מצאו שמרטף: פובליסיס יטפל בתקציב הפרסום של מותג חיתולי BabySitter

התקציב טופל עד לאחרונה בידי BB&A בבעלות מוטי בן בכר וקובי אמזלג שימשיך לטפל בשאר מותגי DPL. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום פובליסיס ישראל מצרף לשורותיו תקציב פרסום חדש. המשרד יטפל בתקציב מותג חיתולי BabySitter מבית DPL. עד לאחרונה טיפל בתקציב משרד הפרסום BB&A בבעלות מוטי בן בכר וקובי אמזלג, שאף עמד מאחורי השקת המותג בישראל. BB&A ימשיך לטפל בכל מותגי DPL כולל ניהול הפעילות בזירה הדיגיטלית והרשתות החברתיות. בנוסף למותג החיתולים BabySitter משווקת DPL את מותג החיתולים למבוגרים נועם, מותג התחבושות ההיגייניות לנשים Topped ומותג מוצרי הניקיון לבית קלינקל.

בין DPL לפובליסיס התנהל בשבועות האחרונים משא-ומתן מתקדם אשר נחתם סופית במהלך השבוע שעבר. נכון לעכשיו מסתמן כי תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים לשנה הקרובה. עינב אדיב ברר, מנכ"ל DPL: "החלטנו להרחיב את מערך הקריאייטיב ולשלב בו מוחות מבריקים נוספים. אני משוכנעת ששיתוף הפעולה עם פובליסיס ישראל יסייע בהשגת מטרותינו ויעדינו העסקיים גם בשנת 2014".

מן הראוי לציין שהבחירה בפובליסיס המנוהל על ידי ארי מלמוד אינה מקרית. בטרם עשה את המעבר לענף הפרסום, מלמוד, מבכירי אנשי השיווק בישראל, שימש כמנכ"ל חוגלה קימברלי (שותפות בין קימברלי-קלרק העולמית וקבוצת נייר חדרה בישראל). DPL שעושה את צעדיה הראשונים בתחום מותגי הנייר הסופג בחרה במלמוד, מי שעמד בראש חוגלה המשווקת את חיתולי האגיס, מוצרי ההגיינה השונים כגון קוטקס, ומוצרי הנייר הסופג כגון לילי וקלינקס, כמי שיוכל לשפר את מעמדה בתחרות הלוקאלית על בסיס ניסיונו האישי הרחב מהתחום.

מעבר לכך, הבחירה בפובליסיס מעידה על שאיפות DPL בשוק החיתולים. לאחר שעשתה את צעדיה הראשוניים באמצעות BB&A וזכתה להכרה ראשונית, היא נפרדת מבן בכר ואמזלג שליוו אותה נאמנה, ופונה לשחקנים המרכזיים בשוק הפרסום כדי לבצע את קפיצת המדרגה הנדרשת.

תקציבי הפרסום של מותגי החיתולים נחשבים לתקציבים עתירי פעילות, שכן מדובר בשוק אגרסיבי המגלגל כ-600 מיליון שקלים, הנשלט לאורך שנים על ידי 2 חברות (חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל). מותג BabySitter המיוצר במפעל חברת DPL בקיבוץ עמיר, החל את פעילותו לפני כשנתיים. לאחרונה החל מותג החיתולים להימכר גם ברשת שופרסל ונכון להיום נתח השוק שלו עומד על כ 15% - כך על פי נתוני החברה.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    א (ל"ת)
    זאת תמונה של ארי מהב 03/03/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    יששכר 28/10/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    אחרי הכשלון בהאגיס הוא בדרך לקבור מותג נוסף.
  • 5.
    האחים בז'רנו 28/10/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    אבל זה גם משהו, עדיף להוסיף מאשר לאבד עוד משהו ואת זה כבר הוכיחו שבפובליסיס יודעים לעשות טוב מאד
  • 4.
    אלקסיס 28/10/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    מי מוציא 6 מיליון על חתולים? אולי רק למזון לחתולים סיאמים..
  • 3.
    מעריץ 28/10/2013 14:02
    הגב לתגובה זו
    אחרי שאדון מלמוד - מבכירי אנשי השיווק בארץ - הרס את האגיס ועל הדרך דפק את כל המבנה הארגוני בחוגלה עכשיו הוא מתפנה להרוג את התחרות. אכן איש השיווק של העשור.
  • 2.
    שאפו ארי! בשיא 28/10/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    קהל היעד: לקוחות רשת "הכל בדולר".
  • פח פח, אבל בקרוב לפניך (ל"ת)
    יוסףףף 28/10/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלברט א. 28/10/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    כל מה שיש לו היום, זה להתעסק בקקי ופיפי
חיים לוינסון (צילום מסך)חיים לוינסון (צילום מסך)

כמה עולה לקנות עיתונאי?

הפרשן המדיני של "הארץ", חיים לוינסון, פוטר לאחר שהתברר שקיבל כ-200 אלף שקלים מחברת יועץ תקשורת בחקירת "קטאר-גייט" - מבלי לגלות זאת לקוראים. לוינסון דיווח לפני הודעת "הארץ" כי הוא עוזב. בעיתון רצו להדגיש כי פוטר וסיפרו את הסיבה - ואז לוינסון אמר שעבד במקביל בעוד עבודות באישור של העיתון; האם קנו את העיתונאי? 

מנדי הניג |
נושאים בכתבה חיים לוינסון

עיתון "הארץ" הודיע על סיום דרכו של הפרשן המדיני חיים לוינסון, לאחר שנחשף כי קיבל תשלומים בהיקף של כ-200 אלף שקלים מחברת "פרספשן" שבבעלות היועץ האסטרטגי שרוליק איינהורן. העניין, שפרץ כמה שעות לאחר פוסט פרידה שפרסם לוינסון עצמו, מעלה הרבה שאלות עקרוניות על קשר בין עיתונאים לנטשאי הסיקור שלהם, וגם על ההתנהלות של לוינסון בכל השנים האלו ואפילו ביום פיטוריו - הוא רץ להודיע שהוא פורש, אבל הוא פוטר? גם ביום העזיבה הוא רצה להימנע מלספר על הפשלה הענקית? איך נאמין לו אם הוא משקר פעמיים - השקר השני: הניסיון להסתיר את השקר הראשון חמור בפני עצמו.  

בכל מקרה, בעוד "הארץ" מציג את ההחלטה כצעד להגנת אמון הקוראים, לוינסון טוען שפעל בשקיפות מול מערכתו והודה בהמשך בטעותו בחוסר גילוי נאות מלא. הסיפור, שמשתרע על פני חמש שנים הוא נורת אזהרה לתחום העיתונות - דנה וויס, קרן מרציאנו ועשרות עיתונאים בכירים משני הצדדים מקבלים כסף גדול על הנחיית כנסים, כתיבה ועוד. כסף קונה עיתונאים גם אם הם חושבים שלא. כשאתה מקבל מאות אלפי שקלים מגוף מסוים, אתה כבר לא יכול להיות אובייקטיבי לגביו. 

לוינסון יכול להגיד עוד שנים שהוא באמת חושב שאיינהורן ששילם לו הוא זכאי, ויכול להיות שהוא באמת מאמין בזה, אבל אין לו את הזכות לדבר על זה אם הוא מקבל אלפי שקלים מאיינהורן.  


חיים לוינסון, בן 41, הצטרף ל"הארץ" ב-2008, בתחילה ככתב שטחים ולאחר מכן ככתב פוליטי, בעל טור בגלריה ופרשן מדיני. לוינסון ידוע בביקורת על הממשלה הנוכחית, תמיכה בדמוקרטיה מערבית והגנה על ערכי שמאל-מרכז. בפוסט הפרידה שפרסם תיאר את 17 שנותיו בעיתון כ"עיטור הגבורה על החזה". עם זאת, הפוסט הזה, שכלל הודאה בשחיקה אישית, נכתב כמה שעות לפני החשיפה, והפך במהרה לבדיחה ולעג  - "פוטרת ואתה מוכר לנו שאתה גיבור"

שרוליק איינהורן הוא יועץ תקשורת ופוליטיקה ותיק, שמנהל קמפיינים בינלאומיים ומקומיים. חברת "פרספשן" שלו, המתמחה באסטרטגיות השפעה על דעת קהל, עומדת במרכז פרשת "קטאר-גייט", חקירה משטרתית שחשפה חשד לקבלת מימון מקטאר לניהול קמפיינים נגד ישראל. איינהורן נחקר בחשד להדלפת מסמכים רגישים. לוינסון, שמתח ביקורת חריפה על החקירה עצמה, הביע תמיכה פומבית באיינהורן, מבלי לחשוף את הקשר הכלכלי ביניהם.