נוחי דנקנר: "ללא ספק היה פה ניסיון של השף לעשות יח"צ על הגב שלי"

קרב גירסאות? דנקנר טוען לניסיון לעשות יח"צ על גבו. השף פרנקל בשלו: "הלקוח תמיד צודק.... עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי"
נוחי דנקנר, צילום: בוצ'אצ'ו
מה באמת קרה שם במסעדת 'פרונטו' בערב שישי? פוסט שכתב שף המסעדה דיוויד פרנקל ("זה כנראה אחד הימים הטובים בחיים שלי... גירשתי מהמסעדה אדם שהיה פעם אדם חשוב במשק שהתנהג בביריונות לצוות שלי...") הצית כותרות בסגנון "דנקנר סולק מהמסעדה לאחר שהתנהג בביריונות". דנקנר מצידו בשיחה עם Bizportal סבור שהשף ניסה לעשות יח"צ על הגב שלו. אנחנו בספק, לפחות לגבי עניין היח"צ למסעדה. הנה הפרטים, וגם כמה דברים שהיו מאחורי הקלעים במהלך הסופ"ש בעניין הזה...
אתמול פרסם פרנקל פוסט בפייסבוק (במקום זה הראשון שנמחק) לפיו דנקנר ומשפחתו התנהגו בחוסר כבוד לעובדיו, עת ביקש להחליף את המנה: "נכון הלקוח תמיד צודק.... עד השלב שבו הוא מתייחס בחוסר כבוד לעובדים שלי. הוא גורש מהמסעדה לא בגלל שהחזיר מנה או שהתלונן על המוסיקה. הוא גורש כי הוא השפיל עובדים שלי והתנהג אליהם בהתנשאות וזה לא נסלח. מלצרית היא לא משרתת. וגם אם הוא עשיר עולם והיא בחורה שמרוויחה את לחמה במלצרות - זה לא נותן לו את הזכות להתנהג אליה באופן שלא מכבד אותה ובטח לא מכבד אותו. שעה אחרי שעזב את המסעדה, התקשר להתנצל, שזאת גדולה של אדם בעיניי, לדעת להתנצל. לכן גם הורדתי את הפוסט מיד. אך הנזק התקשורתי כבר נעשה. נכון, יכול להיות שלא הייתי צריך להעלות את הפוסט מלכתחילה.... לילה טוב ושבוע שקט".
דנקנר הגיב ל-Bizportal היום: "אינני עוסק עוד בנושא ארוחת הערב המצערת בפרונטו. בוודאי שלא הייתה כל בריונות מצידנו, לחשוב כך זה הזוי ממש. אבל היה ללא ספק נסיון של השף לעשות יח צ על הגב שלי".
בשורה התחתונה: צריך להגיד שכל האירוע הזה, הוא לא בדיוק יח"צ חיובי למסעדת פרונטו. ול-Bizportal גם נודע כי השף פרנקל ניסה למנוע את פרסום הפוסט שלו בתקשורת (דבר שמעיד על כך שלא היה פה ניסיון לייצר יח"צ, לפחות לא למסעדה - אולי לעצמו). עם זאת, מבלי לדעת מי מהצדדים פה צודק, נראה שהשף פרנקל הבין שהפוסט הראשון שלו לא ממש עושה יח"צ למסעדה - ולכן בחר להסירו. עצם העובדה שאדם נזרק ממסעדה לאחר שביקש להחליף מנה - לא בדיוק עושה שירות טוב למקום. הימור שלנו, זה קצת נראה כמו שיכרון כח מצד השף אל מול לקוח שבעבר היה מבכירי המשק. אבל לא היינו שם.
ועדיין נשאלת השאלה, אם דנקנר לא עשה שום דבר פסול - למה הוא התקשר להתנצל? דנקנר עצמו טוען כי ההתנצלות הייתה כלפי המלצרית שנאלצה להתמודד עם סיטואציה לא נעימה. ובכל זאת...
בתו של דנקנר, דנה דנקנר, העלתה אתמול אחה"צ פוסט בעניין:


תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 61.
    מזכיר את הטלפון של דנקנר לערוץ 10 בנושא תחקיר ישראאייר (ל"ת)
    מאמינה לשף 12/01/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    תעשו גוגל ותראו מי הבעלים של המסעדה ותבינו הכל....... (ל"ת)
    עידו 12/01/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    אין ספק מי צודק
    צביקה צור 11/01/2016 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינני מכיר את נוחי דנקנר . אך רק מלראות את התנהגותו במהלך הקריסה של עסקיו . אין ספק שהתנהגותו הייתה כשל אדם מתורבת . התגובה של השף נראת בעיני ראויה לגינוי !
    סגור
  • 58.
    רצוי שהגברת דנה תחשוף בציבור את מקורות ההון שלה (ל"ת)
    איה כסף? 11/01/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 57.
    ממקק עושים פיל
    eliya 11/01/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לנו דאגות!! אז זה מה יש
    סגור
  • 56.
    תרבות ישראלית !!!
    יעקב 11/01/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בזירה של מלחמת שוורים זה בדיוק עובד ככה, אחרי שהשור מתעייף ונופל זה בדיוק הזמן בו ניגשים כל אחד מהלוחמים ותוקעים בשור עוד חרב ועוד אחת ועוד ועוד , על זה יש משל בערבית שאומר ככה! כשהשור נופל הסכינים שננעצות בו מתרבות !!! אם מר דנקנר היה עדיין בכוחו אז אותו שף חוצפן בלי הכבוד העצמי היה מחקק לנוחי את הנעליים רק שיבוא למסעדה שלו, ואני שהולך להמון מסעדות לא אכנס למסעדה ששם פוגעים ככה בלקוחות !!!
    סגור
  • 55.
    דנקנר בחובות עצומים על חשבון הציבור
    דנקנר בחובות אישיים 11/01/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איך הוא מרשה לעצמו לאכול במסעדות יוקרה???? איך הבנקים מרשים לו??? אין קץ לשחיתות
    סגור
  • 54.
    רצית להיות פואטי יצאת טמבל
    שוני אילת 11/01/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    11 5
    השף הזה שניסה להיות משורר מוצלח , אבל הוא כשל הן ביחסי הציבור למסעדה שלו וכנראה שהוא גם לא בשלן טוב.
    סגור
  • 53.
    דנקנר
    יקי 11/01/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    10 1
    קשה לי להאמין שדנקנר התנהג כפי שהשף מתאר זה לא האיש אשר יתפרץ כך. לטעמי השף נפגע מהחזרת המנה ,הרי ידוע שרוב השפים עובדים תחת לחץ ולפעמים ההתנהגות שלהם יוצאת מפרופורציה. זאת לא מסעדה שנעים לאכול בה אם כך מתנהג השף.
    סגור
  • 52.
    תרבות השפים בארץ- סממן לרקבון חברתי מתקדם. (ל"ת)
    יובל 11/01/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    מאמין לדנקנר (ל"ת)
    משה 11/01/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 50.
    להחרים את המסעדה ......
    22 11/01/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    12 1
    השף הזבל חיפש פרסום זול -ועוד ללכת לפרסם את זה ולטעון שזה היום השמח בחייו זה מראה על בן הדם תחתית פח השפה . גם אני לא ראתי בעיין יפה מחיקת חובות והתנהלות לא עולמת של חברה של דנקנר אבל זה לא סיבה ועשות מעשה שפל כזה של שף גמד ונקניק גואל נפש של בן אדם השף הזה .
    סגור
  • 49.
    להחרים את פרונטו
    די ליחצנות 11/01/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שף שמעלה פוסט כזה על חשבון אורחיו לא ראוי ויש לגנות את התופעה ולהצביע ברגליים. גם אם צדק בכעסו לא הייתה שום סיבה לפרסם זאת ולבייש אנשים שבאו בסה"כ לאכול
    סגור
  • 48.
    דנקנר
    רון 11/01/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לשף השפל יש הרבה ללמוד ממשפחת דנקנר על נימוסים והליכות
    סגור
  • 47.
    בושה ל"שף"
    אורן 11/01/2016 07:12
    הגב לתגובה זו
    15 1
    לא מכיר את דנקנר או את פרונטו אבל הפוסט של השף מבייש אותו ואת המסעדה
    סגור
  • 46.
    טבח נשאר טבח,מגעיל. . .. (ל"ת)
    יעקב 11/01/2016 05:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 45.
    פרונטו יסכר
    Clemi 11/01/2016 00:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    טעות של הטבח אין סיכוי שדנקנר התנהג בצורה אלימה או לא תרבותית אדם מנומס ותרבותי שום התנצלות לא תעזור במייוחד לאחר מה שכתב להעליב אדם עם משפחתו זה לפגוע בנפשו אין מחילה
    סגור
  • 44.
    פרונטו אאוט
    בוגי 11/01/2016 00:36
    הגב לתגובה זו
    19 1
    די עם היהירות, לא מתנהגים כך ללקוח גם אם הוא לא צודק והוא אינו נמצא בשיאו. יקח פרק זמן בונים והמסעדה תהיה אאוט. אני לא אוכל שם יותר!
    סגור
  • 43.
    טבח נשאר טבח (ל"ת)
    טבח 11/01/2016 00:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 42.
    שומר נפשו ירחק ממסעדה שזורקת לקוחות ומלכלכת עליהם ברבים
    פרונטו גועל של מסעדה 10/01/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אפשר לומר הכל על נוחי דנקנר, אבל ביריון וטיפש הוא לא. אולי להיפך, איש אציל לפחות בנימוסיו. מה שמעיד על כך ששומר נפשו ירחק ממסעדת פרונטו, שלא די שהשפילו לקוחות (ואחר כך עוד טענו כי "אמנם הלקוח תמיד צודק אבל לא כשהוא ביריון"), גם העזו לצאת עם פירסום שמלכלך את הלקוח. אם כן צפו כי אם תבקשו להחליף מהנה משום שהיא חסרת טעם ורייח אזי השייף שהשתן עלה לו לראש דיויד פרנקל ייגרש אותכם מהמסעדה ויהרוס לכם ערב ואולי סוף שבוע, ואם לא די בכך הוא גם יעשה לכם שיימיניג ברשת כדי להשחיר את פניכם פשוט מסעדה מסוכנת שבאמת צריך להתרחק ממנה ומהשייף המגעיל שלה
    סגור
  • 41.
    לא אוהב את נוחי - סליחה בז לו אבל במקרה הזה
    במרכז 10/01/2016 22:26
    הגב לתגובה זו
    10 1
    דנקנרים זו לא משפחה של תעשיינים מעולם לא יצרה מקומות עבודה או משהוא חיובי הכל ממונף ו OPM other people money אבל זו לא סיבה להשפיל אותם
    סגור
  • 40.
    מעניין כמה סמחטות נוהג השף הנכבד לדחוף במנות לקוחותיו
    ראובן 10/01/2016 22:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מרמת ההנאה שלו להעיף לקוחות כ"יום המאושר בחייו" ניתן לשער שיריקות נוזלת ושאר נוזלים יכולים להביא אותו לרמת אושר עילאית
    סגור
  • 39.
    חבל על האיש (דנקנר) לא יודעים לפרגן פה בארץ ,
    רמי 10/01/2016 22:02
    הגב לתגובה זו
    12 1
    נכון נפל אבל נראה לי הוא עוד ישוב וחזק יותר
    סגור
  • 38.
    לא אוהב את נוחי - סליחה בז לו אבל במקרה הזה
    במרכז 10/01/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דנקנרים זו לא משפחה של תעשיינים מעולם לא יצרה מקומות עבודה או משהוא חיובי הכל ממונף ו OPM other people money אבל זו לא סיבה להשפיל אותם
    סגור
  • 37.
    נראה כמו מסעדה למשתכן
    שלום 10/01/2016 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כחלון והדיור כול יום הודעה חדשה
    סגור
  • 36.
    דיוויד אתה חרה
    רומן 10/01/2016 20:21
    הגב לתגובה זו
    14 1
    דיוויד, אם זה אחד הימים הטובים שלך אז אתה פשוט חרה של בנאדם. אסור להתקרב למסעדה של החרה הזה.
    סגור
  • 35.
    מאמין לדנה
    מאיר 10/01/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מאמין לדנה שף הוא טבח וצריך להאכיל אנשים ולהנות מזה אחרת שלא יתן שרות
    סגור
  • 34.
    מי זה דנקנר? ממש לא מעניין מה שמעניין שיחזיר את שגנב
    YL 10/01/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הכספים ש קיבל דנקנר מ הבנקים והכספים שלא יחזיר לקופה הציבורית זה חשוב כל השאר ממש לא מעניין
    סגור
  • 33.
    מאמין לכל מילה של דנה
    יצחק עמרם 10/01/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    15 3
    למסעדה בה כך מתנהג שף או בעל בית רגלי לא תדרוך שם. הכרתי בעבר את נוחי ויש לי רק מילים טובות לומר על התנהגותו בכל ההזדמנויות בהם פגשתיו.
    סגור
  • 32.
    התנהגות מבישה של בעל המסעדה. לא ראוי להתנהג כך ללקוח! (ל"ת)
    אץ כץ 10/01/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 31.
    מסעדת פרונטו
    אשר שהיה 25-22 מהם 10/01/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הם משפחת דנקנר לא התעלו על עצמם ולא העליבו אף אחד כולל מלצרית או אורחים שהתארחו כמוני שם אבל הם די יקרים בייחוד במנת הקינוח שילמתי לא מעט ואני פעם שניה שם ואם כך הם טוענים אז יותר לא יראו אותי שם אני ראיתי התקהלות של 4 ליד שולחנם אבל אף אחד לא הרים קול או עשה משהו ולפתע הם קמו ועזבו לאחר מכן לא שמעתי שום קול רם רק המלצרית אמרה ברוך שפטרנו לא ידעתי על מה ולמה זהו מה ששמעתי היום קראתי שהם התנהגו לא יפה זה לא אמת הם התדיינו עם עוד 2-3 חןץ מהם אבל לא הרימו קול לא הם ולא המצטרפים לשולחנם אז מה שקרה אני לא יכול להעיד אבל בריונות לא היתה שם אני הייתי בערך 20-25 מטר מרחק ולא היה משהו יוצא דופן בכל הנעשה שם כל טוב ואני אומר מה שאני יודע וראיתי ושמעתי ואולי אני בכל זאת ואולי היו קללות או עלבונות לא יודע בוודאות כי לא שמעתי צעקות או תנועות אצבע מגוגות אולי לא הכל תקין היה שם אבל כעס ממש לא ולא ראיתי שם למרות שאמרתי להם שדי יקר לי הקינוח שלהם
    סגור
  • לאשר עוד אחד מטעם משפחת דנקנר
    אנונימי 10/01/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    3 4
    רוב התגובות פה מטעם אני לא מאמין לך שהיית נוכח פשוט בא לך לסנגר אז למה לא אם היית נוכח אז למה לא תזדהה בשם מלא וכמה שילמת שם מה זה אנחנו עשויים להאמין לך סתם כך תזדהה בבקשה ממך
    סגור
  • לאנונימי
    אשר 10/01/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא בעד ולא נגד ולא מטעם או לא מטעם ואני מבקש ממך אנא רד מהנושא הזה בבקשה ממך אין לי ענין בנושא רק לידיעתך הייתי לא לבד אכלתי נהניתי ושבעתי לא מתערב ולא התערבתי מה על מה ולמה אני לא צד וחבל שכתבתי משהו על הנושא אני ראיתי תגובות וחשבתי שאולי אספר את גירסתי אז אם כך אני מאחל לכולם כל טוב גם לך האנונימי ויותר אני לא מגיב זהו שלום לכולם אין יותר התעסקות מצידי בנושא היות ואני לא הייתי צד זה מה שאני חושב על הנושא שלא אני הייתי מעורב בו זהו ירדתי ואני לא אגיב ויגיב יותר כל טוב לכולם ושבוע טוב
    סגור
  • 30.
    Peccato che il ristorante
    סבא אליעזר 10/01/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ממש לא מעניין גרסאות, כל זמן שלקוח לא גידף לא היה אלים ולא התנהג בברוטליות אז הלקוח צודק כי הוא הלקוח ואם אין לקוחות אז אין מסעדה. מה זו ההתנהגות הנלוזה הזו?...כן ככה צריך להיות לא ככה...המנות לא טעימות ,הלקוח לא הגיע לסבב טעימות אלא לאכול.. אז חתיכת פלוץ תדאג שהלקוח שלך יצא מרוצה ושבע. והכי הזוי זה לפרסם על זה פוסט...שופוני אני הטבח מי אתה? כולו טבח !!! את רגלי הדרתי מזמן מהמסעדה אחרי שראיתי איך רפי בעל הבית מתעלל במלצר שלא הגיש לנו נכון את האוכל ושאג עליו בפני כל האורחים...ממש הרגשנו רע..חשב שאם ידבר איתנו איטלקית נשכח Sto boicottando il ristorante אני מחרים מקום כזה
    סגור
  • 29.
    לא אדרוך במסעדה שדורכת על לקוחותיה
    איציק 10/01/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    16 1
    במסעדה הלקוח צודק,לא מאמין לשף שביזה את הלקוח. חשבתם שזה יעשה יח"ץ , אך זוהי מכת מחץ למסעדה , עצם כתיבת הפוסט לאחר שלקוח מפורסם היה אצליך מעידה על חוסר תום הלב. גם אני נפגעתי כמו רבים מעסקיו של דנקנר, אך זוהי איוולת להתנקם בו באופן שפגעתם בו ובמשפחתו במסעדה. בושה ממש בושה!
    סגור
  • 28.
    הספירה לאחור לסגירת המסעדה החלה
    שישקו 10/01/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הפסדתי ים כסף אצל דנקנר אבל שף שמחזירים לו מנה ומתנהג כמו אחרון הסוחרים בשוק הכרמל ועוד רץ לספר בפייסבוק זה הגועל במיטבו.
    סגור
  • לא יודע אם לסגור אבל בטח פחד לבקר במסעדה כזו (ל"ת)
    פרונטו גועל של מסעדה 10/01/2016 22:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    זה מה שעושה תוכנית ריאליטי לטבחית...כולה טבח האידיוט (ל"ת)
    יעקב 10/01/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 26.
    השמאל התל אביבי סימן את דנקנר כחבר של ביבי ומתעלל בו (ל"ת)
    בקרוב יעופו לברלין 10/01/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 25.
    אני הפסדתי כסף מההסתבכויות של דנקנר.אבל רק מהשוואת..
    ייאי 10/01/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    21 0
    הגירסאות אני מאמין בארוע זה לדנקנר.
    סגור
  • 24.
    כל מיני טבחים כמו אייל שני רושפלד ופרנקל תפסו תחת כאילו
    אריה 10/01/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    22 0
    הם מבשלים חתיכות זהב. לא לגשת אליהם.
    סגור
  • 23.
    רשעים ארורים.
    רב נחום(נוחי)שטיסל 10/01/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    פרק 13 יהיה על המסעדה....
    סגור
  • 22.
    בושה וחרפה - לא מתנהגים כך ללקוח
    לקוח של המסעדה 10/01/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    29 0
    בושה וחרפה - לא מעליבים לקוח בפייסבוק או בכל מקום אחר נוחי אולי עשה טעויות אולם אסור לפגוע באדם שבא לסעוד במסעדה כף רגל לא תדרוך
    סגור
  • צודק בכל מילה (ל"ת)
    באמת מסעדת בושה 10/01/2016 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    שאלה לדנקנר , נהנת מהארוחה? (ל"ת)
    בא 10/01/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • פעם גירשו אותך ממסעדה בגלל שהאוכל היה דלוח? (ל"ת)
    תגיד טיפש 10/01/2016 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כאשר שתן עולה לראש
    נתן 10/01/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    20 0
    אין לי צל של ספק להתנהגות של דנקנר. אבל כאשר שף שוכח שהוא כולו טבח ומרשה לעצמו להעליב לקוח שבא לפרנס אותו זה מוכיח שטבח נשאר טבח.
    סגור
  • 19.
    דנקנרים טובים רק ב sharing של חובות (אלק caring)
    שלומי 10/01/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    9 9
    הדנה הזאת הזויה. sharing is caring ???? מי מתי אתם יודעים מה זה sharing / מאיפה בכלל למדת את המילה הזאת . הsharing היחידי שאבא שלך עשה זה לחובות שלו . את זה לא היתה לו בעיה לחלוק עם הציבור.
    סגור
  • הוא כבר לא זוכר שהוא מושחת . (ל"ת)
    בא 10/01/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 18.
    צוחק על כולנו
    אוקיינוס 10/01/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    13 14
    רוב התגובות פה משחק מכור של כותבים שמכירים את אדון נוחי . זה האיש ואני מאמין שהשתן עלה לו לראש גם אחרי פשיטת רגל, כלומר החברה שלו פשטה את הרגל לא נוחי עצמו ,החברה סופגת הכל , לעסקים בדרום אמריקה יש כסף .לך תאכל פלאפל
    סגור
  • 17.
    תראו מזה עולם. מה שווה כל הכסף
    פעם למעלה פעם למטה 10/01/2016 16:06
    הגב לתגובה זו
    2 10
    פעם עשיר עולם וכו. היום ...... איך גלגל מסתובב. מה שווה כל הכסף אם אין יחסי אנוש
    סגור
  • 16.
    פרנקל מגעיל ומסואב. מסעדה מגעילה. לא לדרוך שם.
    ישראלי 10/01/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    25 2
    גם אני נותן שירות. מעולם לא הוצאתי שם רע ללקוח שלי, ובוודאי לא בכיכר העיר. לקוח נכנס למסעדה המזופטת הזו, ויוצא בשן ועין. הבוז והביזיון - למר פרנקל ולמקום הרע הזה. תחשבו, זה יכל לקרות לכל אחד מאיתנו - יחס משפיל שכזה. כף רגלי לא תדרוך במקום המגעיל הזה.
    סגור
  • 15.
    שף פרנקל תתבייש
    איתן טופר 10/01/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    19 4
    אתה שף ידוע ו. אני רוצה לדעת אם אני לא טייקון בהווה ולא לשעבר . אבוא למסעדה שלך , שגב אני מכיר אותה הרבה לפניך תשאל את רפי... וארצה להחזיר מנה שלא מוצאת חן בעיני אקבל גכ ברכות כאלה.. אני לא נכנס אליך יותר גם אם תזמין אןתי... עד שלא תתנצל בפוסט בריש גלי . כל אחד יכול לטעות אבל הלקוח שלך תמיד צודק.. תלמד ...
    סגור
  • 14.
    נוחי
    אמנון 10/01/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    7 9
    אני מקווה שתצלח דרכך בעסקים שוב ותגיע למקומך הראוי. היה נוח לכולם לרקוד על הדם שלך ולא ראו את העשייה והתרומה שלך לתעשיה ולכלכלה.
    סגור
  • אנא תאר את העשיה והתרומה
    במרכז 10/01/2016 22:17
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא יצר מקום עבודה אחדת מהמר על כספי אחרים, ממונף עד הירח, לא דאג לרווחת העובדים, אנטי חברתי מהמדרגה הראשונה אודה לך על רשימת העשיה של דנקנר
    סגור
  • 13.
    בושה
    בושה 10/01/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    15 1
    בעלי המסעדה ממש יכולים לחלום שאני ומשפחתי נחזור למסעדה הזאת אוכל דוחה ותת רמה ניסיתי פעמיים לאכול במסעדה הזאת והיה נורא
    סגור
  • 12.
    גורפינקל , שכח מאיתנו , שחצן , מגעיל. (ל"ת)
    דנה 10/01/2016 15:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 11.
    טורפי בשר!!!!
    זאקי 10/01/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טורפי בשר!!!
    סגור
  • 10.
    בתור פושט רגל יש לדנקנר כסף לכזו מסעדה? (ל"ת)
    ג 10/01/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    15 10
    סגור
  • 9.
    לא דורך בפרונטו (ל"ת)
    בושה וחרפה 10/01/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    24 2
    סגור
  • 8.
    שף שאיבד את כל עולמו במחי פוסט אחד בפייסבוק
    מודרניסטי 10/01/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    33 2
    זבל שבזבלים. אני לשם לא מתקרב, לעולם!!!
    סגור
  • 7.
    פרנקל, למי אתה חושב את עצמך ??
    נחשון 10/01/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    28 1
    בושה וכלימה מי אתה דייויד פרנקל ולמי אתה חושב את עצמך? מאיפה אזרת את החוצפה וגסות הרוח להתנהג ללקוח בצורה כל כך אלימה ופוגענית וגרוע מכך - עוד לרוץ לספר לחברה ולהתגאות בזה? אתה עלוב נפש. עבד כי ימלוך. כפי שכבר כתבו - בעבר הלשון שלך היתה עמוק בתחת שלו. אומר לך רק פתגם שכדאי שתזכור - כדאי שתנהג יפה בכל אלו שאתה פוגש בדרך למעלה - כי הם כולם יחכו לך כשתיהיה בדרך למטה. לו הייתי לקוח שלך הייתי אומר שלא אכנס יותר למסעדה שלך אבל בעקבות ארוחה מאכזבת מאד לפני כחודש ממילא החלטתי כבר שלא אבוא יותר לפרונטו. תתבייש !!!!
    סגור
  • 6.
    רק לי מפריע שהאיש שחייב מיליארדים אוכל במסעדת שף? (ל"ת)
    ניר לוי 10/01/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    20 13
    סגור
  • מה זו הדמגוגיה הזו? האיש גם ככה הפסיד את הבית ואת הרכוש (ל"ת)
    אסור לאכול במסעדה ? 10/01/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מבין ניר, הוא כבר שכח שהוא מושחת . (ל"ת)
    בא 10/01/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • הוא חייב אבל לא יחזיר כי הוא .... מי יודע מה מתחרז
    בא 10/01/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יחזיר , מי שעונה נכונה מקבל קופון למסעדת פרונטו .
    סגור
  • 5.
    התפוח לא נפל מהעץ...
    אני לא מתפלא 10/01/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    13 1
    התנהגות המפוקפקת של הבוס \ שותף רפי מדבקת וחבל.....
    סגור
  • בדיוק זה מה שרציתי להגיב, הקדמת אותי.
    יוסי 10/01/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בדיוק זה מה שרציתי להגיב, הקדמת אותי.
    סגור
  • 4.
    לא הפעם הראשונה אצלו
    אמיר 10/01/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    37 2
    גם אני תקופה ארוכה לא מתקרב לפרונטו בדיוק מהסיבות המתוארות הלוואי ועוד רבים יחרימו אותו .
    סגור
  • 3.
    המפסיד העיקרי בתקרית זו
    יוסי 10/01/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    30 1
    הינה המסעדה ....בכל מקרה זה לא חכמה היום לחבוט בדנקנר כבר נאמר "בנפול אוייבך אל וגו'......." לאיש יש זכויות רבות שגם שף /טבח כלשהו לא ימחקו.
    סגור
  • 2.
    המזרח אירופאי יצא מהפרנקל (ל"ת)
    בועז 10/01/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 1.
    השתכנעתי