למה מכבי חיפה משלמת קנס על האירועים במלטה?
מכבי חיפה פתחה את העונה האירופית שלה עם ניצחון חוץ משכנע על האמרון ספרטנס בתוצאה 0:4, שהיה גם ניצחון הבכורה של מסאי דגו כמאמן הירוקים. אבל מה שיזכרו מהמשחק הזה הוא את האירועים מהיציע.
זעם גדול במועדון. אוהדי מכבי חיפה (צילום: באדיבות מכבי חיפה)
במחצית השנייה כאשר נפתח עימות בין אוהדי הקבוצה המלטזית לבין האוהדים הירוקים. תחילה היו אלה אוהדי מכבי חיפה שהשליכו אבוקות אל תוך כר הדשא. לטענתם, אוהדי האמרון קראו קריאות "פלשתין, פלשתין", מה שהוביל למהומות ביציע והוביל להפסקת המשחק.
באירוע נעצרו שני אוהדי חיפה שאף עמדו אתמול (רביעי) בפני שופט מקומי שהחליט כי השניים יקבלו 12 חודשי עבודות שירות על תנאי למשך שלוש שנים. כל אחד מהם נקנס ב-300 אירו על נזק לאצטדיון. בנוסף, נאסר על השניים לבקר באצטדיונים של מלטה בשנה הקרובה - מה שבכל מקרה הם לא היו אמורים לעשות.
- הזכיה של אולימפיאקוס גורמת לנו לתהות: האם הישראליות יכלו גם?
- מגן הנבחרת הוגדר כהבטחה, אבל השווי שלו ממשיך לצנוח – זו הסיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גם אופ"א לא תעבור לסדר היום ותעניש את המועדון. העונש שצפוי: במשחק החוץ הבא תיאסר כניסת האוהדים הירוקים. מעבר לכך, בכרמל צפויים לקנס כספי. השנים האחרונות מוכיחות כי הירוקים משלמים לא מעט כסף בשל האירועים המכוערים מצד חלק מהאוהדים, למרות שמבחינה מספרית הם הוכיחו שהם הקהל הגדול בארץ.
לאחרונה פורסם בהולנד כי מכבי חיפה נמצאת במקום הרביעי בטבלת הקבוצות ששילמו את הקנסות הגבוהים ביותר במצטבר. עבור קנסות מ-2021 שילמו 482,250 אירו. רק פיינורד, מארסיי ובאזל שילמו יותר בשנתיים האחרונות.
בין הדוגמאות הבולטות: בעונה שעברה הירוקים נקנסו ב-23 אלף אירו בגין הדלקת אבוקות בסמי עופר במשחק מול פריז סן ז'רמן. על פריצת האוהד למגרש מול הפריזיאים, נקנסו הירוקים ב-8,000 אירו.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
מקרה נוסף קרה מול אולימפיאקוס, כאשר הירוקים נקנסו ב-70 אלף אירו על כך שהדליקו אבוקות בשני המשחקים. במשחק הבית הקנס עמד על 40 אלף אירו ובמשחק חוץ על 30 אלף אירו. הירוקים מבינים כי גם הפעם הקנס יהיה גבוה, זאת עוד לפני הרווחים האפשריים באירופה והחשש כי העונה לא יגיעו לשלב הבתים של ליגת האלופות בשל הסגל הדליל ביחס לעונה שעברה.
- 2.נראה לי שמכבי חיפה קלטה חלק נכבד מאוהדי בית"ר.... (ל"ת)לירי 13/07/2023 10:16הגב לתגובה זו
- 1.ירוק זה הדגל של החמאס, לא ? (ל"ת)קלבסיאלה 13/07/2023 08:47הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
