צרכנות: טסים לניו יורק ב-499 דולר במטוסי ישראייר

פלוס 220 דולר מיסים. שירות מהפכני של אופיר טורס לטסים לחו"ל, מילקי תשקיע 1.5 מיליון שקל במצעד האהבה, סיורי שקיעה קסומים בפארק תמנע, מצות אביב - בקרוב גם עוגיות
שרות Bizportal |

* "אופיר טורס" ו"שחר אסיסטנס" מקבוצת "שחר" הקימו, לראשונה בישראל בתחום התיירות, שירות חדש שילווה את הנוסע ובני משפחתו (גם אלו שנשארים בארץ) במהלך הנסיעה וגם לאחריה, ויספק לו מגוון רחב של שירותים מכל מקום בעולם - שירות OPHIR'S ANGELS (אופיר'ס אנג'לס).

מטרת שירות OPHIR'S ANGELS הינה לתת ללקוח את ההרגשה שהוא "נמצא בבית" בכל מקום בעולם וסל השירותים כולל שירותי סיוע בתחומי הבריאות במחירים חסרי תקדים ושירותי סיוע טכניים בזמן השהות בחו"ל ומספק מענה לכל צורך , החל מתיאומים שונים, העברת הודעות ועד צרכי חירום.

לאחר תהליך קצר של זיהוי וברור סיבת הפנייה יחל הטיפול. מוקד OPHIR'S ANGELS יצור קשר עם ספק השירות המקומי ויאשר לו את מתן השירות הנדרש בתנאים המיוחדים ללקוחות "אופיר טורס". השירות יינתן באמצעות זיהוי מספר הלקוח.

מוקד OPHIR'S ANGELS ימשיך ויעקוב אחר הטיפול בפנייתכם עד לקבלת פנייתכם עד לקבלת שירות מלא ומושלם: רפואה אישית- שירות המאפשר ללקוח לשוחח ולהתייעץ און ליין עם רופא דובר עברית דרך רשת של מרפאות הפזורות במוקדי תיירות בעולם. שירות זה הינו חדשני ובלעדי בתחום התיירות ומאפשר ליווי אישי וצמוד לכל מטייל מכל נקודה בעולם. (שירות הניתן ללא תשלום). המוקד יעניק עוד מגוון שירותים.

* ה"משביר החדש לצרכן" הפיק לקראת ראש השנה את קטלוג האופנה הגדול והמושקע ביותר בישראל – המכיל 76 עמודים ב-1.5 מיליון עותקים בהשקעה של כ-4.2 מיליון שקל. בקטלוג משתתפות מעל ל-100 חברות מובילות מתחום הקוסמטיקה, הספורט, ההלבשה התחתונה, טקסטיל וכלי בית, האופנה, הצעצועים והחשמל. בהפקת הקטלוג השתתפו דוגמנים ואנשי מקצוע מובילים מהארץ ומהעולם, והוא כולל עשרות מבצעים והנחות הן לקהל הרחב והן לחברי מועדון club 364

* לוג'יטק מציגה מקלדת מדיה אלחוטית ייחודית עם שלט רחוק להפעלת ה- Media Center של המחשב. לראשונה - הארכת חיי הסוללות תוך שימוש באור לבן בעכבר, כולל נורות חיווי להתראה.3 מכפתורי השלט ניתנים לתכנות אישי ובמרכזו גלגל ניווט.

* חדש בישראל - חברת "פרופ" החלה לשווק בישראל תערובת להכנת וופל ופנקייק אורגינל ותערובת להכנת וופל ופנקייק קומפלט מתוצרת חב' "אנט ג'מיימה", שהינה מותג וותיק וידוע בארה"ב למעלה מ-100 שנים (AUNT JEMIMA). התערובות להכנת וופל ופנקייק מיוצרת ע"פ מתכון דרומי אותנטי מזה עשרות שנים, והינו המוביל בארה"ב בקרב חובבי הפנקייק והוופל האמריקאי.

אופן הכנת הפנקייק או הוופל פשוטה: תערובת "אורגינל"- יש להוסיף לתערובת חלב, ביצה ומעט שמן והתערובת מוכנה לטיגון או אפייה. תערובת "קומפלט"- מיועדת לאלו שממהרים, יש להוסיף מים לתערובת והיא מוכנה לטיגון או אפייה.

* חברת סלקום מציינת כי שברה את השיא העולמי באחוז חדירת שירותי האינטרנט הסלולרי של i-mode. תוך שבועיים מיום השקת השירות החדש, הצטרפו לשירות יותר מ-10,000 לקוחות. מספר זה הוא הגבוה ביותר שהושג מבין מפעילי הסלולר ברחבי העולם שהשיקו את שירותי האינטרנט הסלולרי של i-mode, מאז החלה חברת התקשורת היפנית NTT DoCoMo בהפצת השירות מחוץ לגבולות יפן.

עד לשבירת השיא ע"י סלקום, החזיקה בשיא אחוז חדירת ה-i-mode מפעילת הסלולר הצרפתית בויג עם 7 מליון לקוחות, שבשבועיים הראשונים להשקת השירות צירפה כ- 7,000 לקוחות.

* טסים לניו יורק ב-499 דולר בלבד, לא כולל מסים בסך 220 דולר. כך יעלה כרטיס טיסה לטיסות נבחרות לניו יורק, בחודשים דצמבר עד פברואר. זאת במסגרת מבצע משותף לחברת "ישראייר" ולחברת "יוניטל" משווקת טיסות "ישראייר" לניו יורק. למבצע הוקצו כ-1000 מושבים בטיסות.

החברה מפעילה על הקו לניו יורק מטוס בואינג ER 300 – 767 רחב גוף, בתדירות של 3 טיסות בשבוע בימים א', ג' וה' (טיסה 101) שממריאות ב – 01:00 (נחיתה בניו יורק ב – 06:30) וחוזרות מנ"ת JFK בניו יורק בימים א', ג' וה' (טיסה 102).

* סיורי שקיעה מודרכים למשפחות אלף לילה וליל נפגשים (ברכב הפרטי) בשער פארק תמנע בשעה 16:00 המסלול: "מכרות הזמן" – מיצג מולטימדיה להכרת כריית הנחושת בתקופת מצרים העתיקה, טיול שקיעה רגלי לקשתות,זחילה במכרה הנחושת העתיק בעולם, לקראת ערב אתנחתא לשפת האגם באוהל הבדואי עם קפה או תה. יש להגיע בנעליים נוחות, כובע ומים לשתייה. באוהל הבדואי ניתן להזמין ארוחות "ניגובים" בתשלום. מחיר 55 שקל למבוגר, 45 שקל לילד.

* פורטל הילדים והנוער - Tipo , מקים בשיתוף עם תלמה מקבוצת יוניליוור את האתר www.shugi.co.il, המוקדש ל"שוגי בריבוע" – ריבועי דגנים בטעם דבש, עשירים בסיבים תזונתיים ובסידן, שמשיקה תלמה בימים אלה. האתר החדש יעלה לאוויר ב-28 באוגוסט ופעילותו תימשך ארבעה חודשים.

* קבוצת ח.י., יבואנית ומשווקת של מסכי מחשב, ניידים, מסכי פלסמה וציוד היקפי נוסף, נבחרה ע"י חברת היטאצ'י (HGST - Hitachi Global Storage Technologies), כמפיצה הרשמית שלה בתחום מוצרי האחסון והכוננים הקשיחים בישראל. קבוצת ח.י. תהיה אחת משמונה המפיצים המורשים באיזור אירופה והמהז"ת.

* חברת "אביב" מקבוצת "מצות אביב", נכנסת לתחום העוגיות והחלה לייצר ולשווק קו חדש של עוגיות תחת המותג "אביב עוגיות איכות" בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים בקווי ייצור ואריזה משוכללים, פיתוח מוצרים, שיווק והפצה. לקראת ראש השנה והחגים, תציע חברת "אביב" עוגיות ממולאות במגוון טעמים באריזות פח מהודרות הנושאות את ציוריו של הצייר נחום גוטמן.

* רשת MALY'S מתגברת את מלאי המוצרים בסניפי הרשת בשל הביקוש הרב לכלי בית, אביזרי מטבח ומתנות לקראת החגים. הרשת הגדילה את מגוון עזרי המטבח המקצועיים, כלי השולחן, אביזרים משלימים לחובבי בישול, גאדג'טים למטבח והוסיפה מותגים חדשים לחנויותיה. ההיערכות הלוגיסטית כוללת יבוא של 11 מכולות ברכבת אווירית, בעיקר של סירים ואביזרי מטבח. האספקה תימשך עד ערב החג על מנת להבטיח מלאי מוצרים מספיק בכל סניפי הרשת

* רשת האופנה H&O יוצאת בקמפיין חורף 2006 בכיכובה של השחקנית הישראלית ההוליוודית מילי אביטל, כשבמרכזו החיבור בין האישה למראה. היקף הקמפיין כ- 5 מיליון שקלים (באמצעות "באומן בר ריבנאי"). השבוע יופץ הקטלוג בכמיליון עותקים לחברי מועדון H&O (המונה 240,000 חברים) כאינסרט בעיתונים ויחולק ב-29 חנויות הרשת. קונספט המראה מוביל את העונה כולה בסרטונים, במודעות, בשילוט חוצות ובחנויות הרשת.

בחורף 2006 מציגה הרשת את דמותה הזוהרת של מילי אביטל, באפיזודה יומיומית, המשותפת לכל אישה ואיש, בעמידה מול המראה והשתקפות בה. הקמפיין מציג את אביטל משחקת מול המראה ונהנית ממראה טוב פעמיים - במציאות, ובדמותה הנשקפת אליה חייכנית מתוך "החברה הכי טובה" - המראה.

* מילקי שטראוס נותן חסות ראשית למצעד האהבה תחת הסיסמא מילקי LOVE PARADE בהשקעה של 1,500,000 שקל. מילקי LOVE PARADE ייערך בסוכות - 21 באוקטובר בטיילת תל אביב-יפו החל מהשעה 11:00 בבוקר.

* קניון ערים במבצע מכירות בלעדי וחסר תקדים לרגל החגים בשיתוף הרשתות הגדולות בקניון, ביניהן: גולף&קו, מנגו, רנואר מן, פוקס, נעלי נימרוד, קדס קידס. במסגרת המבצע לחגים מעלה הקניון קמפיין עיתונות בהשקעה של כ-250 אלף שקל

דפנה קציר, מנכ"ל קניון ערים: "בחרנו לקיים מבצע מכירות ייחודי וחסר תקדים בשיתוף הרשתות המובילות בקניון במטרה להעניק ולאפשר ללקוחותינו הנאה וחווית קנייה אטרקטיבית ביותר לקראת החגים".

* החגים הקרבים אלינו לטובה, מביאים איתם את המסורת החברתית של קניית מתנות לחג. אנו ניתקים בשאלות איזו מתנה לקנות? למי לקנות? האם צריך לברור רעיונות? ולא פחות חשוב לעשות סקר מחירים.

רשת חנויות המתנה "יודקביץ", אשר מובילה בייבוא מתנות מהמזרח הרחוק, עשתה בשבילנו את המלאכה הקשה. וחילקה את המתנות לפי גילאים, מחירים ואפילו מה כדי להביא לחותנת.

מתנה לזוג צעיר: זוגות צעירים שרק פתחו את הקן המשפחתי ישמחו מאוד לקבל מוצרי אהבה או פריטים עיצוביים לבית. מתנות עד 100 שקל: פמוטי זכוכית 69-49 שקל, אריזת מתנות צבעוניות הכוללת: נרות,שמנים, קטורות:18.90-29.90 מתנות עד 200 שקל: פמוטי פסיפס 139 שקל, מסגרות לתמונות משפחתיות/זוגיות טווח מחירים 129 שקל.

מתנה לבן/בת הזוג: בחג זאת הזדמנות מצוינת לפנק את בן או בת הזוג במתנה מקורית שלא תעלה יותר מידי את תקציב ההוצאות, לכן רשת החנויות "יודקביץ" בחרה עבורכם פריטים מתאימים. עד 100 שקל: מנורת פרווה בשלל צבעים-79.00 שקל, מובייל לבבות -39 שקל, מראת לב עם מסגרת פרווה- 89 שקל, כריות החל מ-11.90 שקל, פסלי פרה החל מ-21.90 שקל, מלאכיות רומנטיות החל מ- 14.90 שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה