שופרסל בקמפיין טלוויזיה לראש השנה
תחת הסלוגן: "כל בית בישראל יכול ליהנות ממבצעי החג של שופרסל"; בהשקעה של כ-4 מיליון שקל
רשת השיווק המובילה "שופרסל" יוצאת בקמפיין טלוויזיה לראש השנה בפורמטים "שופרסל ביג" ו"שופרסל שלי".
הקמפיין עולה בהשקעה של כ-4 מיליון שקל, תחת הסלוגן: "כל בית בישראל יכול ליהנות ממבצעי החג של שופרסל".
משרד הפרסום גיתם BBDO מופקד על הפקת הקמפיין שעולה היום (ה') בערוצים 2 ו-10, בעיתונות, בבתי הקולנוע ובעיתונות המגזרית.
בין מבצעי החג של שופרסל לראש השנה: בכל קניה בסכום של 100 שקל, מקבלים מוצר לראש השנה ב-10 שקל; בכל קניה ב-500 שקל ומעלה ניתן לקבל 10 מוצרים לראש השנה ב-10 שקל כל אחד.