת מיום ליום. הכתבות היומיות האלה של כל הקבלנים ש"בטוחים" שאין בעיה(ולטובתם אני מקווה שהם מתכוננים לנפילה) , רק מראה עד כמה הם לחוצים .
23 חחח 27/08/2017 18:22 אין אינטרס למדינה להוריד את המחירים .למה?
ביבי נעול על שיטה של בואו נייקר עד שיעזבו ואז יהפוך לשליט על הערבים החרדים והעשירים והשאר יכולים ללכת לארץ אחרת..
22 כלכלן ותיק 27/08/2017 17:32 בתחילת 2018 המחירים יחזרו לעלות
עד אז יגמרו לכחלון הדירות ששמר ולא יהיה לו מה להציע לזוגות הצעירים
אריק 28/08/2017 16:51 אם אני לא קונה היום כי המחיר יקר מה גורם לך לחשוב שאני
אם אני לא קונה היום כי המחיר יקר מה גורם לך לחשוב שאני יקנה מחר אם המחיר יעלה עוד יותר????
אני 31/08/2017 07:01 כי לא קנית גם ב2012 כי המחיר היה יקר וכנראה
שלא תקנה אף פעם. בישראל תמיד יהיה חוסר בקרקעות שרק יחמיר עם השנים. המחירים כאן לעולם לא יהיו זולים.
ערן 19/09/2017 10:42 אתה חי בסרט - יש עשרות אלפי דירות על המדף שאף אחד לא רו
ועוד עשות מאות קילומטרים לא מאוכלסים, כן כן.. גם בין גדרה לחדרה. אז די עם טיעון הבולשיט הזה של אין קרקעות. יש מספיק ואם לא תהיה ברירה יפשירו עוד. בנתיים יש יותר דירות מאשר העם יכול (או מוכן) להכיל... אז די לקשקשת. כנראה שאתה מדבר מפוזיציה כי אחרת בעצמך לא היית מאמין לשטויות שאתה אומר. אין מה לעשות המגמה השתנתה ואנחנו כבר במדרון.. עכשיו השאלה שנותרה היא כמה עמוק וכמה מהר עד שנגיע לתחתית... מי שקונה היום זה בערך כמו מישהו שנכנס לבורסה בארהב כחודשיים לפני הקריסה של 2008.
הייטקיסט צעיר 01/09/2017 16:10 אז הוא לעולם לא יקנה בישראל, סגרנו סיפור?
עכשיו תמצא תחום יצרני שממנו אתה יכול להתפרנס בכבוד שלא תצטרך לשלוח את ביתך היפה לצומת (המכוערת תעשה 50 שקל לשעה, וזה לא מספיק...)
אלון 04/09/2017 17:44 ומה אתה מייצר? (חוץ מאקסיטים לעצמך?....) (ל"ת)
21 רוני 27/08/2017 17:31 מחירי הדירות עולים וחזק
אצלנו בבניין דירות 5 חדרים בשנה האחרונה נמכרו מעל 8 דירות. החלו בקצת מעל ל שני מליון שח לפני כחודשיים שכנה מכרה ב 2,450 אלף חשבתי שיותר מזה לא נקבל נתתי את הדירה שלי לתיווך חתוך 5 ימים היא נמכרה ב 2,470 אלף. שכן אחר עמד על כך שימכור ב2650 אלף לחודש אחרי מכר כשהקונים יושבים על הגדר הקבלנים מתיישבים לידם ואיך התחלות בניה בעוד שנה או שנתיים מחירי הדירות יעלו בהרבה
איפה תגורו? 07/09/2017 15:55 מכתרתם כל השכונה
חחחחחי
זאב 28/08/2017 09:27 איפה זה אצלנו ? (ל"ת)
כבש 28/08/2017 15:01 פנטזילנד (ל"ת)
20 ירון 27/08/2017 17:27 מספיק מבט אחד בתמונה
טיפש
19 בן אהרון 27/08/2017 17:11 לא משווקים קרקעות לבנייה חופשית. רק לתוכנית מחיר למשתכן
מייצרים מחסור חסר תקדים בקרקעות לבנייה חופשית. זה מהלך מסוכן שאת התוצאות שלו קשה לחזות. זה אומר שיש חוסר וודאות בשוק. זה לא מצב מתאים לפעילות או לצמחיה בשוק הנדל״ן.
18 חח 27/08/2017 16:40 מה גודל הנקודה הנקודתית. מה הרדיוס (ל"ת)
17 מוכרת פחות ויחמיר 27/08/2017 16:36 והמניה עולה (ל"ת)
16 ממי 27/08/2017 16:24 3 גורמים: נגמרו הפראיירים. נגמר הכסף. כחלון. (ל"ת)
15 הראש יודע. הפה מכחיש 27/08/2017 16:24 כשבעלים מרגיע ש"יהיה בסדר" - היזהרו לכם מאוד!!! (ל"ת)
14 ש 27/08/2017 16:14 מחירים בשמים. לא קונים דירה במחיר בועה (ל"ת)
13 המשקיע החכם 27/08/2017 16:12 שירת הברבור
של הנדלן הישראלי כרגע. מי שחכם מתפשר קצת עכשיו ולא ימכור תוך שנה שנתיים בשלושים אחוז פחות. אי אפדר לעצור את המיתון והאטה בשוק. גם ספינים כאלה עם בעלי קבוצות נדלן.כל הסימנים
micro 27/08/2017 17:22 אני לא אקנה דירת 3 חדר לפני המחיר:640,000ש"ח
בגוש דן, אני אומר...
אלון 04/09/2017 17:46 ליצן. עלות בניה היום זה 6,000 ש"ח למ"ר! (תתחבר למציאות) (ל"ת)
בן אהרון 28/08/2017 23:21 האם שר האוצר יודע את זה? מבין את זה? כנראה שלא... (ל"ת)
איש 27/08/2017 16:44 כן כבר שמענו את אותה מנטרה גם ב 2011 וגם ב 2014
תחלסמ אז ועד היום כלום לא השתנה. וגם הקיפאון הנוכחי יסתיים באותה צורה.
12 הסוף הגיע 27/08/2017 16:09 עד עכשיו הקבלנים הכחישו את הירידות במכירות לאחרונה קבלן
אחרי קבלן בא עם מכירות אפסיות זאת אומרת הם שיקרו אכן יש ירידה משמעותית במכירות ועל האיומים שיפסיקו לבנות אז שיפסיקו הרי יש להם הוצאות מדי יום מאיפה יכסו אותם מאי בנייה חחח ליצנים המסיבה נגמרה
11 עמי 27/08/2017 16:04 אותי מעניין רק דבר אחד
האם כל הקבלנים המדופלמים האלה מאמינים לשטויות שיוצאות להם מהפה? נשמע שהוא לא מבין בכלל למה לפני שנה עוד הסתערו כאן על כל דירה שיצאה לשוק ולמה המצב היום שונה בתכלית. אם באמת קצב המכירות שלהם איטי עקב "מחסור בהיצע" הוא צריך להגיד תודה
תומי 27/08/2017 16:55 הקטע הוא שגם שנה שעברה לא הסתערו על כל דירה
ולראיה כמות הדירות המוכנות אצל קבלנים שעומדת על 40 אלף חתיכות מוכנות בערך. פשוט גרמו לנו לחשוב שיש ביקוש רב למלאאאא דירות ויש חוסר עצום. כל מה שהשתנה היא רק התודעה.
10 שי 27/08/2017 16:03 חנן מור חמוד, תתחילו להוריד מחירים כי אחרת תפשטו רגל (ל"ת)
9 ל 27/08/2017 16:01 המצב הרבה הרבה יותר גרוע ....אין קונים . (ל"ת)
8 אורי 27/08/2017 16:01 הבן אדם פשוט מטומטם
ציטוט שלו: " אני חושב שאם היה מדד שכולל את הדירות שנמכרות במחיר למשתכן - המספרים היו נראים אחרת" ברור אבל הפוך , הייתי רואה ירידה של 20%
7 אורי 27/08/2017 15:58 וואו הבן אדם פשוט טיפש
אני חושב בוודאות שמדובר בנתון נקודתי. ההאטה מורכבת משלושה פרמטרים מרכזיים. הפרמטר הראשון הוא חוסר מלאי למכירה, ההאטה זה בגלל חוסר ? חחחחח יש מעל 45 אלף דירות למכירה אצל קבלנים תמיד הטיפשים נשארים אחרונים ...חבל
הייטקיסט צעיר 01/09/2017 16:07 הוא לא טיפש, סוחר ממולח יותר מתאים
אם הוא טיפש אז הוא ימשיך לקנות קרקעות יותר ביקר וללוות מהבנק יותר ביקר אם הוא חכם הוא ימכור את הנכסים הרעילים שלו למישהו אחר ובדיוק בשביל זה כתבות שיווק כאלו מצוינות
6 מליקסון 27/08/2017 15:50 כי דרך שתי נקודות עובר קו ישר אחד (ל"ת)
5 הרוזן 27/08/2017 15:47 נדלן
שכחתי לברר אצלך כמה כסף שילמתה כדי שהכתבה שלך תופיע באתר כמדומני שלא תענה לבקשתי
4 הרוזן 27/08/2017 15:43 נדלן
אני כבעל חב נדלן תמיד ארצה שהמחירים יעלו. וזה דעתו אך הוא לא רוצה להכיר שאנשים לא רוכשים דירות מכיון שהמחירים הנקובים הם יקרים בין 10% ל 13% כלפי מעלה ואת שהם לא יורידו מחירים לא ימצאו רוכשים
הסוף הגיע 27/08/2017 16:11 10 עד 13 אחוז ???? מה אתה חי בלה לה לנד חח לפחות 50 אחו (ל"ת)
3 אמיר 27/08/2017 15:33 איזה בן אדם מטו...
" אני חושב שאם היה מדד שכולל את הדירות שנמכרות במחיר למשתכן...היו מוצאים שהמחירים לא יורדים" - איך בדיוק אם המחירים במחיר למשתכן נמוכים בכמה מאות אלפי שקלים...? קיצר הבן אדם לא אמר כלום חוץ מ"אני מקווה שהקיפאון נקודתי כי אם לא, אכלנו אותה"
איל 27/08/2017 18:53 תכלס (ל"ת)
2 ירוני 27/08/2017 15:28 קשקשן. לא קונים דירה במחיר בועה!
פוף
אלון 04/09/2017 17:47 ירוני, כנראה שתמשיך לגור אצל דדי ומאמי... (ל"ת)
א. 07/09/2017 15:03 ואתה כניראה תפשוט רגל (ל"ת)
1 חחח נקודתי 27/08/2017 15:28 כל גלקסיית שביל החלב היא נקודתית ביקום (ל"ת)
? 27/08/2017 23:08 מה קשור (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש