קיליאן אמבפה
צילום: אתר ריאל מדריד

ריאל מדריד חילקה רכבי יוקרה: כמה שווים הרכבים של ויניסיוס ואמבפה?

שחקני ריאל מדריד נהנים מרכבי BMW בשווי של עד 175,000 אירו, כשחלקם עדיין לא מורשה לנהוג. כמה רכב כזה עולה בישראל? וכמה שווה הרכב של בלינגהאם, שנעזר באמו כנהג מלווה?
איציק יצחקי | (5)

הכוכבים של ריאל מדריד מתניידים לאימון ולמשחקים ברכבי יוקרה. המועדון חילק בימים האחרונים רכבים חדשים עבור העונה הקרובה, אבל כמה שווים אותם רכבים שהם מקבלים? ובכן, מתברר כי ריאל מדריד מעניקה לשחקניה אפשרות לבחור מתוך מגוון דגמים יוקרתיים של BMW, שמחירם נע בין 70,000 אירו לדגמי ה-i5, ועד ל-175,000 אירו עבור דגמי ה-XM ההיברידיים.

ה-BMW i7, רכב אותו בחר ג'וד בלינגהאם, מתקרב למחיר הגבוה של 180,000 אירו. הוא בעל עם 659 כוחות סוס ורמת פאר גבוהה במיוחד. בדקנו גם את מחירי אותם רכבים בישראל. מתברר כי דגמי 5-7 נמכרים במחירים גבוהים בהרבה, בשל ענייני מיסוי. רכב BMW i7 עולה סביב 1.11 מיליון שקל.

לוקה מודריץ' (האתר הרשמי של ריאל מדריד)

לוקה מודריץ' (האתר הרשמי של ריאל מדריד)

למרות היוקרה, לפי הדיווחים בספרד, לא כל הכוכבים יכולים לנהוג ברכבים שקיבלו. קיליאן אמבפה וג'וד בלינגהאם, שניים מהשחקנים הבולטים בקבוצה, עדיין ללא רישיון נהיגה. אמבפה, שהשתמש בעבר בדגם ה-i7, בחר השנה ברכב השטח היוקרתי BMW XM ונעזר בנהג פרטי. בלינגהאם, לעומת זאת, מעדיף להסתייע במוניות או לנסוע לצד אמו שנחשבת לנהג מלווה.

שחקני ריאל מדריד קיבלו השנה אפשרות לבחור בין חמישה דגמים שונים של BMW: ה-iX2, ה-iX, ה-i5, ה-i7 החשמליים וה-XM ההיברידי פלאג-אין.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אלקסיס 15/01/2025 13:10
    הגב לתגובה זו
    הרכב כי המשכורת שלהם נמוכה מידי
  • 4.
    ריאל 03/10/2024 15:04
    הגב לתגובה זו
    בנזמה, רונאלדו, מודריץ' קרוס וראמוס
  • 3.
    עמוס 02/10/2024 13:36
    הגב לתגובה זו
    מה עים האוהדים גם לנו מגיע
  • 2.
    שחר 01/10/2024 15:58
    הגב לתגובה זו
    גם לי נתנו לבחור משהו בעבודה בבקבוק יין או צנצנת דבש חחחחח
  • 1.
    הפרה חולבת 01/10/2024 07:58
    הגב לתגובה זו
    מדהים כמה ההפרש על מה עוד מאות אלפי שח?
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.