מה המותג המוביל בשוק האופנה? גוגל השיקה כלי אנליטיקס המנתח טרנדים בתעשייה
גוגל השיקה לפני שעה קלה (יום ה') כלי אנליטיקס מרתק בשם Trend Analytics המאגד מידע פומבי מהאתר הקמעונאי boutiques.com ומציג את הטרנדים החמים ביותר בתעשיית האופנה. הכלי כולל גרסה עבור בתי האופנה המוכרים את מוצריהם באתר וכן כלי פומבי, בדומה ל-Google Trends. הכלי הפומבי מציג מידע כמו המותג המוביל בתעשייה, צבעים ופריטים פופולריים ואף פילוח ציבור הקונים והקונות.
האם הלקוחות מעדיפים מחיר או מותג? האם הם קונים מותגים עדכניים, חתרניים, פופולאריים או רומנטיים? ניתן לראות את המוצרים המובילים לפי 'אוהב', 'שונא', 'פופולאריים', רמת אינטראקציות וקטגוריות. המידע נאסף על בסיס פרופילי המשתמשים, פעולות באתר, רכישות ושאלונים.
המותג המוביל כיום הוא קלווין קליין, ואחריו פרי פיפול, DKNY ו-Marc Jaocbs. עם זאת, לפי אגרגרציה של כמות ופילוח האינטראקציות באתר של 10 המוצרים האהובים ביותר ו-10 המוצרים השנואים ביותר, רק 17% בחרו מוצרים לפי המותג שלהם ופחות מ-14% הושפעו ממחיר המוצר. במקום זאת, רוב הלקוחות בחרו את המוצרים לפי צבע (22%), עיצוב (25%) ותבנית (22%).
לכתבה המלאה באתר 140 -