ויתר על חידון התנ"ך - אבל קטף קמפיין חדש ל-bit
היום בצהריים יושק קמפיין חדש לציון חמש שנים לאפליקציית התשלומים bit. בקמפיין יככבו אלי פיניש וד"ר אבשלום קור. השניים יציגו לראשונה את המושג החדש "תעביט" - שילוב המילים "תעביר ב-bit".
לקראת עונת הרחצה, בחרו ב-bit באמצעות משרד הפרסום בלינק, להציג את דמותו של המציל בכיכובו של אלי פיניש שיופיע בשלל סיטואציות קומיות, ובכל אחת מהן ידגיש את הפועל החדש שזה עתה המציא - "תעביט". פיניש יציג את שלל אופציות התשלום הקיימות דרך הפלטפורמה של bit , כגון תשלום חשבון ארנונה, חשבון מים, קניות אונליין, תשלום לעסקים, קבלת החזרים מחברות ביטוח ופנסיה, תרומות לעמותות ועוד.
קור הוא דוקטור ללשון עברית, שדרן רדיו ומנחה טלוויזיה. במשך עשורים הוא משמש כיועץ הלשוני של גלי צה"ל. השנה, אחרי מעל 2 שנה, הודיע כי החליט להפסיק להנחות את חידון התנ"ך המסורתית שמתקיים ביום העצמאות. לאורך השנים השתתף בכמה קמפיינים, בין היתר לבית הספר להנדסאים ואיקאה. למפעל הפיס הוא סירב.
- למה הקמפיין הפרסומי של איקאה עם אבשלום קור כל כך טוב
- אצל הדודה והדוד - חגיגת פרסומות כזאת עוד לא היתה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עמית דדוש, מנהל יחידת bit, בנק הפועלים: "חמש שנים אחרי ש-bit ביססה את מעמדה כאפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל, המושג 'תעביר ב-bit' הפך למטבע לשון. כששם המותג הוא גם שם גנרי לפעולה עצמה זו הזדמנות להקל על כולם ולחבר להם את המושג 'תעביר לי ב-bit' למילה אחת 'תעביט'".
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
