weSure מחליפה משרד פרסום: גייסה את בורודה קפלן
חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור גלובלטק -1.27% (weSure) מחליפה משרד פרסום. ל"ביז מדיה" נודע כי אחרי שנתיים עם משרד זרמון גרופ, בחברה קיימו פגישות עם משרדי פרסום ובחרו במשרד בורודה קפלן.
על פי הערכות, תקציב הפרסום של weSure ל-2022 יעמוד על כ-10 מיליון שקל. הקמפיין הראשון צפוי לעלות כבר החודש, בכיכובו של קומיקאי שזהותו טרם נחשפה.
בשנתיים האחרונות הוביל את קמפיין weSure המנטליסט נמרוד הראל בסדרת סרטונים, כאשר באחרון שבהם השתתפה גם אביבית בר זוהר. גורמים בשוק הפרסום מעריכים כי הבחירה בטאלנט הייתה לא מדויקת, ולא הייתה הלימה בין המוצר החדשני לבין התקשורת השיווקית שלו.
weSure השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018. החברה וחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח הנחשב לשמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות שונות בארה"ב. בקבוצה מסרו בזמנו כי המטרתה של החברה, הפועלת בתעשיית ה-Insure-Tech הצומחת, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף שיכולים להיעשות גם באופן מקוון.
המטרה – כך מסרו ב-weSure - היא להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.
- בזק מוותרת על רכישת אקסלרה טלקום של קרן אלומה
- חסימות בכביש 2 ובכביש 20 ביום שישי: גשר חדש יונף באודים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לפני מספר חודשים הונפקה החברה. במקביל הגיעה לישורת האחרונה עסקת רכישתה של חברת הביטוח איילון על ידי weSure, אולם עסקה זו טרם הושלמה. דוחות הרבעון השלישי של החברה מצביעים על המשך צמיחה משמעותית בכל תחומי פעילותה. את תשעת החודשים הראשונים של 2021 סיימה weSure עם רווח לפני מס של כ-11.5 מיליון שקלים, והכנסות מפרמיה מורווחת ברוטו של 201 מיליון, לעומת הפסד לפני מס 300 אלף שקלים בתקופה המקבילה אשתקד ו-120 מיליון שקל הכנסות מפרמיה מורווחת ברוטו.
ב-weSure אישרו את הפרטים. מנכ"ל בורודה קפלן, רון קפלן, מאשר אף הוא את הפרטים, ואומר ל"ביז מדיה": "מדובר בחברה מצליחה שביססה את עצמה. weSure אישרו הביאה את הבשורה שאפשר לעשות ביטוח בלי לדבר עם אף בןאדם, וזה נכון שכל השוק מנסה לחקות אותה עם הרבה מאד משאבים. המשימה שלנו השנה היא לשים את weSure בקדמה של הפתרון הכי יעיל של עשיית ביטוח".
- 1.שאלת תם 04/01/2022 15:20הגב לתגובה זולמי יש תשובה ?
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
