חוגלה-קימברלי משקיעה 2 מ' ש' בקמפיין לפלסטיק אוטם
משתפת פעולה שם חברת "גלאד" העולמית
חוגלה-קימברלי חברה לחברת "גלאד", ענקית עזרי המטבח האמריקאית להשקה של פתרון חדשני למטבח: פלסטיק אוטם. המוצר יימכר תחת המותג ניקול ומוצרים נוספים תחת המותג המשותף ייכנסו למגוון במהלך השנה.
הפלסטיק האוטם נצמד בלחיצה אחת לכל משטח או כלי ואוטם באופן מקצועי.
לדברי רינת אשכנזי, מנהלת תחום מוצרי עזר למטבח ולבית בחוגלה-קימברלי: "המותג ניקול הביא למהפכה בקטגוריה של 400 מיליון שקל שהיתה מאופיינת באדישות מצד הצרכן. המותג רשם צמיחה של כ-20% מאז השקתו מחדש לפני כשנתיים. החיבור עם גלאד, מובילת החדשנות בתחום זה בארה"ב, נועד על מנת להביא לצרכן הישראלי תחת ניקול את המוצרים המצויינים מהם נהנים הצרכנים האמריקאיים".
חוגלה משקיעה כ-2 מיליון שקל בקמפיין טלוויזיה ובתי קולנוע, באמצעות גיתם BBDO.