מצאו שמרטף: פובליסיס יטפל בתקציב הפרסום של מותג חיתולי BabySitter

התקציב טופל עד לאחרונה בידי BB&A בבעלות מוטי בן בכר וקובי אמזלג שימשיך לטפל בשאר מותגי DPL. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום פובליסיס ישראל מצרף לשורותיו תקציב פרסום חדש. המשרד יטפל בתקציב מותג חיתולי BabySitter מבית DPL. עד לאחרונה טיפל בתקציב משרד הפרסום BB&A בבעלות מוטי בן בכר וקובי אמזלג, שאף עמד מאחורי השקת המותג בישראל. BB&A ימשיך לטפל בכל מותגי DPL כולל ניהול הפעילות בזירה הדיגיטלית והרשתות החברתיות. בנוסף למותג החיתולים BabySitter משווקת DPL את מותג החיתולים למבוגרים נועם, מותג התחבושות ההיגייניות לנשים Topped ומותג מוצרי הניקיון לבית קלינקל.

בין DPL לפובליסיס התנהל בשבועות האחרונים משא-ומתן מתקדם אשר נחתם סופית במהלך השבוע שעבר. נכון לעכשיו מסתמן כי תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים לשנה הקרובה. עינב אדיב ברר, מנכ"ל DPL: "החלטנו להרחיב את מערך הקריאייטיב ולשלב בו מוחות מבריקים נוספים. אני משוכנעת ששיתוף הפעולה עם פובליסיס ישראל יסייע בהשגת מטרותינו ויעדינו העסקיים גם בשנת 2014".

מן הראוי לציין שהבחירה בפובליסיס המנוהל על ידי ארי מלמוד אינה מקרית. בטרם עשה את המעבר לענף הפרסום, מלמוד, מבכירי אנשי השיווק בישראל, שימש כמנכ"ל חוגלה קימברלי (שותפות בין קימברלי-קלרק העולמית וקבוצת נייר חדרה בישראל). DPL שעושה את צעדיה הראשונים בתחום מותגי הנייר הסופג בחרה במלמוד, מי שעמד בראש חוגלה המשווקת את חיתולי האגיס, מוצרי ההגיינה השונים כגון קוטקס, ומוצרי הנייר הסופג כגון לילי וקלינקס, כמי שיוכל לשפר את מעמדה בתחרות הלוקאלית על בסיס ניסיונו האישי הרחב מהתחום.

מעבר לכך, הבחירה בפובליסיס מעידה על שאיפות DPL בשוק החיתולים. לאחר שעשתה את צעדיה הראשוניים באמצעות BB&A וזכתה להכרה ראשונית, היא נפרדת מבן בכר ואמזלג שליוו אותה נאמנה, ופונה לשחקנים המרכזיים בשוק הפרסום כדי לבצע את קפיצת המדרגה הנדרשת.

תקציבי הפרסום של מותגי החיתולים נחשבים לתקציבים עתירי פעילות, שכן מדובר בשוק אגרסיבי המגלגל כ-600 מיליון שקלים, הנשלט לאורך שנים על ידי 2 חברות (חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל). מותג BabySitter המיוצר במפעל חברת DPL בקיבוץ עמיר, החל את פעילותו לפני כשנתיים. לאחרונה החל מותג החיתולים להימכר גם ברשת שופרסל ונכון להיום נתח השוק שלו עומד על כ 15% - כך על פי נתוני החברה.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    א (ל"ת)
    זאת תמונה של ארי מהב 03/03/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יששכר 28/10/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    אחרי הכשלון בהאגיס הוא בדרך לקבור מותג נוסף.
  • 5.
    האחים בז'רנו 28/10/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    אבל זה גם משהו, עדיף להוסיף מאשר לאבד עוד משהו ואת זה כבר הוכיחו שבפובליסיס יודעים לעשות טוב מאד
  • 4.
    אלקסיס 28/10/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    מי מוציא 6 מיליון על חתולים? אולי רק למזון לחתולים סיאמים..
  • 3.
    מעריץ 28/10/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    אחרי שאדון מלמוד - מבכירי אנשי השיווק בארץ - הרס את האגיס ועל הדרך דפק את כל המבנה הארגוני בחוגלה עכשיו הוא מתפנה להרוג את התחרות. אכן איש השיווק של העשור.
  • 2.
    שאפו ארי! בשיא 28/10/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    קהל היעד: לקוחות רשת "הכל בדולר".
  • פח פח, אבל בקרוב לפניך (ל"ת)
    יוסףףף 28/10/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלברט א. 28/10/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    כל מה שיש לו היום, זה להתעסק בקקי ופיפי
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.