הגרנד קניון בחיפה יוצא בקמפיין לקופונים סלולריים
עלות הקמפיין חצי מיליון שקל והוא עולה באמצעות פרסום צדר & יריב
הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת קניוני ישראל, יוצא בקמפיין לרגל מבצע קופונים סלולרי גדול, בהשקעה של חצי מיליון שקל.
סיסמת הקמפיין שנבחרה: "קופון שווה המון", ובמסגרתו יוענקו ללקוחות הקניון הטבות ברכישת מוצרי אופנה שונים עם הורדת הקופון המצבע הסלולרי באתר www.israelsales.co.il.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום צדר & יריב וכולל פרסום באינטרנט, שילוט חוצות, פרסום בתחנות רדיו אזוריות, פרסום במגזין הגרנד קניון, שילוט חוצות, מקומונים ועוד.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר: "על מנת ליצור בידול וחדשנות ניצלנו את הפלטפורמה בה לכל אזרח כמעט יש טלפון סלולרי שנמצא עמו בכל עת, על מנת לחסוך "עומס" בארנק עם קופוני נייר או כרטיסי מועדון לכל חנות בנפרד".