צרכנות: לקלוע סל במשחק של מכבי ולזכות ב-20 אלף שקל

הכל כחלק מקמפיין חדש של הבנק הבינלאומי, כתב ברייל על מוצרי חביבה חבקין, אוטובוס מתקדם של מרכבים שישרת יותר טוב נכים, חוזה חשוב למולטילוק בקרואטיה, ואיך מגינים בטרילדור על אריק
שירות Bizportal |

"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מדווחת על מכירות שיא של מוצרי מזון לתקופת החגים, בסך כולל של למעלה מ-60 מיליון שקל, לעומת 46 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הסיבה למכירות הגבוהות הינה היערכות לקוחות החברה לתקופת חגי תשרי, המשופעות בארוחות חג. במקביל, מדווחת החברה על גידול של 30% במכירות מוצרי עוף, בשר ודגים לתקופת החגים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

קניון הזהב בקמפיין פרסום חדש שכותרות: "למה להתרוצץ? שדרת הנעליים בקניון הזהב!" - תקציב כ-300 אלף דולר. הקניון הנמצא בבעלות משה ויגאל גינדי יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום חדש שילווה את שדרת המעצבים ושדרת הנעליים החדשה שבקניון.

"תמי 4" שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק של ברים למים חמים וקרים מטוהרים, יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות לסדרת "תמי בר פמלי" במגוון צבעים ביניהם אדום, כחול, ירוק, צהוב, אפור מטאלי, כסוף ועוד. תקציב הקמפיין כ-3 מיליון שקל. "תמי בר פמלי" הינו בר מים חדשני ומהפכני שפותח ע"י 3 צוותים של מהנדסים, מעצבים ומוחי מים מארה"ב, ישראל וסין ובפיתוח השקיעה החברה כ-5.5 מיליון שקל.

חברת בייגל בייגל, המשיקה בימים אלה נשנושים מיני תחת הסיסמה "החיים גדולים עלייך קח אותם במיני", ערכה סקר מיוחד באמצעות מכון המחקר tns מוניטור ממנו עלה כי האוברדרפט ומקום העבודה הם הנושאים המכבידים יותר על חיי היום-יום של האוכלוסייה הבוגרת בישראל, הרבה יותר מנושאים כגון משכנתא, זוגיות או לימודים. מהסקר, שנערך בקרב 500 בוגרים בגילאי 18+, עלה כי האוברדרפט הוא הנושא המטריד ביותר את הישראלים (22%), יותר מאשר מקום עבודה (18.8%), משכנתא (11.3%) או לימודים (8.6%). על פי הסקר רק 23.8% מהאוכלוסייה בישראל "רגועים ושלווים והשיבו כי אינם סובלים מנושאים מכבידים.

מבצע חסר תקדים יערך ע"י עיריית ר"ג החוגגת בימים אלה 50 שנה לאימוץ חטיבת הצנחנים ע"י עיריית ר"ג. העירייה הזמינה ממפעל "שעוני עדי" מקב' יבנה כ-5,000 שעוני שטח יוקרתיים שיחולקו חינם למפקדי וחיילי חטיבת הצנחנים. כל השעונים יכללו על לוח השעון את סמל חטיבת הצנחנים עם הכיתוב: "50 שנה לאימוץ- ר"ג". שעוני הצנחנים הינם שעוני צלילה עמידים עד 200 מ', כוללים זכוכית קריסטל עמידה בפני שריטות ומכת, מנגנון קוורץ יפני איכותי, גוף השעון עשוי נירוסטה עם טבעת מסתובבת. מחירו לצרכן, הינו כ-470 שקל.

מפעל "מרכבים" יציג השבוע לראשונה בתערוכת "בס וורלד" בבלגיה את המיניבוס נמוך ריצפה הראשון שעבר תקינה מלאה ומבוסס על רכב אוטומטי. מחירו כ- 79 אלף יורו. מר מיכה מייקסנר מנכ"ל חב' "מרכבים" מציין, שהחברה השקיעה כ-2 מיליון שקל בפיתוח המיניבוס נמוך ריצפה מדגם 20m שהינו ראשון מסוגו בישראל ובאירופה.

ה"מסלול האקדמי המכללה למנהל" תרם 10,000 שקל עבור ייעוץ אקדמי לתכנית "משפטנים צעירים"- תכנית למניעת עבריינות ואלימות בקרב כבני נוער, בחטיבות הביניים בעיר ראשל"צ.

משרד ראש הממשלה רכש לאחרונה עבור בית ראש הממשלה בירושלים ממפעל "טרילדור" בכרמיאל מערכת סורגים מתקפלים באורך של כ-100 מטר רץ ממערכת "טרלידור סקיוריטי". זוהי מערכת של סורגים מתקפלים המורכבים מיחידות של 3 מטר כ"א וניתן לחברן האחת לשנייה במטרה לבצע מחסום למתחם כלשהו בפני גורמים עוינים או מפגינים (כשאין צורך במערכת המערכת מתקפלת ותופסת שטח של כ-20% בלבד מהשטח שהיא תופסת כשהיא פרוסה). עלות ההזמנה של משרד ראש הממשלה כ- 80 אלף שקל.

תחנת הרדיו "קול הקמפוס" 106 FM המאופיינת על ידי הסטודנטים בביה"ס לתקשורת במסלול האקדמי - המכללה למינהל, זכתה במקום הראשון בפרס תחנת הרדיו הטובה ביותר, עפ"י הצבעה ודירוג של קוראי המגזין DJ. "קול הקמפוס" היא יוזמה משותפת של קול ישראל והמסלול האקדמי - המכללה למינהל. זהו רדיו מקומי בטווח השידורים שלו (ת"א והסביבה). התחנה משדרת כחלק מפרויקט חינוכי של קול ישראל. בתחנה משדרים סטודנטים לתקשורת בלבד, במסגרת פעילות לימודית אקדמית המשלבת תיאוריה ומעשה.

"מולטילוק" שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק צילינדרים ומנעולים, זכתה בימים אלה במכרז בינלאומי לספק צילינדרים לחב' החשמל בקרואטיה. מר שמעון שקל, מנכ"ל "מולטילוק" מציין, שהחב' תספק לחב' החשמל בקרואטיה כ-12,400 צילינדרים ומנעולים, בשווי כולל של כ-2.5 מיליון שקל. חשיבות הזכייה במכרז זה גדולה במיוחד לאור העובדה שבמכרז זה התחרו כ-10 חברות מאירופה.

לראשונה בישראל בתחום מוצרי הצריכה, חברת הקוסמטיקה "חבקין" מראש פינה סיימה בימים אלו תהליך של הטבעת כתב ברייל על כל אריזות מוצרי הקוסמטיקה המציין את שם המוצר, למה הוא מיועד ומה מרכיביו ובכך לאפשר נגישות לאוכלוסיית לקויי הראייה. על מוצרי החברה המיועדים לייצוא לחו"ל יוטבע כתב ברייל באנגלית. החב' השקיעה כ-300,000 שקל בתהליך עיצוב וייצור האריזות החדשות. לאחרונה חתמה חב' "חבקין" הסכם לייצוא מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים עם חב' "ביוטי" מארה"ב בשווי 2 מיליון שקל.

"הבנק בינלאומי" שהינו בין נותני החסות המרכזיים של קבוצות הכדורסל מכבי ת"א יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום לתחרות "הסל הבינלאומי". הסיסמה:" כש-10,000 אנשים מסתכלים עליך לקלוע לסל זה לא משחק ילדים...". בתחרות "הסל הבינלאומי" בעונת הכדורסל 2005-06 יתמודדו הפעם זוגות של הורים וילדים כאשר הקליעות לסל יזכו את ההורה והילד בסכום של בין 1,000-20,000 שקל. הקמפיין יכלול פרסום במדורי הספורט בעיתונות היומית ובאתרי אינטרנט. תקציב כ-350 אלף שקל. משרד הפירסום - באומן בר ריבנאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה