ויתר על חידון התנ"ך - אבל קטף קמפיין חדש ל-bit

ד"ר אבשלום קור גויס לצדו של אלי פיניש לקמפיין בהפקת משרד הפרסום בלינק, שיחגוג חמש שנים לאפליקציית התשלומים, ויציג מושג חדש - "תעביט", כלומר תעביר בביט
ביז מדיה |

.

היום בצהריים יושק קמפיין חדש לציון חמש שנים לאפליקציית התשלומים bit. בקמפיין יככבו אלי פיניש וד"ר אבשלום קור. השניים יציגו לראשונה את המושג החדש "תעביט" - שילוב המילים "תעביר ב-bit".

לקראת עונת הרחצה, בחרו ב-bit באמצעות משרד הפרסום בלינק, להציג את דמותו של המציל בכיכובו של אלי פיניש שיופיע בשלל סיטואציות קומיות, ובכל אחת מהן ידגיש את הפועל החדש שזה עתה המציא - "תעביט". פיניש יציג את שלל אופציות התשלום הקיימות דרך הפלטפורמה של bit , כגון תשלום חשבון ארנונה, חשבון מים, קניות אונליין, תשלום לעסקים, קבלת החזרים מחברות ביטוח ופנסיה, תרומות לעמותות ועוד.

קור הוא דוקטור ללשון עברית, שדרן רדיו ומנחה טלוויזיה. במשך עשורים הוא משמש כיועץ הלשוני של גלי צה"ל. השנה, אחרי מעל 2 שנה, הודיע כי החליט להפסיק להנחות את חידון התנ"ך המסורתית שמתקיים ביום העצמאות. לאורך השנים השתתף בכמה קמפיינים, בין היתר לבית הספר להנדסאים ואיקאה. למפעל הפיס הוא סירב.

עמית דדוש, מנהל יחידת bit, בנק הפועלים: "חמש שנים אחרי ש-bit ביססה את מעמדה כאפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל, המושג 'תעביר ב-bit' הפך למטבע לשון. כששם המותג הוא גם שם גנרי לפעולה עצמה זו הזדמנות להקל על כולם ולחבר להם את המושג 'תעביר לי ב-bit' למילה אחת 'תעביט'".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.