TNT מחליפה את הפרזנטורית ב-18 צעירים
הדוגמנית הברזילאית, דניאלה פריאטיס, לוותה את קמפיין הפרסום במשך 5 עונות ברציפות; בקמפיין הושקעו כמיליון דולרים
רשת האופנה לצעירים TNT, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו-חורף 2008 ומחליפה את הפרזנטורית ב-5 העונות האחרונות, הדוגמנית הברזיאלית דניאלה פריאטיס.
במקומה, יובילו 18 צעירים את הקמפיין החדש שעולה באמצעות גלר נסיס, תחת הקונספט: "TNT .virtual world, real fashion", ובהשקעה של כמיליון דולר. הקמפיין כולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה, פרסום בתי קולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד הצעיר. הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט.
מיכה הוניגמן, מבעלי רשת TNT מוסר כי הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער, שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים.