גבריאל יעקובסון מנכל וואליראן
צילום: Valerann

וואליראן מגייסת 17 מ' ד'; תטמיע את המוצרים בארה"ב ובאירופה

החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס A מ-HG Ventures, RIO Ventures Holdings ו-2B Angels. לדבריה, מוצר החברה מאפשר לחברות המפעילות כבישים להגיב בצורה יעילה יותר לתאונות ולגודשים וכן לתכנון עתידי של התשתיות 
תומר אמן |

חברת וואליראן (Valerann), העוסקת במתן פתרונות שליטה ובקרה מבוססי בינה מלאכותית מדווחת היום על השלמת סבב גיוס A בסך 17 מיליון דולר. בחברה מאמינים כי סבב הגיוס הנוכחי יאפשר את הטמעתו של מוצר הדגל של החברה ה-Lanternn - עם  חברות המפעילות כבישים בבריטניה, אירופה דרום אמריקה וארה״ב.

הסבב הובל על ידי HG Ventures, זרוע ההשקעות של חברת הכבישים האמריקאית  The Heritage Group. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקודמים של חברה RIO Ventures Holdings ו-2B Angels.

Valerann נוסדה ב-2016 והמוצר המדובר מאפשר לדבריה למרכזי בקרה של ערים וכבישים מהירים לקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע לאירועי תנועה המתרחשים בזמן אמת בכבישים. מהחברה נמסר כי באמצעות המוצר יכולים חדרי הבקרה לנטר אירועי תנועה מסוכנים בזמן אמת, לקבל התראות ותחזיות לגבי אירועים עתידיים וכן להגיב לאירועים המתאימים ביותר באמצעות שימוש בכלים העומדים לרשותם על מנת לוודא שכל אירוע מטופל ביעילות לצורך מניעת תאונות דרכים וצמצום גודשי תנועה. המוצר אף מאפשר גישה לנתוני תנועה היסטוריים לצורך אנליזה ותכנון עתידי של התשתית המנוהלת על ידם.

הטכנולוגיה עליה מתבסס המוצר הינה מנוע היתוך נתונים המיישם AI ולמידת מכונה על מנת לשלב מספר מקורות מידע שונים לכדי סיפור אחיד והגיוני שמאפשר לתמוך בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח בצורה טובה יותר. מקורות המידע מספקים נתונים מאפליקציות ניווט, חיישני IoT, מצלמות, מדיה חברתית וכלי רכב מחוברים. טכנולוגיית החברה פועלת בסביבות הענן ומשתמשת בכלי ביג-דאטה על מנת להשיג את היכולות הנדרשות לעיבוד זרמי הנתונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".