יעל תכנה תקים מוקד טלפוני ל-AIG בחצי מיליון שקל
מערכת ה-Mega Center אמורה לאפשר ניהול קשרי לקוחות ומיועדת לתמוך במגוון פעילויות הטלמרקטינג ושירות הלקוחות של AIG
יעל תכנה ומערכות הודיעה כי זכתה בפרוייקט להקמת מוקד טלפוני עבור AIG, חברה לביטוח ישיר. היקף העסקי נאמד בכחצי מיליון שקל. הקמת מוקד הטלמרקטינג המתקדם נשען על תכנת Mega Center, פרי פיתוחה של יעל תכנה ומערכות.
מערכת ה-Mega Center אמורה לאפשר ניהול קשרי לקוחות ומיועדת לתמוך במגוון פעילויות הטלמרקטינג ושירות הלקוחות של AIG. נתי לויט, סמנכ"ל מערכות המידע והתפעול של AIG אמרה היום: "בחרנו ב-MegaCenter של יעל בשל ניסיונם הרב והמוצלח בהקמת מוקדים מסוג זה בחברות ובארגונים המובילים בארץ. לחיבור בין AIG ליעל תוכנה יש חשיבות אסטרטגית לחברה והוא מאפשר להתאים את יכולות המערכת לתהליכים מגוונים, בין אם תהליכי שיווק ומכירה, שירות לקוחות או כל תהליך עתיר ידע אחר הדורש סינרגיה של יכולות ארגוניות ושירותיות".