
דווקא בסיפור קטן ומרגש ללא חדשנות טכנולוגית: סרטון פרה אותנטי ובולט
זה מוזר, זה מביך, זה מציף, זה מבכיא אבל זה בעיקר - אותנטי. שוקולד פרה חוגג 80 עם אנשים אמיתיים, אנונימיים, רגילים ו'קצת' פחות צעירים ויפים משחקני הפרסומות הרגילים.
הפרה, לשם שינוי, זזה ממרכז הבמה ומעדיפה לחגוג לבני 80 אחרים שהיו איתה לאורך כל הדרך. היא משתמשת בקונספט "תמיד איתך" במהופך ומגלה שיש מי ש"היה איתה" ושיש לגמול לו על כך. לשם כך היא חוגגת להם יומולדת 80 קצת בסגנון 'חיים שכאלה' - חגיגות שהן פרי תחקירים מובהקים על חתני יום ההולדת.
שאול שהיה נהג אגד כל חייו זוכה למסיבה באוטובוס ישן ומקושט יחד עם כל בני משפחתו. חנה שחלק מילדיה ונכדיה גרים בקנדה זכתה ליום הולדת של איחוד משפחתי. נורית שבעלה איחר לחתונה לפני 57 שנים קיבלה הזדמנות לחגוג את חתונתה בשנית יחד איתו, הפעם - בזמן.
הסיפורים הם סיפורים קטנים ללא פואנטה וזה מה שיפה בהם. כל אחד מאיתנו מתגעגע למשהו רחוק וככל שאנו מתבגרים - אותו משהו הולך ומתרחק עוד יותר והגעגועים אליו מטרידים יותר...
סרטון סיכום המהלך
שוקולד פרה עבר המון גלגולים באישיותו הציבורית. לפרה היו רגעי זוהר של סלב לוהט והרפתקאות בהימלאיה ואיפה לא. אולם מאז ומעולם היא ידעה שהיא קיימת בזכותנו וכשהגיעה לגיל גבורות החליטה לגמול לנו על כך, במיוחד לאלה שצעדו איתה מן ההתחלה.
הבחירה בזקנים רגילים - נהגי אגד בדימוס, סבתות שנאלצות להתגעגע לילדיהן ונכדיהן בניכר וכלה נבוכה סמוקת פנים שממתינה תחת החופה לחתנה שממשמש לבוא, כל אלה מבטאים בחירה צנועה שמוותרת על הפחד מבינוניות ומגלה בכך אומץ.
הצניעות וההשלמה עם הגיל מגיעות למרבית הפלא - עם הגיל. אז במקום שאפשר היה לצפות ל'מתיחת פנים' נוסח "החלפתי לוק" מלפני כעשר שנים (זוכרים?) - הפרה יוצאת מהארון ומגלה לנו את גילה האמיתי - בהחלט צעד מפתיע לאור העובדה שהיא ניסתה להיראות צעירה מגילה רוב חייה...
- 5.Grp 30/09/2014 16:46הגב לתגובה זותחדשו,תגוונו,משהו !!!
- דוקו שוקו פורמט מיפ (ל"ת)לגמרי צודק!! 30/09/2014 17:08הגב לתגובה זו
- 4.מילקה 30/09/2014 14:37הגב לתגובה זורעיון נחמד אבל הסרטים מעלים פיהוקקקקקקק
- 3.המצליף 30/09/2014 14:35הגב לתגובה זוזה הזמן שלכם לנמאס כבר מבאומן האלה והדוקו והחרטא המשרד הזה איבד את הדרך מנהלי קריאיטיב בינוניים לקוחות אפסים בעולם עשו את זה זה משעמם פאתטי עלוב גרוע צפוי לא עובד מספיק טוב באומן נמאסתם
- 2.יוסי 30/09/2014 14:06הגב לתגובה זולא אוהב את הפרסומת. היא לא אומרת כלום. חוץ מזה - מאז ששטראוס רכשו את עלית שוקולד פרה לא טעים. לדעתי הם שינו את המרכיבים כדי להוזיל את המוצר בלי להוזיל את המחיר. למה לקנות שוקולת ישראלי נחות כשבאותו מחיר ניתן לקנות שוקולד גרמני משובח? (מילקה) באותו מחיר.
- 1.מקלוהן 30/09/2014 13:49הגב לתגובה זוהמנותקים ביותר מהמותג שנראו על פני המסך. נכון הם בני אותו גיל ,וואוו ממש מרגש. עם זא אני מניח שזה עשה טוב למכירות של "בית גיל הזהב"