18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נוחי דנקנר: "ללא ספק היה פה ניסיון של השף לעשות יח"צ על הגב שלי"

קרב גירסאות? דנקנר טוען לניסיון לעשות יח"צ על גבו. השף פרנקל בשלו: "הלקוח תמיד צודק.... עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי"
 |  72
מה באמת הלך שם?
Share
מה באמת קרה שם במסעדת 'פרונטו' בערב שישי? פוסט שכתב שף המסעדה דיוויד פרנקל ("זה כנראה אחד הימים הטובים בחיים שלי... גירשתי מהמסעדה אדם שהיה פעם אדם חשוב במשק שהתנהג בביריונות לצוות שלי...") הצית כותרות בסגנון "דנקנר סולק מהמסעדה לאחר שהתנהג בביריונות". דנקנר מצידו בשיחה עם Bizportal סבור שהשף ניסה לעשות יח"צ על הגב שלו. אנחנו בספק, לפחות לגבי עניין היח"צ למסעדה. הנה הפרטים, וגם כמה דברים שהיו מאחורי הקלעים במהלך הסופ"ש בעניין הזה...


אתמול פרסם פרנקל פוסט בפייסבוק (במקום זה הראשון שנמחק) לפיו דנקנר ומשפחתו התנהגו בחוסר כבוד לעובדיו, עת ביקש להחליף את המנה: "נכון הלקוח תמיד צודק.... עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי. הוא גורש מהמסעדה לא בגלל שהחזיר מנה או שהתלונן על המוסיקה. הוא גורש כי הוא השפיל עובדים שלי והתנהג אליהם בהתנשאות וזה לא נסלח. מלצרית היא לא משרתת. וגם אם הוא עשיר עולם והיא בחורה שמרוויחה את לחמה במלצרות - זה לא נותן לו את הזכות להתנהג אליה באופן שלא מכבד אותה ובטח לא מכבד אותו. שעה אחרי שעזב את המסעדה, התקשר להתנצל, שזאת גדולה של אדם בעיניי, לדעת להתנצל. לכן גם הורדתי את הפוסט מיד. אך הנזק התקשורתי כבר נעשה. נכון, יכול להיות שלא הייתי צריך להעלות את הפוסט מלכתחילה.... לילה טוב ושבוע שקט".

דנקנר הגיב ל-Bizportal היום: "אינני עוסק עוד בנושא ארוחת הערב המצערת בפרונטו. בוודאי שלא הייתה כל בריונות מצידנו, לחשוב כך זה הזוי ממש. אבל היה ללא ספק נסיון של השף לעשות יח צ על הגב שלי".בשורה התחתונה: צריך להגיד שכל האירוע הזה, הוא לא בדיוק יח"צ חיובי למסעדת פרונטו. ול-Bizportal גם נודע כי השף פרנקל ניסה למנוע את פרסום הפוסט שלו בתקשורת (דבר שמעיד על כך שלא היה פה ניסיון לייצר יח"צ, לפחות לא למסעדה - אולי לעצמו). עם זאת, מבלי לדעת מי מהצדדים פה צודק, נראה שהשף פרנקל הבין שהפוסט הראשון שלו לא ממש עושה יח"צ למסעדה - ולכן בחר להסירו. עצם העובדה שאדם נזרק ממסעדה לאחר שביקש להחליף מנה - לא בדיוק עושה שירות טוב למקום. הימור שלנו, זה קצת נראה כמו שיכרון כח מצד השף אל מול לקוח שבעבר היה מבכירי המשק. אבל לא היינו שם.ועדיין נשאלת השאלה, אם דנקנר לא עשה שום דבר פסול - למה הוא התקשר להתנצל? דנקנר עצמו טוען כי ההתנצלות הייתה כלפי המלצרית שנאלצה להתמודד עם סיטואציה לא נעימה. ובכל זאת...

בתו של דנקנר, דנה דנקנר, העלתה אתמול אחה"צ פוסט בעניין:



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

72 תגובות ב-61 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
61 מאמינה לשף 12/01/2016 11:37 מזכיר את הטלפון של דנקנר לערוץ 10 בנושא תחקיר ישראאייר (ל"ת)
60 עידו 12/01/2016 11:11 תעשו גוגל ותראו מי הבעלים של המסעדה ותבינו הכל....... (ל"ת)
59 צביקה צור 11/01/2016 21:55 אין ספק מי צודק
אינני מכיר את נוחי דנקנר . אך רק מלראות את התנהגותו במהלך הקריסה של עסקיו . אין ספק שהתנהגותו הייתה כשל אדם מתורבת . התגובה של השף נראת בעיני ראויה לגינוי !
58 איה כסף? 11/01/2016 17:22 רצוי שהגברת דנה תחשוף בציבור את מקורות ההון שלה (ל"ת)
57 eliya 11/01/2016 12:53 ממקק עושים פיל
אין לנו דאגות!! אז זה מה יש
56 יעקב 11/01/2016 11:38 תרבות ישראלית !!!
בזירה של מלחמת שוורים זה בדיוק עובד ככה, אחרי שהשור מתעייף ונופל זה בדיוק הזמן בו ניגשים כל אחד מהלוחמים ותוקעים בשור עוד חרב ועוד אחת ועוד ועוד , על זה יש משל בערבית שאומר ככה! כשהשור נופל הסכינים שננעצות בו מתרבות !!! אם מר דנקנר היה עדיין בכוחו אז אותו שף חוצפן בלי הכבוד העצמי היה מחקק לנוחי את הנעליים רק שיבוא למסעדה שלו, ואני שהולך להמון מסעדות לא אכנס למסעדה ששם פוגעים ככה בלקוחות !!!
55 דנקנר בחובות אישיים 11/01/2016 10:42 דנקנר בחובות עצומים על חשבון הציבור
איך הוא מרשה לעצמו לאכול במסעדות יוקרה???? איך הבנקים מרשים לו??? אין קץ לשחיתות
54 שוני אילת 11/01/2016 10:01 רצית להיות פואטי יצאת טמבל
השף הזה שניסה להיות משורר מוצלח , אבל הוא כשל הן ביחסי הציבור למסעדה שלו וכנראה שהוא גם לא בשלן טוב.
53 יקי 11/01/2016 09:19 דנקנר
קשה לי להאמין שדנקנר התנהג כפי שהשף מתאר זה לא האיש אשר יתפרץ כך. לטעמי השף נפגע מהחזרת המנה ,הרי ידוע שרוב השפים עובדים תחת לחץ ולפעמים ההתנהגות שלהם יוצאת מפרופורציה. זאת לא מסעדה שנעים לאכול בה אם כך מתנהג השף.
52 יובל 11/01/2016 08:30 תרבות השפים בארץ- סממן לרקבון חברתי מתקדם. (ל"ת)
51 משה 11/01/2016 08:25 מאמין לדנקנר (ל"ת)
50 22 11/01/2016 08:20 להחרים את המסעדה ......
השף הזבל חיפש פרסום זול -ועוד ללכת לפרסם את זה ולטעון שזה היום השמח בחייו זה מראה על בן הדם תחתית פח השפה . גם אני לא ראתי בעיין יפה מחיקת חובות והתנהלות לא עולמת של חברה של דנקנר אבל זה לא סיבה ועשות מעשה שפל כזה של שף גמד ונקניק גואל נפש של בן אדם השף הזה .
49 די ליחצנות 11/01/2016 08:07 להחרים את פרונטו
שף שמעלה פוסט כזה על חשבון אורחיו לא ראוי ויש לגנות את התופעה ולהצביע ברגליים. גם אם צדק בכעסו לא הייתה שום סיבה לפרסם זאת ולבייש אנשים שבאו בסה"כ לאכול
48 רון 11/01/2016 07:57 דנקנר
לשף השפל יש הרבה ללמוד ממשפחת דנקנר על נימוסים והליכות
47 אורן 11/01/2016 07:12 בושה ל"שף"
לא מכיר את דנקנר או את פרונטו אבל הפוסט של השף מבייש אותו ואת המסעדה
46 יעקב 11/01/2016 05:31 טבח נשאר טבח,מגעיל. . .. (ל"ת)
45 Clemi 11/01/2016 00:51 פרונטו יסכר
טעות של הטבח אין סיכוי שדנקנר התנהג בצורה אלימה או לא תרבותית אדם מנומס ותרבותי שום התנצלות לא תעזור במייוחד לאחר מה שכתב להעליב אדם עם משפחתו זה לפגוע בנפשו אין מחילה
44 בוגי 11/01/2016 00:36 פרונטו אאוט
די עם היהירות, לא מתנהגים כך ללקוח גם אם הוא לא צודק והוא אינו נמצא בשיאו. יקח פרק זמן בונים והמסעדה תהיה אאוט. אני לא אוכל שם יותר!
43 טבח 11/01/2016 00:07 טבח נשאר טבח (ל"ת)
42 פרונטו גועל של מסעדה 10/01/2016 22:28 שומר נפשו ירחק ממסעדה שזורקת לקוחות ומלכלכת עליהם ברבים
אפשר לומר הכל על נוחי דנקנר, אבל ביריון וטיפש הוא לא. אולי להיפך, איש אציל לפחות בנימוסיו. מה שמעיד על כך ששומר נפשו ירחק ממסעדת פרונטו, שלא די שהשפילו לקוחות (ואחר כך עוד טענו כי "אמנם הלקוח תמיד צודק אבל לא כשהוא ביריון"), גם העזו לצאת עם פירסום שמלכלך את הלקוח. אם כן צפו כי אם תבקשו להחליף מהנה משום שהיא חסרת טעם ורייח אזי השייף שהשתן עלה לו לראש דיויד פרנקל ייגרש אותכם מהמסעדה ויהרוס לכם ערב ואולי סוף שבוע, ואם לא די בכך הוא גם יעשה לכם שיימיניג ברשת כדי להשחיר את פניכם פשוט מסעדה מסוכנת שבאמת צריך להתרחק ממנה ומהשייף המגעיל שלה
41 במרכז 10/01/2016 22:26 לא אוהב את נוחי - סליחה בז לו אבל במקרה הזה
דנקנרים זו לא משפחה של תעשיינים מעולם לא יצרה מקומות עבודה או משהוא חיובי הכל ממונף ו OPM other people money אבל זו לא סיבה להשפיל אותם
40 ראובן 10/01/2016 22:15 מעניין כמה סמחטות נוהג השף הנכבד לדחוף במנות לקוחותיו
מרמת ההנאה שלו להעיף לקוחות כ"יום המאושר בחייו" ניתן לשער שיריקות נוזלת ושאר נוזלים יכולים להביא אותו לרמת אושר עילאית
39 רמי 10/01/2016 22:02 חבל על האיש (דנקנר) לא יודעים לפרגן פה בארץ ,
נכון נפל אבל נראה לי הוא עוד ישוב וחזק יותר
38 במרכז 10/01/2016 22:01 לא אוהב את נוחי - סליחה בז לו אבל במקרה הזה
דנקנרים זו לא משפחה של תעשיינים מעולם לא יצרה מקומות עבודה או משהוא חיובי הכל ממונף ו OPM other people money אבל זו לא סיבה להשפיל אותם
37 שלום 10/01/2016 21:34 נראה כמו מסעדה למשתכן
כמו כחלון והדיור כול יום הודעה חדשה
36 רומן 10/01/2016 20:21 דיוויד אתה חרה
דיוויד, אם זה אחד הימים הטובים שלך אז אתה פשוט חרה של בנאדם. אסור להתקרב למסעדה של החרה הזה.
35 מאיר 10/01/2016 19:43 מאמין לדנה
מאמין לדנה שף הוא טבח וצריך להאכיל אנשים ולהנות מזה אחרת שלא יתן שרות
34 YL 10/01/2016 19:35 מי זה דנקנר? ממש לא מעניין מה שמעניין שיחזיר את שגנב
הכספים ש קיבל דנקנר מ הבנקים והכספים שלא יחזיר לקופה הציבורית זה חשוב כל השאר ממש לא מעניין
33 יצחק עמרם 10/01/2016 19:26 מאמין לכל מילה של דנה
למסעדה בה כך מתנהג שף או בעל בית רגלי לא תדרוך שם. הכרתי בעבר את נוחי ויש לי רק מילים טובות לומר על התנהגותו בכל ההזדמנויות בהם פגשתיו.
32 אץ כץ 10/01/2016 19:24 התנהגות מבישה של בעל המסעדה. לא ראוי להתנהג כך ללקוח! (ל"ת)
31 אשר שהיה 25-22 מהם 10/01/2016 18:47 מסעדת פרונטו
הם משפחת דנקנר לא התעלו על עצמם ולא העליבו אף אחד כולל מלצרית או אורחים שהתארחו כמוני שם אבל הם די יקרים בייחוד במנת הקינוח שילמתי לא מעט ואני פעם שניה שם ואם כך הם טוענים אז יותר לא יראו אותי שם אני ראיתי התקהלות של 4 ליד שולחנם אבל אף אחד לא הרים קול או עשה משהו ולפתע הם קמו ועזבו לאחר מכן לא שמעתי שום קול רם רק המלצרית אמרה ברוך שפטרנו לא ידעתי על מה ולמה זהו מה ששמעתי היום קראתי שהם התנהגו לא יפה זה לא אמת הם התדיינו עם עוד 2-3 חןץ מהם אבל לא הרימו קול לא הם ולא המצטרפים לשולחנם אז מה שקרה אני לא יכול להעיד אבל בריונות לא היתה שם אני הייתי בערך 20-25 מטר מרחק ולא היה משהו יוצא דופן בכל הנעשה שם כל טוב ואני אומר מה שאני יודע וראיתי ושמעתי ואולי אני בכל זאת ואולי היו קללות או עלבונות לא יודע בוודאות כי לא שמעתי צעקות או תנועות אצבע מגוגות אולי לא הכל תקין היה שם אבל כעס ממש לא ולא ראיתי שם למרות שאמרתי להם שדי יקר לי הקינוח שלהם
אנונימי 10/01/2016 19:26 לאשר עוד אחד מטעם משפחת דנקנר
רוב התגובות פה מטעם אני לא מאמין לך שהיית נוכח פשוט בא לך לסנגר אז למה לא אם היית נוכח אז למה לא תזדהה בשם מלא וכמה שילמת שם מה זה אנחנו עשויים להאמין לך סתם כך תזדהה בבקשה ממך
אשר 10/01/2016 20:29 לאנונימי
אני לא בעד ולא נגד ולא מטעם או לא מטעם ואני מבקש ממך אנא רד מהנושא הזה בבקשה ממך אין לי ענין בנושא רק לידיעתך הייתי לא לבד אכלתי נהניתי ושבעתי לא מתערב ולא התערבתי מה על מה ולמה אני לא צד וחבל שכתבתי משהו על הנושא אני ראיתי תגובות וחשבתי שאולי אספר את גירסתי אז אם כך אני מאחל לכולם כל טוב גם לך האנונימי ויותר אני לא מגיב זהו שלום לכולם אין יותר התעסקות מצידי בנושא היות ואני לא הייתי צד זה מה שאני חושב על הנושא שלא אני הייתי מעורב בו זהו ירדתי ואני לא אגיב ויגיב יותר כל טוב לכולם ושבוע טוב
30 סבא אליעזר 10/01/2016 18:30 Peccato che il ristorante
ממש לא מעניין גרסאות, כל זמן שלקוח לא גידף לא היה אלים ולא התנהג בברוטליות אז הלקוח צודק כי הוא הלקוח ואם אין לקוחות אז אין מסעדה. מה זו ההתנהגות הנלוזה הזו?...כן ככה צריך להיות לא ככה...המנות לא טעימות ,הלקוח לא הגיע לסבב טעימות אלא לאכול.. אז חתיכת פלוץ תדאג שהלקוח שלך יצא מרוצה ושבע. והכי הזוי זה לפרסם על זה פוסט...שופוני אני הטבח מי אתה? כולו טבח !!! את רגלי הדרתי מזמן מהמסעדה אחרי שראיתי איך רפי בעל הבית מתעלל במלצר שלא הגיש לנו נכון את האוכל ושאג עליו בפני כל האורחים...ממש הרגשנו רע..חשב שאם ידבר איתנו איטלקית נשכח Sto boicottando il ristorante אני מחרים מקום כזה
29 איציק 10/01/2016 18:17 לא אדרוך במסעדה שדורכת על לקוחותיה
במסעדה הלקוח צודק,לא מאמין לשף שביזה את הלקוח. חשבתם שזה יעשה יח"ץ , אך זוהי מכת מחץ למסעדה , עצם כתיבת הפוסט לאחר שלקוח מפורסם היה אצליך מעידה על חוסר תום הלב. גם אני נפגעתי כמו רבים מעסקיו של דנקנר, אך זוהי איוולת להתנקם בו באופן שפגעתם בו ובמשפחתו במסעדה. בושה ממש בושה!
28 שישקו 10/01/2016 17:44 הספירה לאחור לסגירת המסעדה החלה
הפסדתי ים כסף אצל דנקנר אבל שף שמחזירים לו מנה ומתנהג כמו אחרון הסוחרים בשוק הכרמל ועוד רץ לספר בפייסבוק זה הגועל במיטבו.
פרונטו גועל של מסעדה 10/01/2016 22:31 לא יודע אם לסגור אבל בטח פחד לבקר במסעדה כזו (ל"ת)
27 יעקב 10/01/2016 17:11 זה מה שעושה תוכנית ריאליטי לטבחית...כולה טבח האידיוט (ל"ת)
26 בקרוב יעופו לברלין 10/01/2016 17:01 השמאל התל אביבי סימן את דנקנר כחבר של ביבי ומתעלל בו (ל"ת)
25 ייאי 10/01/2016 16:48 אני הפסדתי כסף מההסתבכויות של דנקנר.אבל רק מהשוואת..
הגירסאות אני מאמין בארוע זה לדנקנר.
24 אריה 10/01/2016 16:42 כל מיני טבחים כמו אייל שני רושפלד ופרנקל תפסו תחת כאילו
הם מבשלים חתיכות זהב. לא לגשת אליהם.
23 רב נחום(נוחי)שטיסל 10/01/2016 16:41 רשעים ארורים.
פרק 13 יהיה על המסעדה....
22 לקוח של המסעדה 10/01/2016 16:36 בושה וחרפה - לא מתנהגים כך ללקוח
בושה וחרפה - לא מעליבים לקוח בפייסבוק או בכל מקום אחר נוחי אולי עשה טעויות אולם אסור לפגוע באדם שבא לסעוד במסעדה כף רגל לא תדרוך
באמת מסעדת בושה 10/01/2016 22:32 צודק בכל מילה (ל"ת)
21 בא 10/01/2016 16:29 שאלה לדנקנר , נהנת מהארוחה? (ל"ת)
תגיד טיפש 10/01/2016 22:33 פעם גירשו אותך ממסעדה בגלל שהאוכל היה דלוח? (ל"ת)
20 נתן 10/01/2016 16:24 כאשר שתן עולה לראש
אין לי צל של ספק להתנהגות של דנקנר. אבל כאשר שף שוכח שהוא כולו טבח ומרשה לעצמו להעליב לקוח שבא לפרנס אותו זה מוכיח שטבח נשאר טבח.
19 שלומי 10/01/2016 16:17 דנקנרים טובים רק ב sharing של חובות (אלק caring)
הדנה הזאת הזויה. sharing is caring ???? מי מתי אתם יודעים מה זה sharing / מאיפה בכלל למדת את המילה הזאת . הsharing היחידי שאבא שלך עשה זה לחובות שלו . את זה לא היתה לו בעיה לחלוק עם הציבור.
בא 10/01/2016 16:40 הוא כבר לא זוכר שהוא מושחת . (ל"ת)
18 אוקיינוס 10/01/2016 16:07 צוחק על כולנו
רוב התגובות פה משחק מכור של כותבים שמכירים את אדון נוחי . זה האיש ואני מאמין שהשתן עלה לו לראש גם אחרי פשיטת רגל, כלומר החברה שלו פשטה את הרגל לא נוחי עצמו ,החברה סופגת הכל , לעסקים בדרום אמריקה יש כסף .לך תאכל פלאפל
17 פעם למעלה פעם למטה 10/01/2016 16:06 תראו מזה עולם. מה שווה כל הכסף
פעם עשיר עולם וכו. היום ...... איך גלגל מסתובב. מה שווה כל הכסף אם אין יחסי אנוש
16 ישראלי 10/01/2016 15:58 פרנקל מגעיל ומסואב. מסעדה מגעילה. לא לדרוך שם.
גם אני נותן שירות. מעולם לא הוצאתי שם רע ללקוח שלי, ובוודאי לא בכיכר העיר. לקוח נכנס למסעדה המזופטת הזו, ויוצא בשן ועין. הבוז והביזיון - למר פרנקל ולמקום הרע הזה. תחשבו, זה יכל לקרות לכל אחד מאיתנו - יחס משפיל שכזה. כף רגלי לא תדרוך במקום המגעיל הזה.
15 איתן טופר 10/01/2016 15:51 שף פרנקל תתבייש
אתה שף ידוע ו. אני רוצה לדעת אם אני לא טייקון בהווה ולא לשעבר . אבוא למסעדה שלך , שגב אני מכיר אותה הרבה לפניך תשאל את רפי... וארצה להחזיר מנה שלא מוצאת חן בעיני אקבל גכ ברכות כאלה.. אני לא נכנס אליך יותר גם אם תזמין אןתי... עד שלא תתנצל בפוסט בריש גלי . כל אחד יכול לטעות אבל הלקוח שלך תמיד צודק.. תלמד ...
14 אמנון 10/01/2016 15:49 נוחי
אני מקווה שתצלח דרכך בעסקים שוב ותגיע למקומך הראוי. היה נוח לכולם לרקוד על הדם שלך ולא ראו את העשייה והתרומה שלך לתעשיה ולכלכלה.
במרכז 10/01/2016 22:17 אנא תאר את העשיה והתרומה
לא יצר מקום עבודה אחדת מהמר על כספי אחרים, ממונף עד הירח, לא דאג לרווחת העובדים, אנטי חברתי מהמדרגה הראשונה אודה לך על רשימת העשיה של דנקנר
13 בושה 10/01/2016 15:44 בושה
בעלי המסעדה ממש יכולים לחלום שאני ומשפחתי נחזור למסעדה הזאת אוכל דוחה ותת רמה ניסיתי פעמיים לאכול במסעדה הזאת והיה נורא
12 דנה 10/01/2016 15:43 גורפינקל , שכח מאיתנו , שחצן , מגעיל. (ל"ת)
11 זאקי 10/01/2016 15:40 טורפי בשר!!!!
טורפי בשר!!!
10 ג 10/01/2016 15:34 בתור פושט רגל יש לדנקנר כסף לכזו מסעדה? (ל"ת)
9 בושה וחרפה 10/01/2016 15:34 לא דורך בפרונטו (ל"ת)
8 מודרניסטי 10/01/2016 15:19 שף שאיבד את כל עולמו במחי פוסט אחד בפייסבוק
זבל שבזבלים. אני לשם לא מתקרב, לעולם!!!
7 נחשון 10/01/2016 15:17 פרנקל, למי אתה חושב את עצמך ??
בושה וכלימה מי אתה דייויד פרנקל ולמי אתה חושב את עצמך? מאיפה אזרת את החוצפה וגסות הרוח להתנהג ללקוח בצורה כל כך אלימה ופוגענית וגרוע מכך - עוד לרוץ לספר לחברה ולהתגאות בזה? אתה עלוב נפש. עבד כי ימלוך. כפי שכבר כתבו - בעבר הלשון שלך היתה עמוק בתחת שלו. אומר לך רק פתגם שכדאי שתזכור - כדאי שתנהג יפה בכל אלו שאתה פוגש בדרך למעלה - כי הם כולם יחכו לך כשתיהיה בדרך למטה. לו הייתי לקוח שלך הייתי אומר שלא אכנס יותר למסעדה שלך אבל בעקבות ארוחה מאכזבת מאד לפני כחודש ממילא החלטתי כבר שלא אבוא יותר לפרונטו. תתבייש !!!!
6 ניר לוי 10/01/2016 15:12 רק לי מפריע שהאיש שחייב מיליארדים אוכל במסעדת שף? (ל"ת)
אסור לאכול במסעדה ? 10/01/2016 22:35 מה זו הדמגוגיה הזו? האיש גם ככה הפסיד את הבית ואת הרכוש (ל"ת)
בא 10/01/2016 16:43 אתה מבין ניר, הוא כבר שכח שהוא מושחת . (ל"ת)
בא 10/01/2016 16:31 הוא חייב אבל לא יחזיר כי הוא .... מי יודע מה מתחרז
יחזיר , מי שעונה נכונה מקבל קופון למסעדת פרונטו .
5 אני לא מתפלא 10/01/2016 15:09 התפוח לא נפל מהעץ...
התנהגות המפוקפקת של הבוס \ שותף רפי מדבקת וחבל.....
יוסי 10/01/2016 15:23 בדיוק זה מה שרציתי להגיב, הקדמת אותי.
בדיוק זה מה שרציתי להגיב, הקדמת אותי.
4 אמיר 10/01/2016 14:56 לא הפעם הראשונה אצלו
גם אני תקופה ארוכה לא מתקרב לפרונטו בדיוק מהסיבות המתוארות הלוואי ועוד רבים יחרימו אותו .
3 יוסי 10/01/2016 14:55 המפסיד העיקרי בתקרית זו
הינה המסעדה ....בכל מקרה זה לא חכמה היום לחבוט בדנקנר כבר נאמר "בנפול אוייבך אל וגו'......." לאיש יש זכויות רבות שגם שף /טבח כלשהו לא ימחקו.
2 בועז 10/01/2016 14:37 המזרח אירופאי יצא מהפרנקל (ל"ת)
1 yokneamus 10/01/2016 14:27 השתכנעתי
כף רגלי לא תדרוך במסעדה הזו שמנת הבית שלה היא "גסות רוח עם נגיעות של טפשות ברוטב שאפוני יא נאס"
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש