הלחץ מתחיל להשפיע? ניסיון להטות את ההצבעה ב'אח הגדול' לטובת דורין סגול
בזמן שדיירי הבית של הריאליטי האח הגדול מחכים בציפייה לפרק ההדחה הלילה (יום ג'), יש מי שמנסה להטות את ההצבעה לטובת אחת המתמודדות. הפקת 'האח' דיווחה הערב כי "נחשף ניסיון להשפעה על תוצאות ההצבעה בתכנית". לדברי קשת "זוהי הפעם הראשונה שנעשה ניסיון להטות את תוצאות ההצבעה, ניסיון זה זוהה ונפסל בזמן אמת על ידי מערכת הבקרה".
מ'קשת' נמסר כי "במסגרת בדיקות של מערכת ההצבעה ב'קשת' וביוניסל (החברה הטכנולוגית האוספת את נתוני ההצבעות, מ"ב) שמתבצעות במהלך כל הצבעה מאז תחילת העונה, התגלה ניסיון הצבעה פסול, בהיקף גבוה, עבור הדיירת דורין סגול. המדובר בניסיון להטות את תוצאות ההצבעה של תכנית ההדחה הכפולה שתתקיים הערב. ניסיון זה זוהה במהרה על ידי מערכת שפותחה לזיהוי ופסילה בזמן אמת של הצבעות מסוג זה".
על פי המידע שהתקבל ב'יוניסל', ההצבעה נעשתה רק עבור סגול כאשר לדבריהם מדובר בניסיון ראשון, מאז תחילת העונה, להטות את תוצאות ההצבעה.
בכל מקרה, ב'קשת' לא מתכוונים לדווח על המקרה לסגול או ליתר דיירי בית 'האח הגדול', שנמצאים בניתוק מוחלט מהנעשה מחוץ לבית, וזאת משום שלסגול למעשה אין כל קשר לניסיון להטות את ההצבעה. עם זאת, משפחתה של דורין סגול עודכנה בדבר.
איך זה ישפיע על מהלך התכנית הערב? ב'קשת' מציינים כי מאחר שמערכת בקרת ההצבעה מתוכנתת לסנן ולפסול הצבעות שאינן תקינות בזמן אמת, ההדחה הערב תתקיים כמתוכנן תוך ספירה מחדש של הקולות, לאחר הפחתת אותם קולות פסולים.
מנכ"ל חברת יוניסל, איל לרנר, מסר היום כי "המערכת שמפקחת על ההצבעות עובדת בצורה אוטומטית ללא מגע יד אדם. בתוך כך, המערכת מנטרת ניסיונות הטיית הצבעות, מתריעה על כך ופוסלת את הניסיונות הללו. כך היה במקרה האמור".
לפני שנתיים: "פרשת תמר יהלומי"
'קשת' כבר התמודדה בעבר עם מקרה דומה. לפני כשנתיים חשפה הזכיינית ניסיון להטות תוצאות בתכנית כוכב נולד, לטובתה של המתמודדת
בבדיקות נוספות שנעשו, התגלה חוסר מתאם מובהק בהצבעות שהתקבלו עבור יהלומי באמצעים הסלולריים הנ"ל זאת לעומת התוצאות שהתקבלו במקביל באתר האינטרנט של התכנית. מנכ"ל יוניסל בזמנו, נמרוד קמחי , אמר בזמנו כי "ממצאי בדיקתנו מצביעים על דפוס הצבעה בעייתי ביותר. בבדיקה שערכנו התברר כי דפוס זה לא היה קיים בעונות קודמות".
'קשת' והפקת 'כוכב נולד' - טדי הפקות, פנו למשרד חקירות פרטי, ובהמשך התברר כי אביה של יהלומי אחראי לאותו ניסיון, ויהלומי עצמה הודיעה על פרישה מהתכנית.
- 3.אייל מורנצ 29/07/2015 18:32הגב לתגובה זויוניסל חברת scam ponzi גונבים כסף מזקנים ונכים דרך הודעות sms
- 2.הגברת סגול חייבת לעוף ואתמול ויפה שעה אחת קוד (ל"ת)ב.ש. 08/08/2013 23:11הגב לתגובה זו
- 1.ב.ש. 08/08/2013 23:08הגב לתגובה זוהגברת סגול חייבת לעוף

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
