ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?
הכוכבים של ריאל מדריד מתניידים לאימון ולמשחקים ברכבי יוקרה. המועדון חילק בימים האחרונים רכבים חדשים עבור העונה הקרובה, אבל כמה שווים אותם רכבים שהם מקבלים? ובכן, מתברר כי ריאל מדריד מעניקה לשחקניה אפשרות לבחור מתוך מגוון דגמים יוקרתיים של BMW, שמחירם נע בין 70,000 אירו לדגמי ה-i5, ועד ל-175,000 אירו עבור דגמי ה-XM ההיברידיים.
ה-BMW i7, רכב אותו בחר ג'וד בלינגהאם, מתקרב למחיר הגבוה של 180,000 אירו. הוא בעל עם 659 כוחות סוס ורמת פאר גבוהה במיוחד. בדקנו גם את מחירי אותם רכבים בישראל. מתברר כי דגמי 5-7 נמכרים במחירים גבוהים בהרבה, בשל ענייני מיסוי. רכב BMW i7 עולה סביב 1.11 מיליון שקל.
לוקה מודריץ' (האתר הרשמי של ריאל מדריד)
למרות היוקרה, לפי הדיווחים בספרד, לא כל הכוכבים יכולים לנהוג ברכבים שקיבלו. קיליאן אמבפה וג'וד בלינגהאם, שניים מהשחקנים הבולטים בקבוצה, עדיין ללא רישיון נהיגה. אמבפה, שהשתמש בעבר בדגם ה-i7, בחר השנה ברכב השטח היוקרתי BMW XM ונעזר בנהג פרטי. בלינגהאם, לעומת זאת, מעדיף להסתייע במוניות או לנסוע לצד אמו שנחשבת לנהג מלווה.
- רכב היוקרה נרשם על שם אחר כדי שלא יעוקל - איך הצליחו בכל זאת לעקל את הרכב?
- BMW סדרה 1 חדשה - פרימיום קומפקט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שחקני ריאל מדריד קיבלו השנה אפשרות לבחור בין חמישה דגמים שונים של BMW: ה-iX2, ה-iX, ה-i5, ה-i7 החשמליים וה-XM ההיברידי פלאג-אין.
- 5.אלקסיס 15/01/2025 13:10הגב לתגובה זוהרכב כי המשכורת שלהם נמוכה מידי
- 4.ריאל 03/10/2024 15:04הגב לתגובה זובנזמה, רונאלדו, מודריץ' קרוס וראמוס
- 3.עמוס 02/10/2024 13:36הגב לתגובה זומה עים האוהדים גם לנו מגיע
- 2.שחר 01/10/2024 15:58הגב לתגובה זוגם לי נתנו לבחור משהו בעבודה בבקבוק יין או צנצנת דבש חחחחח
- 1.הפרה חולבת 01/10/2024 07:58הגב לתגובה זומדהים כמה ההפרש על מה עוד מאות אלפי שח?
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
