חיים צינוביץ' מפתיע: מצטרף לתכנית הרדיו האינטרנטית של 'ישראל ספורט'
ישראל ספורט ישדר היום (יום ב') פיילוט בן שעה לתכנית רדיו אינטרנטית באתר שלו - כך נודע לאייס. בשלב הראשון הפיילוט ישודר היום ב-17:00, כאשר הצפי הוא לתכנית בת שעתיים בימי שני לפני המשחק המרכזי שמשודר באותו ערב. בהמשך מתכננים ב'ישראל ספורט' לעבור לשידור יומי, ואולי אף שידור וידאו אינטרנטי כשיוצבו ממצלמות באולפן הרדיו.
את התכנית תגיש דפנה רייף - שערכה והפיקה את תכנית הרדיו האינטרנטית של רז זהבי באתר ערוץ הספורט ועבדה גם ב-ONE, והפרשנים יהיו יוסי חי חנוכה ועדי כפיר. עורך התוכן של התכנית הוא טל מילר, אבל השם המפתיע הוא של חיים צינוביץ', שיהיה מנהל התכנית והמפיק המוזיקלי שלה.
ומה הקשר של צינוביץ' לספורט? "ההתעניינות שלי בספורט היא כמו ההתעניינות בריקוד מונגולי עתיק", הוא אומר לאייס. "אני ומוטי (מרדכי שלו, מבעלי האתר, א"כ) הולכים הרבה שנים אחורה, מאתר free love שהיינו שותפים בו. זה עוד נדבך של העשייה שלנו. אפילו עשיתי את המיתוג המוזיקלי של 'ישראל ספורט'".
לדברי שלו, "בתכנית החדשה נעלה כל מיני שחקנים ונדבר על החדשות היומיומיות, נתעסק בענפי ספורט קטנים, ונשתדל לצעוק הרבה פחות מהתחרים בתחנות הרדיו. זה יהיה פחות צהוב".
- 10.מהמגזר הערבי 25/11/2014 23:33הגב לתגובה זוישראל ספורט דוהר קדימה .. מאחלים לכם המון בהצלחה ...
- 9.אילן 25/11/2014 10:21הגב לתגובה זובהצלחה לאתר ישראל ספורט
- 8.ששי התותח 24/11/2014 22:59הגב לתגובה זומפרגן לצוות בגדול. דפנה את גדולה וגם עדי ויוסי וטל. נהניתי
- 7.אמנון אבישי 24/11/2014 18:29הגב לתגובה זולפי היכרות שלי עם מרדכי שלו הרדיו הזה יצליח בגדול....בהצלחה
- 6.זאב 24/11/2014 18:22הגב לתגובה זובמדינה "משוגעת" כמו שלנו בה כולם מדברים על המצב הפוליטי והדמוגרפי כל הזמן, חשוב להעביר את המשקל למקום יותר שפוי, כמו ספורט. ואין כמו ערוץ ספורט נוסף בשביל לעשות את הצעד לכיוון הנכון. בהצלחה חברים....
- 5.אורי 24/11/2014 17:48הגב לתגובה זויישר כח המשיכו בדרך הנכונה להצלחה. מחזיק לכם תמיד אצבעות כל הכבוד על ההשקעה
- 4.קובי ברדה 24/11/2014 17:29הגב לתגובה זומכל הלב
- 3.זי 24/11/2014 17:07הגב לתגובה זולאחרונה נראה שהם ממש משקיעים. ראיתי את החסות שלהם בדרבי (הידוע לשמצה), נכנסתי לאתר ואני חייב לומר שהופתעתי לטובה. נראה טוב, מלא בתוכן ויש שם פוטנציאל רב. שיהיה בהצלחה.
- 2.יאללה תנו בראש לאופירה :) (ל"ת)אלי 24/11/2014 16:56הגב לתגובה זו
- 1.נשמע מסקרן (ל"ת)זהבי 24/11/2014 16:38הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.