משרד התיירות פותח את עונת החורף עם 20 מ' ד' לשיווק

צופה ל-2.8 מיליון תיירים שיבקרו בישראל בשנת 2008; בשנת 2007 הושקעו 15 מיליון דולר לשיווק ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי
אפרת אדיר |

משרד התיירות פותח את עונת תיירות החורף הנכנסת 2007/8, בהשקעה כוללת של למעלה מ-15 מיליון דולר בשנת 2007, במטרה לשווק את ישראל כיעד תיירותי לביקור בחודשים אוקטובר עד אפריל.

המשרד הציב יעד של הבאת 1.4 מיליון תיירים בעונה זו, כאשר בשנת 2008 ישקיע המשרד 20 מיליון דולר נוספים, לשיווק ישראל כיעד אטרקטיבי לחופשה, במטרה להגיע ל-2.8 מיליון תיירים בשנה כולה.

במסגרת תוכנית השיווק לחורף הקרוב, השקיע המשרד במהלך השנה בקמפיינים פרסומיים, שיימשכו גם בחודשים הקרובים, במדינות יעד (ארה"ב, רוסיה, גרמניה, אנגליה, צרפת, סקנדינביה והולנד) ובמדינות חדשות המגלות בישראל עניין כיעד תיירות בהן דרום קוריאה, יפן, פולין, ברזיל וסין - עמה נחתם בשבוע שעבר הסכם תיירות, הצפוי להביא לגידול משמעותי בכניסות תיירים מסין לישראל.

מטרת מסע הפרסום הנה לשפר את תדמית ישראל ולהדגיש את ייחודיות המוצר התיירותי של ישראל, כשדגש מרכזי יינתן לעיר הדרומית, אילת. הקמפיינים מלווים בפעילות אינטנסיבית להוספת סיטונאים המשווקים את ישראל ולהגדלת הקיבולת למושבים באמצעות הרחבת היקף הטיסות המגיעות לארץ מיעדים שונים.

שר התיירות, יצחק אהרונוביץ': "הצלחת פעולות השיווק וגידול בתנועת התיירות לישראל בעונת החורף, הנם בעלי חשיבות רבה למינוף תעשיית התיירות בשנת 2008. אנו פועלים להגעתם של 2.8 מיליון תיירים בשנה הקרובה ולהגעתם של 5 מיליון תיירים ב-2012. החורף הישראלי מהווה אטרקציה לתיירים ממדינות רבות בעולם ואני מקווה כי תיירות החורף תתבסס ותתייצב כחלק משמעותי מהמוצר התיירותי הישראלי".

במקביל, יוצא משרד התיירות בקמפיין ארצי גדול, במטרה להרחיב את היקף תיירות הפנים, כגורם משלים וחשוב לתיירות הנכנסת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה