לקוחות לאומי קארד הכי מרוצים: החברה זכתה ב- 5 כוכבי מצוינות לשירות לקוחות

הכנס השנתי לשירות לקוחות של המי"ל שנערך היום (ה') העניק את הציון הגבוה ביותר ל-2 חברות: פמי פרימיום ולאומי קארד. 4 כוכבי מצוינות בשרות הוענקו לתמי 4, אמפא מוצרי צריכה, יורוקום, אלקטרה וקוקה קולה
משה בנימין |

היום (ה') נערך במלון שרתון סיטי טאוור הכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), אשר יוחד לנושא מנהיגים למצוינות בשירות, במהלכו הוענקו כוכבי המצוינות בשירות לשנת 2007.

השנה, הציון למשתתפים בתחרות הורכב בחציו מתוצאות סקר שביעות רצון לקוחות שנערך במיוחד עבור התחרות. בסקר נשאלו מאות מלקוחות

המתמודדים שאלות בנושאי שרות. חציו השני של הציון ניתן ע"י צוות שופטים מומחה.

החברות שזכו בציון הגבוה ביותר על מצוינות בשרות, הן חברת פמי פרימיום ולאומי קארד. אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד אמר: "מרגע הקמת חברת לאומי קארד לפני 7 שנים שמנו לנו ליעד את נושא השרות, מתוך הבנה שהשרות הוא אחד הגורמים המרכזיים שמבדלים את החברה מחברות אחרות".

השנה התמודדו 14 חברות וגופים ציבוריים במסגרת 3 קטגוריות על פי גודלם. בין המועמדים: קוקה קולה, תמי 4, יורוקום, אלקטרה, עיריית חולון, YES ועוד.

3 כוכבים ו-4 כוכבים - הדירוג

ארבעה כוכבי מצוינות בשרות הוענקו לתמי 4, אמפא מוצרי צריכה, יורוקום תקשורת דיגיטאלית, אלקטרה מוצרי צריכה, קוקה קולה, עיריית חולון, ו- YES.

שלושה כוכבי מצוינות בשרות הוענקו להולנדיה, דיגיטל סרוויס, דשנים וחומרים כימיים ו- משקר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סופרמרקט אינפלציה קניות
צילום: תמר מצפי

מפתיע: האינפלציה בישראל נמוכה בהרבה מהמדינות המפותחות

אם חשבתם שישראל הרבה יותר יקרה מהעולם, המספרים מוכיחים אחרת: עשור של אינפלציה נמוכה מציב את ישראל בפער של יותר מפי 2.5 מול ה-OECD

ד"ר אדם רויטר |
נושאים בכתבה אינפלציה OECD

מסתבר שקצב האינפלציה בישראל נמוך בהרבה מאשר ברוב המדינות המפותחות, ה-OECD. זאת בניגוד ל"תחושות בטן" שיש לנו. מסתבר גם שמדד מפתיע מראה שאפילו מחירי השירותים העירוניים בתל אביב, כבר אינם בראש רשימת הערים המרכזיות היקרות בעולם המערבי, כפי שהיה בעבר. המסקנות הללו מספקות ללא כל ספק עוד תחמושת לאלו הדורשים מבנק ישראל להוריד את הריבית במיידי וכמה שיותר.

בממוצע שנתי קצב האינפלציה בישראל ב-10 השנים האחרונות היה 1.4% לשנה מול ממוצע של 3.8% ב-OECD. משמע בחו"ל, ברבות מהמדינות המערביות, קצב האינפלציה הממוצע גבוה ביותר מפי 2.5 מאשר אצלנו!

המקור: עיבודי חיסונים פיננסים לפרסום של ה-OECD  

www.oecd.org/content/dam/oecd/en/data/insights/statistical-releases/2025/7/consumer-prices-oecd-07-2025.pdf


תל אביב (מבחינת יוקר המחייה) זה לא מה שהיה פעם

כדי להבין עד כמה תמונת האינפלציה מורכבת וכוללת הרבה מאד אלמנטים שהמדיה הכלכלית פעמים רבות מתעלמת מהם, להלן טבלה ובה בדיקה שפרסמו Visual Capitalist על בסיס נתונים שבדק דויטשה בנק, בנוגע לעלות החודשית שמשקי הבית ועסקים בערים שונות בעולם משלמים על שירותים עירוניים דוגמת חשמל, מים, פינוי אשפה וכו':

חולה בית חולים
צילום: halfpoint

מדריך מקיף על טופס 17 - כל מה שצריך לדעת

מה זה טופס 17, איך לקבל את הטופס ושאלות ותשובות נוספות

עמית בר |
נושאים בכתבה טופס 17


במערכת הבריאות הישראלית פועל מנגנון חשוב שמאפשר למבוטח בקופת החולים לקבל טיפול או בדיקה רפואית במוסד חיצוני, שאינו חלק ישיר מהקופה שלו. המסמך המרכזי בתהליך זה נקרא טופס 17 – “טופס התחייבות”.  כשמבוטח מופנה לטיפול חיצוני, עליו לבקש מראש מהקופה התחייבות בכתב (טופס 17), כדי לוודא שהקופה תישא בעלות השירות. ללא התחייבות כזו, המבוטח עלול להידרש לתשלום מלא מהכיס שלו.

הטופס נדרש בעיקר בשירותים רפואיים חיצוניים – בדיקות הדמיה (MRI, CT), אשפוזים פרטיים או במוסד שלא מופעל על‑ידי הקופה, טיפולים במכונים חיצוניים ועוד. הליך הבקשה כולל פנייה לקופת החולים, בדרך כלל עם הפנייה מרופא המטפל או מסמכים רפואיים רלוונטיים, בקשת התחייבות, קבלת החלטה והנפקת הטופס. לעיתים, קופת החולים גובה תשלום השתתפות עצמית עבור הנפקת הטופס, בהתאם למדיניות הקופה.
למרות רפורמות שמטרתן להגביר את בחירת המטופל ולהקל על ההליך – טופס 17 נשאר חלק בלתי נפרד ממסלול קבלת טיפול מחוץ לקופה.

קישורים ישירים לקופות החולים וטפסים


6 שאלות ותשובות על טופס 17

מהי מטרת טופס 17?
זהו מסמך התחייבות של קופת החולים כלפי נותן השירות הרפואי,  הבקשה נדרשת כאשר הטיפול או הבדיקה ניתנים במוסד שאינו ישירות של הקופה. ההתחייבות עוזרת למבוטח שלא לשלם ממקורו.

באילו מקרים נדרש טופס 17?
כאשר מבוטח מופנה לטיפול, בדיקה או אשפוז מחוץ למרכז הרפואי של הקופה, למשל בדיקת MRI, אשפוז בבית חולים פרטי או ביקור במרפאת חוץ שאינה בקופה.

איך מגישים בקשה לטופס 17?
יש לפנות לקופת החולים המבטחת, דרך אתר האינטרנט, האפליקציה או בסניף, ולהציג את ההפניה מהרופא המטפל או הזימון לטיפול. צרפו את המסמכים הרפואיים הנדרשים ובקשו התחייבות.