תחרות דג הזהב: 3 המקומות הראשונים ישתתפו בפסטיבל קאן

בראש צוות השופטים עומד הפרסומאי גדעון עמיחי, המלווה את התחרות משך שנים רבות; עבודותיהם של 20 משרדי פרסום מובילים יפורסמו בגיליון מיוחד של עיתון "העיר"
אפרת אדיר |

תחרות "דג הזהב" של רשת העיר, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ, יוצאת לדרך זו השנה ה-14, ומזמינה את אנשי הקריאטיב במשרדי הפרסום המובילים לקחת בה חלק. התחרות תכלול את מגוון המודעות הרשתיות שיתפרסמו במהלך החודשים דצמבר 2007 ועד פברואר 2008 במקומוני הרשת בגוש דן, ב"עכבר העיר" ובגיליון מיוחד שיוקדש לנושא.

הבחירה במודעות הזוכות תיערך על ידי צוות שופטים הכולל את מנהלי הקריאיטיב המובילים בארץ ובראשם הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, המלווה את תחרות "דג הזהב" כראש צוות השופטים, משך שנים רבות.

צוותי הקריאטיב שעבודותיהם יגיעו ל-3 המקומות הראשונים בתחרות, יזכו בנסיעה לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של שבוע בפסטיבל קאן. בנוסף, יוגשו עבודות הפרינט הזוכות לתחרות "אריה הזהב", הנערכת מדי שנה בקאן, במסגרתה מתחרות עבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם, במגוון קטגוריות בתחום הטלוויזיה, הפרינט ותחומי שיווק ומדיה נוספים.

לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "אנחנו מזמינים את משרדי הפרסום להוכיח את הקריאטיביות שלהם בעיצוב ובהעברת מסרים, גם השנה, מתוך האמונה שלנו בחיוניותה של פלטפורמת הפרינט בפרסום ובכדי לעודד את משרדי הפרסום להפגין יצירתיות וחדשנות בתחום זה".

בסוף חודש דצמבר 2007 תפיק רשת "העיר" גיליון מיוחד, שיוקדש כולו לתחרות "דג הזהב" ולנושאים שונים בתחום הפרינט הקריאטיבי, ובמסגרתו יפורסמו עבודותיהם של 20 משרדי פרסום מהגדולים והמובילים בארץ, שיתבקשו במהלך החודש הקרוב לעצב סטיקר מבריק עם אמירה חברתית כלשהי. הסטיקר המנצח יודפס ויופץ בקרב קוראי עיתון "העיר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה