יאהו וטוויטר הכריזו על שת"פ - "ציוצים הם מקור מידע חשוב למשתמשים"

מנכ"ל יאהו מריבה מאייר הודיעה היום בבלוג האישי שלה על תחילת שיתוף פעולה עם הרשת החברתית הפופולרית. "יותר הזדמנויות לללמוד ולשתף"
ידידיה אפק | (1)

אתר האינטרנט יאהו (סימול: YHOO) והרשת החברתית טוויטר הכריזו היום (ה') על שיתוף פעולה. מנכ"לית יאהו מריסה מאייר הודיעה על שיתוף הפעולה, שישלב את פעילות החברות, בבלוג האישי שלה.

"עדכונים ישירים מפוליטיקאים, סלבריטאים, וחברות מדיה הפכו למקור מידע וחדשות חשוב", כתבה מאייר בבלוג. "140 תווים (מספר התווים המקסימלי המותר בטוויטר) יכולים לחבר בין דפורטאים לאוהדים, להעביר חדשות הישר מהשטיח האדום, ולעורר דיונים גלובליים", הוסיפה מאייר.

"ציוצים הפכו למקור מידע חשוב עבור רבים מהמשתמשים שלנו, ולכן אנו נרגשים להכריז על שיתוף פעולה עם טוויטר ולהכניס ציוצים ישירות לתוך הפיד של יאהו." כותבת המנכ"לית בת ה-38.

מאייר מסבירה שיאהו מתכוונת לשלב ציוצים אישיים רלבנטיים בסיפורי החדשות שהגולשים יקראו, על מנת לתת לגולשים "יותר הזדמנויות לללמוד ולשתף". היא מוסיפה שבדרך זו, משתמשי יאהו יהיו מסוגלים למצוא בקלות אנשים וכותבים מעניינים אחריהם ניתן יהיה לעקוב בטוויטר, בהתאם לתחומי העניין הרלוונטיים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זילברטו 16/05/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    מתנהגת כמו אופציה של גוגל ויאהו ועכשיו גם טוויטר - כסף על הריצפה
ג'ף בזוס אמאזון אמזון
צילום: AFP

סיפורה של חברה: אמזון חוגגת השבוע 25 שנים להיווסדה

מחנות למכירת ספרים קטנה לענקית טכנולוגיה ששווה היום קרוב לטריליון דולר. אלו הנק' המרכזיות בהיסטוריה של החברה ששינתה את כללי המשחק
עמית נעם טל |
ענקית הטכנולוגיה אמזון (סימול:AMZN) חוגגת השבוע 25 שנים להיווסדה, וזו הזדמנות מצוינת להיזכר בנקודות החשובות שמסבירות כיצד הפכה אמזון מחנות למכירת ספרים לענקית טכנולוגיה ששולטת כמעט בכל תחום, ושווה נכון להיום קרוב ל-960 מיליארד דולר.  החברה נוסדה ב-1994, והתפרסמה בתחילה בעיקר בזכות מכירות הספרים. ג'יף בזוס משמש ההקמה כיו"ר, נשיא ומנכ"ל החברה. האתר עצמו נפתח ב-1995 ופעל בתחילה בארה"ב בלבד. בהדרגה בפתח בזוס את האתר למדינות נוספות.  
ב-1999 הפכה אמזון לפלטפורמת מכירות הספרים באונליין הגדולה בעולם, והיא מחליטה להיכנס לשוק נוסף: מכירות של מוזיקה ו-DVD, כאשר סל המוצרים שהציעה החברה ממשיך לגדול בהדרגה. ב-2008, אמזון הפכה להיות חברת המכירות הגדולה בעולם. ב-2018 הסתכמו המכירות שהתבצעו באתר של החברה ב-524 מיליארד דולר, או 45% מסכום כלל המכירות שבוצעו באינטרנט.  ב-2005 משיקה החברה את AMZN פריים, מועדון הלקוחות של החברה, שמציע שירות מהיר יותר, והנחות עבור מוצרים ספציפיים. נכון להיום, לחברה יש יותר מ-100 מיליון חברים במועדון זה, מועדון החברים השני בגודלו בעולם. ב-2007 משיקה החברה את הקינדל, רואה הספרים האלקטרוני ששינה את שוק הספרים בארה"ב. הרעיון של "חנות ספרים" במכשיר, שמאפשרת למשתמשים להוריד כל ספר בתוך שניות ללא תלות במיקום, היה חדשני וגרם להרבה כאב ראש עבור תעשיית המו"לות.