ארי מלמוד
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

יוצאים לשופינג: פובליסיס זכה בתקציב הפרסום של רשת קניוני עזריאלי

המשרד בראשות ארי מלמוד גבר על מקאן אריקסון, גיתם BBDO וצדר-יריב במכרז שהתקיים בשבועות האחרונים. התקציב צפוי לעמוד על כ-4 מ' שקלים
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום פובליסיס, מקבוצת פובליסיס ישראל, זכה בתקציב הפרסום של רשת קניוני עזריאלי עליו נערך מכרז בשבועות האחרונים - כך נודע לאייס.

בדרך לתקציב שצפוי לעמוד בשנה הקרובה על כ-4 מיליון שקלים, פובליסיס גבר על גיתם BBDO, מקאן אריקסון וצדר יריב. פוגל אוגילבי - משרד הפרסום שטיפל בתקציב עד לאחרונה בחר שלא להשתתף במכרז. בשלב האחרון של המכרז ההחלטה הסופית היתה בין פובליסיס לצדר-יריב.

המשרדים שהתמודדו על התקציב נדרשו להציג פתרונות פרסום ברמת המאקרו לרשת עזריאלי, וכן ברמת המיקרו לכל קניון בהתייחס לתחרות הלוקאלית באזור שבו הוא פועל. בנוסף, הבריף התייחס למבצעי עזריאלי סייל הנערכים פעמיים בשנה ולכרטיס האשראי מולטי עזריאלי. התקציב הצפוי לשנה הקרובה יעמוד על כ-4 מיליון שקלים.

יצוין כי המכרז יצא לדרכו עוד בזמן כהונתו של פאר נדיר כמנכ"ל קניוני עזריאלי. נדיר פרש בתחילת אוקטובר 2013, כך שלמעשה הפרזנטציה הראשונה של המשרדים הוצגה בפני מחליפו ארנון תורן, מי ששימש עד אז כמנהל תחום המשרדים בקבוצת עזריאלי.

קבוצת קניוני עזריאלי היא מהגדולות בישראל ומונה 13 סניפים: אילון, הנגב, מלחה (ירושלים), קניון עזריאלי תל אביב, חולון, הוד השרון, מודיעין, גבעתיים, חיפה, עכו, קרית אתא, Outlet הרצליה, Outlet ו-אור יהודה.

במשרד הפרסום פובליסיס סירבו להגיב לידיעה.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    דניאל 20/10/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    חבל שהם עוזבים. הייתם אחלה לקוח! וכן השם זה דניאל. ד-נ-י-א-ל-!
  • 7.
    חגי 17/10/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    פובליסיס 2013: על כל לקוח שנכנס, יש לקוח שיוצא - חוץ מזה תנחומיי הכבדים. מוזיאון ת"א 2
  • 6.
    מכרז תפור מראש (ל"ת)
    ברכה תופרת 17/10/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תנחומי לעובדי פובלסיס... (ל"ת)
    חיים 16/10/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רוחמה 16/10/2013 17:00
    הגב לתגובה זו
    הם לא יודעים מה מחכה להם. אחרי שפוגל פיטרו את עזריאלי אף משרד לא הסכים לעבוד איתם. כנראה פובליסיס נואשים .
  • 3.
    מישהו משהו משהו 16/10/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    הם יזדקקו לזה. ממומלץ להרכיב הרבה פאזלים בבית כחימום לפני כל בריף שלהם.
  • 2.
    ברוך 16/10/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    עבודה טובה תמשיך לעשות טוב לפובליסיס
  • 1.
    ברכץ צדק! (ל"ת)
    מיכאל 16/10/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״