הגרנד קניון בחיפה יוצא בקמפיין לקופונים סלולריים

עלות הקמפיין חצי מיליון שקל והוא עולה באמצעות פרסום צדר & יריב
אפרת אדיר |

הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת קניוני ישראל, יוצא בקמפיין לרגל מבצע קופונים סלולרי גדול, בהשקעה של חצי מיליון שקל.

סיסמת הקמפיין שנבחרה: "קופון שווה המון", ובמסגרתו יוענקו ללקוחות הקניון הטבות ברכישת מוצרי אופנה שונים עם הורדת הקופון המצבע הסלולרי באתר www.israelsales.co.il.

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום צדר & יריב וכולל פרסום באינטרנט, שילוט חוצות, פרסום בתחנות רדיו אזוריות, פרסום במגזין הגרנד קניון, שילוט חוצות, מקומונים ועוד.

ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר: "על מנת ליצור בידול וחדשנות ניצלנו את הפלטפורמה בה לכל אזרח כמעט יש ‏טלפון סלולרי שנמצא עמו בכל עת, ‏על מנת לחסוך "‏עומס" ‏בארנק עם קופוני נייר ‏או כרטיסי מועדון לכל חנות בנפרד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה