פילת מדיה עברה להפסד של 1.6 מיליון שקל ברבעון השני

דרור איטח |

חברת פילת מדיה סיימה את הרבעון השני של השנה בהפסד של 1.6 מיליון שקל, לעומת רווח של 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. במחצית הראשונה של השנה רשמה החברה הפסד של 4 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 2.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הכנסותיה של פילת מדיה ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-20.2 מיליון שקל, קיטון של 18.4% לעומת הכנסות של 24.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

סך הכנסותיה של החברה במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-38.4 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 46 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2004, ירידה של 16.5%.

החברה דיווחה על קיטון ברווח הגולמי הרבעוני אשר הסתכם ב-6.6 מיליון שקל, ירידה של 21.4% לעומת רווח גולמי של 8.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי של החברה ברבעון השני הסתכם ב-3.9 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של i3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

החברה וחברת הבת שלה פועלות מלונדון ועוסקות בפיתוח, שיווק ויישום מערכות תוכנה המיועדות לתחום המדיה, ובמיוחד לחברות טלויזיה. אלו כוללות תחנות שידור וספקיות ערוצי תוכן הפזורות ברחבי העולם. מוצר התוכנה המרכזי של החברה IBMS מיועד לניהול תהליכי עבודה החל מרכש תוכניות, תכנון לוח משדרים, הכנת התוכניות לשידור, הפקת קדימונים וכלה בהבאה לשידור.

מודולים נוספים של IBMS שפותחו לאחרונה עוסקים במכירת זמן אוויר לפרסומות, ושיבוץ והכנת הפרסומות לשידור. החברה הוקמה במסגרת הסדר פיצול פעילות חברת פילת טכנולוג'יס אינטרנשיונל, הנסחרת בבורסה בתל אביב. מוצרי קבוצת המדיה משווקים ללקוחות באנגליה, ארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד, הולנד, איטליה,וישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה