weSure
צילום: רמי זרנגר
פרסום ראשון

weSure מחליפה משרד פרסום: גייסה את בורודה קפלן

אחרי שנתיים עם זרמון גרופ, קיימה חברת הביטוח הדיגיטלית פגישות עם משרדי פרסום, ובחרה בבורודה קפלן. תקציב הפרסום צפוי לעמוד השנה על כ-10 מיליון שקל
אלכסנדר כץ | (1)

חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק 0%  (weSure) מחליפה משרד פרסום. ל"ביז מדיה" נודע כי אחרי שנתיים עם משרד זרמון גרופ, בחברה קיימו פגישות עם משרדי פרסום ובחרו במשרד בורודה קפלן.

על פי הערכות, תקציב הפרסום של weSure ל-2022 יעמוד על כ-10 מיליון שקל. הקמפיין הראשון צפוי לעלות כבר החודש, בכיכובו של קומיקאי שזהותו טרם נחשפה.

בשנתיים האחרונות הוביל את קמפיין weSure המנטליסט נמרוד הראל בסדרת סרטונים, כאשר באחרון שבהם השתתפה גם אביבית בר זוהר. גורמים בשוק הפרסום מעריכים כי הבחירה בטאלנט הייתה לא מדויקת, ולא הייתה הלימה בין המוצר החדשני לבין התקשורת השיווקית שלו.

weSure השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018. החברה וחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח הנחשב לשמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות שונות בארה"ב. בקבוצה מסרו בזמנו כי המטרתה של החברה, הפועלת בתעשיית ה-Insure-Tech הצומחת, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף שיכולים להיעשות גם באופן מקוון.

המטרה – כך מסרו ב-weSure - היא להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.

לפני מספר חודשים הונפקה החברה. במקביל הגיעה לישורת האחרונה עסקת רכישתה של חברת הביטוח איילון על ידי weSure, אולם עסקה זו טרם הושלמה. דוחות הרבעון השלישי של החברה מצביעים על המשך צמיחה משמעותית בכל תחומי פעילותה. את תשעת החודשים הראשונים של 2021 סיימה weSure עם רווח לפני מס של כ-11.5 מיליון שקלים, והכנסות מפרמיה מורווחת ברוטו של 201 מיליון, לעומת הפסד לפני מס 300 אלף שקלים בתקופה המקבילה אשתקד ו-120 מיליון שקל הכנסות מפרמיה מורווחת ברוטו.

ב-weSure אישרו את הפרטים. מנכ"ל בורודה קפלן, רון קפלן, מאשר אף הוא את הפרטים, ואומר ל"ביז מדיה": "מדובר בחברה מצליחה שביססה את עצמה. weSure אישרו הביאה את הבשורה שאפשר לעשות ביטוח בלי לדבר עם אף בןאדם, וזה נכון שכל השוק מנסה לחקות אותה עם הרבה מאד משאבים. המשימה שלנו השנה היא לשים את weSure בקדמה של הפתרון הכי יעיל של עשיית ביטוח".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שאלת תם 04/01/2022 15:20
    הגב לתגובה זו
    למי יש תשובה ?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.