חוזר למשחק? יורם לוי במגעים לקראת כניסה כשותף למשרד ברוקנר נטע יער
האם יורם לוי, מבכירי אנשי הקריאייטיב בישראל חוזר לענף? לאייס נודע כי מי ששימש כסמנכ"ל הקריאייטיב ומשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנא 4 שנים עד לפרישתו בתחילת השנה, נמצא במגעים לקראת כניסתו כשותף למשרד הפרסום ברוקנר נטע יער.
כזכור, לוי פרש מבאומן בר ריבנאי בתחילת 2013 לאחר 4 שנים בתפקיד ומהפכת קריאייטיב אותה הוביל בתקופתו. לוי שגויס למשרד כדי לרענן את השורות, הצליח במשימה, ויחד עם המנכ"ל הדומיננטי יוסי לובטון השניים הציבו את המשרד בחוד החנית הקריאייטבית עם זכיות רבות בתחרויות פרסום מסביב לעולם, בדגש על פסטיבל קאן. זאת לצד גיוס תקציבי פרסום משמעותיים ובניית נבחרת ניהולית לרבות טיפוח יורש ראוי - נדב פרסמן.
עם זאת, פרישתו מבאומן בר ריבנאי, למרות שנעשתה ברוח טובה, לוותה בלא מעט תחושות מעורבות. הבחירה של לוי לסיים את דרכו במשרד נעשתה על רקע עסקת הענק של באומן בר ריבנאי עם קבוצת פובליסיס העולמית - עסקה שהיטיבה עם בעל המניות יורם באומן ועם המנכ"ל יוסי לובטון, שהפכו למחזיקי מניות גם במבנה החדש של החברה, אך הותירה את לוי ללא מניות ולתחושתו, ללא תגמול ראוי שיהלום את תרומתו הרבה להצלחת המשרד בשנים האחרונות.
לאייס נודע כי בשבועות האחרונים מנהל לוי מגעים מתקדמים עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער לקראת הצטרפותו כשותף למשרד. במשרד הפרסום שעל בעליו נמנים טל ברוקנר, עופר יער ויגיל נטע מסרבים להגיב לידיעה. יצוין כי חלקו של נטע במשרד הפך למזערי בשנים האחרונות ולמעשה מי שמנהל את המשרד באופן שוטף הם ברוקנר ויער.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יוזכר עוד כי עד לפני מספר חודשים סמנכ"ל הקריאייטיב של ברוקנר נטע יער היה יריב טוויג, שהגיע אליו משלמור אבנון עמיחי בעת שזה ערך רה-ארגון מאסיבי שבמסגרתו שוחררו בכירים רבים, ביניהם צור גולן, אדם פולצ'ק, עמית גל ועוד.
בשנים האחרונות לוי היה הכתובת המחוזרת ביותר על ידי משרדי הפרסום המובילים בישראלים. בחדרי חדרים, עוד בטרם הודיע על פרישתו הרשמית מבאומן בר ריבנאי ידעו בעליהם של משרדים רבים כי הוא מהלך זה צפוי. במקביל הועברו ללוי הצעות רבות מצד משרדים כגון מקאן אריקסון, אדלר חומסקי, יהושע TBWA ואף הצעה לשוב למקום בו החל את דרכו ובנה את יסודותיו - y&r ישראל.
לפני מספר שנים, בטרם העתיק לוי את הקריירה משלמור לבאומן בר ריבנאי עמדה על הפרק תוכנית להקים משרד בוטיק קריאטיבי בשותפות בין לוי למספר בכירים בשלמור. בסופו של יום נחת לוי בבאומן והרעיון הוקפא. עוד לפני סדרת הפגישות של לוי עם מתחרי באומן מהחמישייה המובילה של הענף נודע לאייס כי ללוי הוצע לעזוב את באומן כדי להקים משרד חדש בשותפות עם מספר בכירים שפרשו בשנים האחרונות מעמדות מפתח במשרדים מובילים בשוק. תכנית זו עלתה שוב על השולחן לאחר פרישתו מבאומן בר ריבנאי אך לא יצאה לפועל.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
החותמת לה מחכה המשרד
ב-2013, מאז שעזב את באומן, עסק לוי במספר פרויקטים ובניהם: כתיבה לטלוויזיה, תכנית רדיו ב-102 FM, יעוץ תקשורתי בגזרה הפוליטית המקומית ועוד. עם זאת, וכך מעידים רבים, מקומו הטבעי של לוי הוא בענף הפרסום - הקריירה המרכזית שלו וזו שבה הוא מצליח למקסם את הפוטנציאל האישי שלו.
צירוף אפשרי של לוי לברוקנר עשוי להיות החותמת לה חיכה המשרד שמנסה לתקוע יתד בעשירייה הראשונה של הענף בשנים האחרונות. לוי מגיע עם רזומה עשיר, הן בפעילות השוטפת עבור הלקוחות המובילים בישראל, גם בשלמור וגם בבאומן והן בקשרים הרבים עם סמנכ"לי שיווק ומנכ"לים אותם יצר בשנותיו בענף - קשרים שיכולים להוביל לא מעט מפרסמים לפתחו של המשרד. לוי גם קנה לו שם חיובי בזכות היותו "איש של אנשים" וכזה שביכולתו לסחוף אחריו את העובדים במשרד להישגיות.
- 9.אלון 08/10/2013 16:40הגב לתגובה זושוב קומוניקט מבית היוצר של יח"צני ג. עמיחי. את מי זה מעניין? אז ברוקנר ייכנסו לעשיריה הראשונה - וואו. זה מאד חשוב. ויורם לוי ימשיך לנסות לזכות בפרסים בעולם כדי לתת מרגוע לאגו הלא מסופק שלו. יאללה תתקדמו.
- 8.חשבתי שנקים יחד... (ל"ת)סיגל 08/10/2013 14:47הגב לתגובה זו
- 7.שילוב יפה. בהצלחה! (ל"ת)הלנה השדכנית 08/10/2013 13:39הגב לתגובה זו
- 6.משה 08/10/2013 13:10הגב לתגובה זוברוקנר? טוב לפחות לא זרמון
- 5.לקוח לשעבר פעמיים... 08/10/2013 12:52הגב לתגובה זולאן שיבחר, אני עובר איתו.
- 4.לקוחה 08/10/2013 12:40הגב לתגובה זולאן שהוא הולך אני באה איתו
- תתעוררי 08/10/2013 15:04הגב לתגובה זוזה נסגר מעלייך ילדונת, בבית קפה בצהלה
- 3.לאן רצתם. כלום עוד לא סגור (ל"ת)יורם 08/10/2013 11:56הגב לתגובה זו
- 2.לא מתאים 08/10/2013 11:56הגב לתגובה זוזה מישהו שיודע לזכות בתחרויות פרסום
- נכון. חייבים מנהל מקצועי כי החברה שם מבולבלים (ל"ת)מר קו 08/10/2013 12:32הגב לתגובה זו
- 1.האיש הכי נחמד בתעשייה (ל"ת)בוא הביתה 08/10/2013 11:55הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
