טרה נותנת מענה לשטראוס בתחום החלב ומשיקה את YOU

בפיתוח והשקת המהלך השקיעה החברה כ-300 אלף דולר; מתחילת השנה זינקו מכירות טרה בקטגורית משקאות היוגורט בלמעלה מ-100%
אפרת אדיר |

המלחמה על קיבתו של הצרכן נמשכת וחברות המזון מתמקדות בעיקר בפיתוח מוצרי חלב חדשניים, הנוחים לנשיאה ולשימוש. המהלך החל לפני כשנה כאשר שטראוס-עלית הרחיבה את מותג דנונה ונכנסה לתחום משקאות יוגורט עם סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, תחת השם 'דנונה- משקה בוקר'. המוצר משווק בבקבוקים אישיים בגודל 250 מ"ל, בטעמי פירות, חלקם מכילים סוכר וחלקם דיאטטיים.

כעת משיקה מחלבת טרה את YOU- סדרת משקאות יוגורט מועשרים באומגה 3, תוך חיבור לאורח חיים נשי, בריא וספורטיבי. בפיתוח והשקת המהלךהשקיעה החברה כ-300 אלף דולר והיא תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT תחת הסיסמא "הרגשה שכולה אנרגיה" ובפעילות קד"מ.

על פי נתוני סטורנקסט, נאמד שוק משקאות היוגורט בכ-55 מיליון שקל בשנה. מתחילת השנה זינקו מכירות טרה בקטגוריה בלמעלה מ-100% (מנתח שוק של כ-15% לנתח שוק של כ-30%), כאשר דנונה של שטראוס מחזיקה בכ-70% מהקטגוריה.

משקאות היוגורט You של טרה מוצעים ב-5 טעמים מפירות טבעיים ותוספים בריאותיים: דיאט תות 0% שומן המכיל את התוסף אומגה 3, דיאט קרנברי דובדבנים 0% שומן המכיל את התוסף אומגה 3, תות 1.5% שומן המכיל את התוסף ג'ינסנג, פסיפלורה קיווי גויאבה 1.5% שומן המכיל את התוסף ג'ינסינג ו-מנגו 1.5% שומן המכיל את התוסף קמומיל.

במסגרת ההשקה, ישווקו המשקאות בבקבוק משפחתי 750 מ"ל ובבקבוק 250 מ"ל TO GO לצריכה אישית. הבקבוקים עוצבו בדמות גוף אישה, כחלק מקונספט המוצר ובשילוב פקקים נוחים לשימוש.

זאב קלימי, מנכ"ל מחלבת טרה: "טרה ביצעה בשנה האחרונה שורה של מהלכים שהחזירו את החברה לצמיחה, ביססו את מעמדה בקטגוריות השונות והציגו חדשנות טכנולוגית, חדשנות מוצרית ופריצת דרך גם ברמה התדמיתית. המחלבה השיקה קוטג' מועשר, משקאות גלידה, מיתגה את מעדני הילדים, הציגה חדשנות במוצרי החלב ולאחרונה הובילה פרוייקט סביבתי ראשון מסוגו בישראל לשיפור פני העיר, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו. כל אלה, ביחד עם המהלך הנוכחי של השקת YOU, מבטאים את הרוח החדשה של טרה. המטרה שלנו להרחיב את הקטגוריה ואת הצריכה, להעניק לצרכנים מוצרים טובים יותר עם ערכים מוספים ולבלוט בכל קטגוריה".

הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה: "השקת YOU הינה מהלך חדשני וייחודי ומדובר בעליית מדרגה בקטגוריה חדשנית ומתפתחת של משקאות היוגורט הצומחת בקצב גידול תלת ספרתי. טרה הצליחה, הודות לטכנולוגיה מתקדמת, לייצר סדרה של מוצרים בריאותיים וטעימים המכילים רכיבים ייחודים בעלי ערך תזונתי רב. אומגה 3 היא אחד הרכיבים הפונקציונליים המובילים והמתפתחים בעולם. על פי בדיקות שערכנו מצאנו כי השוק הישראלי הגיע לבשלות ולכן החלטנו לשלב את האומגה 3 במשקאות היוגורט שלנו".

נזכיר, כי לאחרונה השיקה החברה החדשה המשותפת לדיינרס ולקבוצת הריבוע הכחול ודור אלון את כרטיס האשראי YOU. כרטיס האשראי דיינרס משולב עם כרטיס מועדון, שיעניק ללקוחותיו הטבות והנחות ברשת ריבוע כחול ותחנות הדלק של דור-אלון לצד שירותים נוספים.

סוגיית השימוש בשם זהה לשני מותגים שונים- כרטיס אשראי ומשקה יוגורט לא נפתרה בדרך יצירתית ונראה כי טרה בחרה להמשיך בהשקת המותג YOU מאשר ליצור בידול בעולם המותגים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה