2 דקות של גאונות: צפו בדרך הנפלאה שבה גטי אימג'ס פרסמה את עצמה באוסקר
טקס האוסקר, הסופרבול של עולם הקולנוע נערך אמש, בלילה שבין ראשון לשני שעון ישראל וסופסוף שבר לליאונרדו די קיפריו את ה"קריז" על פסלון האוסקר המיוחל לשחקן הטוב ביותר. כמו כל אירוע אמריקאי גדול ומתוקשר, גם האוסקר משמש הזדמנות מושלמת לחברות ומפרסמים לצאת בפרסומות שמתכתבות עם האירוע הנוצץ, ויש מי שעושה את זה מושלם - כמו גטי אימג'ס.
אתמול, במהלך שעות היום פרסמה גטי אימג'ס בטוויטר 8 סרטים קצרים בני 15 שניות המסכמים כל אחד מהסרטים המועמדים לאוסקר על הסרט הטוב יותר. תחת ההאשטג #BestPictures campaign הסרטונים מראים את הנרטיב הכללי של הסרט - הסיפור כפי שניתן להסביר אותו בדרך הקצרה והמדויקת ביותר - התחלה אמצע וסוף ב-15 שניות. כל זאת מבלי לחשוף שום פריים מהסרט עצמו ועדיין להצליח להעביר לצופים תחושה אמיתית של רוח הסרט.
הסרטים: "האיש שנולד מחדש", "ספוטלייט", "ברוקלין", "החדר", "מכונת הכסף", "גשר המרגלים", "מקס הזועם" ו"להציל את מארק וואטני" מוצגים בסרטוני גטי אימג'ס באמצעות פריימים מהירים שמורכבים ממאות תמונות ואף לא אחת מהן היא תמונה אמיתית מהסרט אלא ממאגרי התמונות האינסופיים של החברה. בסך הכל מדובר ב-2 דקות ערוכות בצורה מהירה, קצבית ואינטליגנטית שמזכירות לקהל המקצועי שבגטי יש הכל מהכל. אז מי באמת צריך ללכת לקולנוע?
גטי אימג'ס. כל הסרטים יחד במקבץ אחד
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
