יאהו וטוויטר הכריזו על שת"פ - "ציוצים הם מקור מידע חשוב למשתמשים"

מנכ"ל יאהו מריבה מאייר הודיעה היום בבלוג האישי שלה על תחילת שיתוף פעולה עם הרשת החברתית הפופולרית. "יותר הזדמנויות לללמוד ולשתף"
ידידיה אפק | (1)

אתר האינטרנט יאהו (סימול: YHOO) והרשת החברתית טוויטר הכריזו היום (ה') על שיתוף פעולה. מנכ"לית יאהו מריסה מאייר הודיעה על שיתוף הפעולה, שישלב את פעילות החברות, בבלוג האישי שלה.

"עדכונים ישירים מפוליטיקאים, סלבריטאים, וחברות מדיה הפכו למקור מידע וחדשות חשוב", כתבה מאייר בבלוג. "140 תווים (מספר התווים המקסימלי המותר בטוויטר) יכולים לחבר בין דפורטאים לאוהדים, להעביר חדשות הישר מהשטיח האדום, ולעורר דיונים גלובליים", הוסיפה מאייר.

"ציוצים הפכו למקור מידע חשוב עבור רבים מהמשתמשים שלנו, ולכן אנו נרגשים להכריז על שיתוף פעולה עם טוויטר ולהכניס ציוצים ישירות לתוך הפיד של יאהו." כותבת המנכ"לית בת ה-38.

מאייר מסבירה שיאהו מתכוונת לשלב ציוצים אישיים רלבנטיים בסיפורי החדשות שהגולשים יקראו, על מנת לתת לגולשים "יותר הזדמנויות לללמוד ולשתף". היא מוסיפה שבדרך זו, משתמשי יאהו יהיו מסוגלים למצוא בקלות אנשים וכותבים מעניינים אחריהם ניתן יהיה לעקוב בטוויטר, בהתאם לתחומי העניין הרלוונטיים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זילברטו 16/05/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    מתנהגת כמו אופציה של גוגל ויאהו ועכשיו גם טוויטר - כסף על הריצפה

המרוויח הגדול: הנפקת טוויטר תכניס לגולדמן זאקס 20 מיליון דולר

ע"פ דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החתם המרכזי של הנפקת הרשת החברתית צפוי להכניס כפול מכל בנק אחר המעורב בהנפקה שתצא לפועל בשישה לנובמבר
יואב כהן |
הנפקת טוויטר הולכת ומתקרבת ומתגלה ומסתמן כי גולדמן זאקס (סימול: Gד) הולך להיות אחד המרווחים הגדולים שלה. ע"פ דיווח בוול סטריט ג'ורנל, החתם המרכזי של ההנפקה צפוי להכניס לכיסו 20 מיליון דולר, כפול מכל בנק אחר המעורב בהנפקת הרשת החברתית. ע"פ הערכות, המניה תונפק במחיר של בין 17-20 דולר והרשת צפויה לגייס כ-1.6 מיליארד דולר. בסך הכל, הבנקים המעורבים בהנפקה ירוויחו 3.25% מהכסף שטוויטר תגייס. כאמור, גולדמן זאקס יקבל את הנתח הגדול ביותר, כאשר שאר הבנקים לא צפוים להרוויח יותר מעשרה מיליון דולר. ההנפקה המסקרנת תתקיים בסופו של דבר בשישה לנובמבר והמניה תיסחר תחת הסימול TWTR. על פי התשקיף שהגישה לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) לרשת יותר מ-215 מיליון לקוחות חודשיים ו100 מיליון משתמשים יומיים. המנוע המרכזי של החברה הוא תחום הסלולר כאשר 75% מהמשתמשים החודשיים גולשים לאתר דרך הסמארטפון. הגולשים הללו מהווים 65% מההכנסות של טוויטר מפרסומות בעוד שמהחברה נמסר שתחזית הצמיחה מסקטור זה היא חיובית.