ככה חוגגים יומולדת: גטי אימג'ס שולפת את הארכיון וחוזרת עם המפורסמים 20 שנה לאחור
לא בדיוק ברור בת כמה חברת גטי אימג'ס (Getty images) שהוקמה ב-1993 בסיאטל אך התמזגה בשנת 1997 עם חברת PhotoDisc ליצירת חברה ממוזגת תחת השם Getty Images (על פי ערך הויקיפדיה שלה). כמו תמיד, האמת היא איפשהו באמצע וכך גם כאן, בין גיל 22 ל-18 מציינת החברה את חגיגות ה-20 שלה בסדרת מודעות מעולה שמשמשת כמפגן כוח קריאייטיבי של מאגר התמונות העצום שלה.
כדי להמחיש ולהעביר לצופה ו/או הלקוח הפוטנציאלי הבא את מידת ה"עומק" שיש לגטי אימג'ס בארכיון האינסופי שלה, בחרה החברה ב-4 דמויות מפורסמות וחזרה איתם 20 שנה לאחור - בתמונות.
הגיוון שלה בתחומי הסיקור בא לידי ביטוי באמצעות ה"פרזנטורים" של הפרסומת: ביל קלינטון, מהנשיאים היותר פופולריים ותקשורתיים שאמריקה ידעה לתחום הפוליטיקה הבינלאומית, הנסיך וויליאם שמייצג בכבוד את המורמים מעם, בעלי הדם הכחול ומשפחות המלוכה, השחקנית המפורסמת והמוערכת סקרלט ג'והנסן ושחקנית הטניס סרינה וויליאמס, המעוטרת ביותר בטניס הנשים לדורותיו.
כל מודעה בקמפיין שמאחוריו עומד משרד הפרסום AlmapBBDO הברזילאי מכילה 111 תמונות של האובייקט המפורסם שלווה על ידי גטי אימג'ס לכל אורך הקריירה הפוליטית, הקולנועית והספורטיבית. התמונה האחרונה, אם מביטים מהסוף להתחלה, צולמה השנה ומצילום לצילום המודעה נותנת לצופה אפשרות להציץ לשינוי שחל בהופעתם החיצונית של המצולמים עד לתמונה הראשונה בתחילת דרכם, שמפגינה את שיא התמימות, פרט לקלינטון.
- 2.אדולפו ניקולאס 12/05/2015 15:20הגב לתגובה זונציגי האילומינאטי למי שלא הבין. "שלום חבר" אמר ולא יסף ואתם קניתם את השקר הזה
- 1.קמפיין מדהים (ל"ת)אבי 11/05/2015 17:40הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
