בובה של מדינה
צילום: רונן פדידה
רייטינג

לא בגלל אייל גולן: The voice ירדה ל-31.4%, 'בובה של מדינה' איבדה 30%

הפריים-טיים בברודקאסט רשם אמש ירידה בנתוני הצפייה. גם אמנון לוי נחתך עם תכניתו 'פנים אמיתיות' ב-30%. רק 5.4% ל'אייל גולן קורא לך' בערוץ 24
אלכסנדר כץ | (1)

ערב מעניין בטלוויזיה: גם ערוץ 2 וגם ערוץ 10 רשמו ירידה משמעותית ברייטינג ביחס לנתונים הרגילים שלהם, ולאלה של יום רביעי שעבר למשל. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי The voice (רשת, ערוץ 2) קיבלה 31.4%, מול כמעט 40% בפרק האחרון במוצ"ש.

'פנים אמיתיות' (ערוץ 10) רשמה ירידה של 30% בשבוע, מ-17.5% ברביעי שעבר ל-12.2%, וגם 'בובה של מדינה' (ערוץ 10) איבדה 30% - מ-18.6% (ושיא רייטינג מאז עלתה לאוויר) ל-13.4%, שיא שלילי. 'אייל גולן קורא לך' (ערוץ 24) עם 5.4%, נתון נמוך ביחס לאלו שקיבלה לאחרונה.

'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 27.2%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) עם 6.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 7.8%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.8%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.7%.

בסך הכל, הרייטינג של שידורי תעמולת הבחירות הגיע לכמעט 14% במשותף ב-3 הערוצים: ב'רשת' ערוץ 2 הוא הגיע ל-7.2%, בערוץ 10 ל-4.9%, ובערוץ 1 - ל-1.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'מועדון המבקרים' (רשת, ערוץ 2) הניבה 9.9%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 13.8%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-8.3%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 24%, מול 'חדשות 10' עם 9.2% ו'מבט' (ערוץ 1) שרשמה 4.6%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    היה ארוע משפחתי לכל אנשי הפיפל מיטר :) (ל"ת)
    פיפל מיטר 17/01/2013 14:34
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.