רייטינג

סופ"ש מונדיאל: 31% להדחה הרוסית, 23.9% לניצחון הצרפתי

המשחק בין רוסיה לקרואטיה שובר שיא רייטינג נוסף כשהוא ממגנט למסך 926 אלף צופים. בשישי בערב, המשחק המותח בין בלגיה לברזיל קיבל 22.4%
אלכסנדר כץ | (2)

סוף השבוע האחרון היה בסימן שלב רבעי גמר המונדיאל, עם 4 משחקים בשעות אחר הצהריים והערב. נתחיל עם משחקי שבת, ובהמשך נתייחס גם לרייטינג של המשחקים בשישי. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי משחק ההדחה של המארחת רוסיה על ידי קרואטיה (כאן 11), במשחק שהחל ב-21:00 והסתיים סמוך לחצות, הניב 31% במגזר היהודי, ו-926 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מדובר על שיא של המשחקים עד כה. המשחק בשעות אחר הצהריים בין שוודיה לאנגליה (כאן 11) הניב 22%.

 

ומול המונדיאל, קיבלה 'כמה רחוק' - שנה אחרי (קשת 12) 12.5%, לקט של 'גב האומה' (ערוץ עשר) הניב 4.7%, ושידור חוזר של 'דייט בחשיכה' (רשת 13) עם 4.3%.

 

עוד בהמשך הערב: 'הכי בעולם' (קשת 12) רשמה 6.3%, שידור חוזר של 'חיים שלי' (רשת 13) ניפק 3%, הסדרה 'קופה ראשית' (ערוץ עשר עם החינוכית) הניבה 2.5%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) רשמה 1.7%, ו'הכי בעולם' (קשת 12) עם 6.3%.  

 

בגזרת החדשות:

חדשות השבת (כאן 11) ניצחה את הרצועה בזכות מעטפת המונדיאל, עם 9.6% (294K),

חדשות סוף השבוע בקשת הניבה 9.1% (277K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 5.7% (140K)

(בחישוב מצרפי: 14.8% ו-417K).

המגזין (ערוץ עשר) עם 5.6% (154K).

 

 

יום ו'

 

גם בלי הקהל שומר המסורת, רשם המשחק הנהדר בשישי בערב, בו הדיחה בלגיה את ברזיל (כאן 11), רייטינג גבוה של 22.4% (775K). המשחק המוקדם ב-17:00 בו ניצחה צרפת את אורוגוואי (כאן 11), קיבל רייטינג גבוה יותר - 23.9%, עוד לפני כניסת השבת.

 

2 פרקי סברי מרנן בשידור חוזר (קשת 12) קיבלו 4.4% ו-3.6% , ובהמשך שידור חוזר של 'כמה רחוק' (קשת 12) עם 2.7%. לקט של שי בשידור (ערוץ עשר) קיבל 2.1%, ואחריו שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ עשר) עם 2.2%, והסרט 'שומר חוק' (ערוץ עשר) עם 1%. שידור חוזר של דידי בשישי (רשת 13) ניפק 1.9%, ו'סלבריישן' (רשת 13) עם 2.4%

 

בגזרת הבוקר

העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.1%,

שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) קיבלה 2.8%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים

שידור חוזר של 'שנות ה-80' (רשת 13) קיבל 3.4%,

מול שידור חוזר של 'ארץ נהדרת' (קשת 12) עם 3.2%,

'פעמיים אהרוני' (ערוץ עשר) הניבה 1.7%, ואחריה – 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 3.9%.

 

בגזרת החדשות

חדשות השבוע (כאן 11) ניצחה את הרצועה בזכות המשחקים ששודרו לפניה ואחריה - 6.3% (212K),

שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) רשמה 5.1% (138K),

שניצחה את אולפן שישי בקשת עם 4.4% (117K)

ואת אולפן שישי ברשת עם 4.3% (131K)

(בחישוב מצרפי: נתון שפל מאז הפיצול לאולפן שישי עם 8.7% ו-255K).

יום ה

ללא מונדיאל, הערוצים המסחריים מצליחים להחזיר חלק מהצופים אליהם. פריצה לבית האח הגדול (רשת 13) הניבה 11.4% (316K), אך הייתה קצרה מ-20 דקות כדי להיכנס לטבלת הרייטינג הרשמית. אחריה משחקי השף (רשת 13) 13.2% (401K). מנגד ניפקה הכרישים  (קשת 12) 7.8% (225K), השעשועון המרדף (כאן 11) זכה ב-5.8% (170), ואילו שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) ניפק 5.7% (143K).

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.4%, שידור חוזר של 'הכרישים' (קשת 12) הניב 7.5%, 'הכי בעולם' (קשת 12) רשמה 4.6%, בדיוק כמו 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת), 'הרדאר - הסיכום השבועי' (ערוץ עשר) קיבלה 3.2%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 4%.

בגזרת הבוקר:

נתון נהדר להעולם הבוקר (רשת 13) – 5%,

חדשות הבוקר (קשת 12) 3%

בוקר אור (ערוץ עשר) 1.4%,  

ראש בראש בפרה-פריים: 

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 5.5%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.2%,

מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 4.7%,

ואילו 'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 3.1%.

בגזרת החדשות: 

חדשות 2 בקשת קיבלה 9.3% (254K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 6.8% (185K)

(בחישוב מצרפי: 16.1% ו-439K).

חדשות עשר הסתפקה ב-5.8% (157K),

חדשות הערב (כאן 11) ללא מונדיאל, חוזרת לנתוניה הטבעיים – 4% (116K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.1% (23K).

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אפי 08/07/2018 23:46
    הגב לתגובה זו
    מצב שלהם ממש על הפנים
  • 1.
    דורון 08/07/2018 09:57
    הגב לתגובה זו
    ומה קרה ביום חמישי?
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.