עליה של 55%: אלה 3 שחקני נבחרת ישראל בכדורגל שמחירם האמיר
נבחרת ישראל התכנסה לצמד המשחקים במוקדמות היורו כאשר אוסקר גלוך, תאי בריבו ועדן קארצב שווים יותר מבעבר. המספרים בפנים
נבחרת ישראל נמצאת בהכנות אחרונות לצמד המשחקים במוקדמות היורו - בשבת תארח את נבחרת קוסובו ושלושה ימים מאוחר יותר תפגוש את נבחרת שוויץ.
הנבחרת עברה לא מעט זעזועים ופרישות בשנה האחרונהץ המאמן אלון חזן והמנהל המקצועי יוסי בניון בנו סגל חדש שנבנה על לא מעט כשרונות צעירים מהכדורגל הישראלי. אותם כשרונות כבר הספיקו להוכיח את עצמם בזירה הבינלאומית. שלושה שחקנים מהסגל הרחב אף העלו את ערכם ונמצאים במגמת עלייה.
בין השאר מדובר בקשר אוסקר גלוך. הוא נמכר לאחרונה לרדבול זלצבורג תמורת 7 מיליון ומרוויח שכר של 550 אלף יורו לעונה לא כולל בונוסים. החוזה הוא לארבע שנים. בעקבות המעבר, מחירו האמיר מ-4.5 מיליון יורו ל-7 מיליון - לפי שוויו בעת המכירה. כלומר, עליה של 55.5% במחיר.
שחקן נוסף הוא תאי בריבו. הוא נמצא בעונה נהדרת בוולפסברג ומחירו עלה לאחרונה, על פי אתר "טרסנפרמרקט", ל-2.5 מיליון יורו (בפעם האחרונה שהשתנה המחיר זה היה בחודש נובמבר ואז הוא היה שווה 2 מיליון יורו - עליה של 25%) - זאת לאחר שנמכר ממכבי פתח תקוה. החלוץ מרוויח מעל מיליון שקל לעונה (בהמרה).
- אינטר רוצה את גלוך: עסקה של עד 25 מיליון אירו
- האם אוסקר גלוך שווה 30 מיליון אירו? זו הקבוצה שתגיש הצעה בקרוב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עלה מאז נתניה. קארצב בצהוב (שלומי גבאי)
שחקן נוסף ואולי המפתיע בשלישייה, הוא אקס מכבי נתניה, עדן קארצב. הקשר נמכר בתחילת העונה לבאשקשהיר הטורקית ומחירו נסק ל-2.3 מיליון יורו. קארצב חתם ל-4.5 שנים בקבוצה הטורקית ומרוויח שכר של כחצי מיליון אירו לעונה. על פי האתר, שוויו עד לאחרונה היה 2 מיליון יורו וכעת עלה ל-2.4 מיליון. כלומר, עליה של 20%.
- 1.גלוך יהיה שווה 10-20 קלללל (ל"ת)מכביסט 23/03/2023 06:56הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
