מנכ"ל באליגם טל לב: "בתוך כשנה רוב אתרי ההנחות הקבוצתיות בישראל ייעלמו"
"בעתיד נראה פחות אתרים. הטירוף בארץ מוגזם ביחס לכמות הלקוחות ובתי העסק. אנחנו נראה 4-5 אתרים גדולים ורוב האתרים יסגרו השנה", כך מעריכה מנכ"ל אתר ההנחות הקבוצתיות באליגם, טל לב, בראיון לבלוג הטכנולוגי 140 של אייס. מבחינת לב, היזמים הישראלים עושים ואחר כך חושבים - "יש היצע מוגבל של בתי עסק הכמות של האתרים בארץ מוגזמת גם לעומת ניו יורק". לפי לב, ישנם כיום למעלה מ-25 אתרי הנחות קבוצתיות הפועלים באזור תל אביב.
עם זאת, לב מאמינה שכניסת גרופון ורכישת גרופר לא תזעזע את השוק. "אחרי הרעש, לא יישאר הרבה. יש קמפיין שיווקי גדול אבל אני לא חושבת שהתוכן יהיה שונה לאחר מכן".
בניגוד למנכ"ל 'דיל היום', אייל פלשטיין, לב אינה חושבת שישנם חסמים לכניסה לשוק - החסמים הם בתפעול השוטף של האתר. "להיכנס זה קל, להקים אתר זה כמה מאות דולרים אבל היום יש קצב אחר, אתר שאין לו בכלל כסף יהיה לו קשה ביום יום". היא מעריכה שבעתיד נראה רק את האתרים הגדולים ביותר ומספר אתרי נישה, כגון אתרים מגזריים או היפר-מקומיים. לפי לב, אתרים צריכים להשקיע בפרסום, שירות לקוחות ומכירות. החברה השיקה לאחרונה קמפיין רדיו בעלות של חצי מיליון שקל.
לכתבה המלאה באתר 140 -