כלל ביטוח רודפת אחרי הפנסיונרים מהדור החדש

יוצאת בקמפיין פרסומי חדש שמטרתו למצב את כלל כגוף הגדול והמוביל בתחום החסכון ארוך הטווח ומתמקד בחברת קופות הגמל של הקבוצה - כלל גמל.
משה בנימין |

כלל ביטוח יוצאת השבוע עם מסע פרסום שיעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאתרי אינטרנט מובילים.

הקמפיין, תחת הסיסמא: "בחרנו בכלל גמל בגלל הגודל והבטחון" הינו שלב נוסף בתפיסה הפרסומית של כלל המתמקדת בפרזנטורים הצעירים, "הפנסיונרים של הדור החדש", שהובילו גם את הקמפיין לתוכנית "פרופיל הדור החדש" של כלל ביטוח וקמפיין נוסף לקופת הפנסיה של החברה.

את הקמפיין מלווה אתר אינטרנט בו יוכלו הגולשים לקבל תשובות לשאלות נפוצות אודות קופות גמל ובין השאר יקבלו מידע בדבר היכולת לקבלת הלוואות מיוחדות מכלל מימון להפקדה בקופות גמל, להתייעץ בקו החם עם מומחי כלל ולהתרשם מהתשואות שהשיגו קופות הגמל של כלל.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גיתם ואת הפרסום באינטרנט ילווה משרד האינטראקטיב ארק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה