גבירותיי ורבותיי - מהפך: 'ערב טוב עם גיא פינס' עקפה את 'תכנית חיסכון'
2 ערוצי הברודקאסט רשמו התחזות קלה בפריים-טיים ביחס ליום רביעי שעבר, אבל בערוץ 10 יכולים להיות מאד מרוצים מהפרה-פריים, שהם התרחש מהפך, אליו נתייחס בהמשך.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.2%, התחזקות ביחס ל-35.6% ברביעי שעבר, ואילו תחקיר המקור (ערוץ 10) על חופשות התענוגות של רופאי ישראל, הניב 8.4%, מול 6.9% בשבוע שעבר.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה נתון גבוה ועגול של 20%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 9.4%, 'המתנחל' (ערוץ 10) עם האורח אבי ביטר זכתה ב-6.8%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 6.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) הניבה 7.8%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.5%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 8.1% מול 5% ל'צינור לילה' (ערוץ 10).
ראש בראש בפרה-פריים: זה דבר שלא קרה הרבה זמן - 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשמה 12.8%, וניצחה את הרצועה של ערוץ 2, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 11.3%, ו'תכנית חסכון' (קשת, ערוץ 2) שהניבה 12.3%. הסדרה 'סולטאן' (ערוץ 9) קיבלה 3.1%.
- בעלי "הקבביטר" הגיש כתב אישום פלילי נגד הזמר אבי ביטר שכינה אותו עבריין
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 24.1%, 'חדשות 10' קיבלה 11.1% ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.7%. 'חדשות 19:00' (ערוץ 9) עם 2.3%, ו'חדשות 21:00' (ערוץ 9) עם 1.9%.
- 2.ליאת 14/02/2014 14:06הגב לתגובה זובטבלה המפורסמת מדוע מספר תוכניות נעלמות מהטבלה היוצר מצג לעניין הרייטנג שלהם בהיקש עם הנתונים הקיימים. לא קיימת הלימה עם נתונים ממקורות אחרים . עשו בדיקה האם היסח דעת או יד אדם מכוונת בדבר.
- 1.צפוי. המחזיקים בפיפלמטר הם לא העפרון הכי חד (ל"ת)עצוב כמה הציבר שטחי. 13/02/2014 10:24הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
