אופן ווב חתמה על עסקה עם 4 אתרים ב-20 מיליון דולר
חברת אופן ווב הישראלית שפיתחה פלטפורמה לבניית קהילות באתרי תוכן חתמה על עסקה עם 4 אתרים בינלאומים: Arena Group, The Daily Beast, Reach Plc ו-Fandom שיטמיעו את המערכת של החברה.
ההסכם מול האתרים נחתם למספר שנים, בהיקף כולל של כ-20 מיליון דולר לשנה. מהחברה נמסר כי ההסכם יכול להגיע עד ל-30 מיליון דולר בשנה וזאת בכפוף לביצועים וגידול במשתמשים.
המערכת OpenWebOS של החברה היא פלטפורמה לבניית קהילות באתרי תוכן במטרה לייצר שיח ציבורי, בריא ואיכותי יותר. לדברי החברה, הפלטפורמה מארחת יותר מ-120 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, כאשר הטכנולוגיה של OpenWeb עוזרת לבעלי אתרים לבנות קהילות תוססות המושרשות בשיחות בריאות וחוויות חברתיות חזקות.
הסכם זה מצטרף לרכישה האחרונה שביצעה החברה כאשר רכשה את חברת Jeeng בינואר האחרון בכ-100 מיליון דולר. לפני כן ביצעה החברה 2 רכישות נוספות; בינואר 2022 רכשה OpenWeb את חברת Hive Media תמורת 60 מיליון דולר, באפריל 2022 היא רכשה את חברת ADYOULIKE, שמספקת פלטפורמה טכנולוגית לפרסום דיגיטלי, תמורת 100 מיליון דולר.
Arena Group מחזיקה במספר של אתרי אינטרנט שונים, ובניהם אתר הספורט Sports Illustrated. ה- The Daily Beast הוא אתר חדשות ודעות פופולרי בארה"ב המכסה מגוון רחב של נושאים. Reach Plc היא חברת מדיה בריטית המחזיקה בפורטפוליו של עיתונים, מגזינים ואתרי אינטרנט. Fandom היא פלטפורמת קהילה המונעת על ידי גולשים ויוצרי תוכן המספקת מידע, חדשות ומאפשרת לקיים דיונים במגוון רחב של נושאים.
אופן ווב הוקמה בשנת 2015 על ידי המנכ''ל הנוכחי של החברה נדב שובל. החברה גייסה עד כה כ- 393 מיליון דולר ושוויה עומד כיום על מעל ל 1.5 מיליארד דולר. החברה מעסיקה למעלה מ-375 עובדים בתל אביב, ניו יורק, קייב, סן דייגו, קנדה, לונדון ופריז.
החברה מסרה כי היא עובדת כיום עם מעל ל-1,000 אתרי תוכן גדולים, ביניהם: Fox News, Yahoo, TechCrunch, Salon, AOL, The times ובארץ- גלובס, ישראל היום, ספורט 5, מעריב ועוד.
- 1.גיא 29/07/2023 09:40הגב לתגובה זוניכר שהחברה שקיימת 8 שנים פועלת לי על אסטרטגיית צמיחה, קונה חברות במצטבר במאות מיליוני דולרים מכספי משקיעים ולא מרווחים. הערכת שווי מנופחת ולא ריאלית לשוק של היום. מה שגם שמה שהחברה מבטיחה לא מתקיימת - שפה נקיה ובטוחה ויש גבול להתפתחות ומוערבות קהילה באתרים. ראינו מה קרה לטאבולה ואוטבריין שעכשיו פונות לכיוון של בניית קהילה openweb, כך שתהיה תחרות ובכלל שוק הפרסום שנמצא בבעיה.
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
ChatGPT (גרוק)איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?
תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?
רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.
הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.
המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי
הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.
המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".
- פי 5 בתשעה חודשים - מרקור שעובדת עם ChatGPT כבר שווה 10 מיליארד דולר
- ציטט את ChatGPT כהוכחה רפואית - מה פסק השופט?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".
