לקוחות לאומי קארד הכי מרוצים: החברה זכתה ב- 5 כוכבי מצוינות לשירות לקוחות
היום (ה') נערך במלון שרתון סיטי טאוור הכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), אשר יוחד לנושא מנהיגים למצוינות בשירות, במהלכו הוענקו כוכבי המצוינות בשירות לשנת 2007.
השנה, הציון למשתתפים בתחרות הורכב בחציו מתוצאות סקר שביעות רצון לקוחות שנערך במיוחד עבור התחרות. בסקר נשאלו מאות מלקוחות המתמודדים שאלות בנושאי שרות. חציו השני של הציון ניתן ע"י צוות שופטים מומחה.
החברות שזכו בציון הגבוה ביותר על מצוינות בשרות, הן חברת פמי פרימיום ולאומי קארד. אריה היילוייל, מנכ"ל לאומי קארד אמר: "מרגע הקמת חברת לאומי קארד לפני 7 שנים שמנו לנו ליעד את נושא השרות, מתוך הבנה שהשרות הוא אחד הגורמים המרכזיים שמבדלים את החברה מחברות אחרות".
השנה התמודדו 14 חברות וגופים ציבוריים במסגרת 3 קטגוריות על פי גודלם. בין המועמדים: קוקה קולה, תמי 4, יורוקום, אלקטרה, עיריית חולון, YES ועוד.
3 כוכבים ו-4 כוכבים - הדירוג
ארבעה כוכבי מצוינות בשרות הוענקו לתמי 4, אמפא מוצרי צריכה, יורוקום תקשורת דיגיטאלית, אלקטרה מוצרי צריכה, קוקה קולה, עיריית חולון, ו- YES.
כל הכותרות
שלושה כוכבי מצוינות בשרות הוענקו להולנדיה, דיגיטל סרוויס, דשנים וחומרים כימיים ו- משקר.
חיים רומנו מנכ"ל אל על, העומד בראש הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) אמר "בתחום שלנו, להשתתף בזירה העסקית, ולא להיות בה שחקן ראשון משמע להעלם. בארגונים שלנו צריך לנצח. המוצר הוא חלק מהשירות - החיוך של הדיילת אינו יכול להחליף מושב במטוס ואוכל טוב".